Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on niin outoja tulkintoja Kimistä.
Ilmeinen syy, miksi Kimi järkyttyi Oonan paluusta niin paljon on, ettei haluaisi satuttaa Oonaa. Mutta joutuu heivaamaan Oonan pois väistämättä eli ei voi välttää tilannetta, jossa hylkää Oonan. Kimi ei haluaisi aiheuttaa mielipahaa.
Miksi pyysi sitten Oonaa taistelemaan itsestään?
Jos Kimi valitsee Oonan niin äänestän heitä voittoon, ovat sen ansainneet! Se olisi hulppea loppu tämän kauden LoveIslandille joka on ollut teeskentelyä alusta loppuun.
Muista pareista ei ole voittajiksi!Koko ohjelma menetti jo kiinnostukseni, mutta nyt tilanne muuttui ja saatiin taloon aitoa elämää. Kimi ei ole ole ollut missään vaiheessa suosikkini vaan olen pitänyt häntä vain lipevänä pikku-ukkona.
Nyt tekisi mieli viestittää Kimille, että näytä olevasi jämäkkä mies.
Juu mä on suunnitellut tekeväni samoin. Oon nii iloinen, et välillä näytetään muutakin kun Kreten ja Nikon leikkimistä.
Mikä hitto tuo Kimi kuvittelee olevansa? Lähes kolmekymppinen oululainen kiinteistövälittäjä, jonka näköisiä miehiä mahtuu kolmetoista tusinaan.
Olen Rosan JA Oonan puolella.
Jättäkää tuo sika!
Kyllä kaikesta näkee, et Kimi haluais vain Oonan. Toivottavasti saavat vielä toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikesta näkee, et Kimi haluais vain Oonan. Toivottavasti saavat vielä toisensa.
Eiköhän aikuinen mies pysty ihan itse valitsemaan sen naisen kenet haluaa viis jostakin telkkariohjelmasta ja kansan suosiosta. Hän ei ole vielä sanonut haluavansa Oonan vaan on edelleen pysynyt Rosan kanssa. Antakaa jo olla.
Olen kyllä itse yllättynyt kuinka kypsästi kaikki kolme Rosa, Oona ja Kimi ovat tässä tilanteessa käyttäytyneet.
Rosa on alusta asti ollut aika epämiellyttävä hahmo ja pidän häntä aika ärsyttävänä TV:n perusteella. Propsit kuitenkin kun on pystynyt ilmaisemaan itseään loukkaamatta ketään. Jos mietin itseäni tilanteessa jossa tapailevani mies epäröisi noin paljon kuten Kimi, en todellakaan jäisi katselemaan ja tunteenpurkaukset olisivat paljon suuremmat kuin Rosan.
Myös Oona, käsikirjoitettu tai ei, on ollut aika rohkea kun on menny tuonne koko kansan edelle 'taistelemaan' Kimistä. Myös Oona on näyttäytynyt ja puhunut aika kunnioittavaan sävyyn tilanteesta, vaikka varmasti paskalta tuntunutkin kun Kimi nukkui ensimmäisen yön sohvalla.
Kimi on vaikeassa tilanteessa ja näyttäytyy aika heikkona, mutta käyttäytyy silti tosi kypsästi. Mielestäni sinänsä outoa että jahkailee niin paljon Rosan ja Oonan väliltä. Toki hänen ja Oonan juttu loppui aika kesken mutta hän on aika paljon Rosan kanssa suunnitellut jo ulkomaailmaa ja ollut aika vahvalla pohjalla Rosan kanssa,
Henk koht pidän Oonaa parempana vaihtoehtona Kimille, ja pidän heistä myös yhdessä enemmän. Kimi näyttäytyy vaan nyt aika heikkona ja tavallaan epäluotettavana kun Oonan paluu sekoitti pakan noin pahasti Rosan kanssa. Ehkä ne tunteet Rosaa kohtaan eivät olleet missään vaiheessa niin aitoja, ja sen takia Oonan paluu olikin niin iso juttu.
Rosa kiristää Kimiä! Ja toi Aleksi on niin itseään täynnä…
Että toi Rosan asenne on syvältä. Koko ajan kiristää, uhkailee ja ahdistelee Kimiä. Ei taida kummastakaan naisesta tulla Kimin elämän rakkautta. Enemmän se Oona silti Kimille sopii. Kuten Kimi itse sanoi, Oonan läheisyys tuottaa sydämentykytyksiä.
Pettäjätyyppiä toi Kimi!
Hehkuttanut Rosalle, kuinka tosissaan on hänen kanssaan. Oonan tullessa takaisin nukkuu jo seuraavana yönä tämän vieressä.
Oksettavaa. En katselis tuollaista miestä päivääkään!
Kimi on täysin pelannut ja näytellyt Rosan kanssa.
Nyt on pakko mennä Oonan puolelle. Rosa kiristää Kimiä puheillaan. Kimi haluaisi pitää molemmat naiset jollain tavalla elämässään myös villan ulkopuolella. Tähän,ei Rosa tule suostumaan,
Siis eihän se Kimi tee mitään Oonan kanssa vaan nukkuu. Ei edes koske Oonaan.
Rosa sen nukkumismääräyksen antoi.
Kuka haluaa tollaisen Kimin elämäänsä? Kunka se kehtaa? Mä olisin Rosana lähtenyt menemään.
Ja kuka haluaa tollaisen Oonan elämäänsä? Kuinka se kehtaa? Miten voi olla noin röyhkee?
Sopivat toisilleen, Rosalle joku paljon parempi, mies jolla on selkärankaa.
Mähän sanoin teille että Kimi aikoo nähdä kumpaakin naista talon ulkopuolella ja alapeukkuu tuli.
Melko 'tasokkaat' puheet pane.....sta Kimillä ja Oonalla. Nyt tuli sellainen olo, että molemmat ällöt ovat kyllä niin ansainneet toisensa. Rosa on heitä tasokkaampi potenssiin 1000.
Mikä ihme tuo setämies viiksivallu oikein luulee olevansa :D
Haluaa pitää molemmat naiset elämässään? Voi hyvää päivää.. Eli panna molempia?
Jos Kimi olisi oikeasti kiinnostunut Rosasta niin olisi sanonut alusta Oonalle, että ei kiitos. Nyt sanoo Rosalle toista ja Oonalle toista.
Epäluotettava ja pelaaja.
Toivottavasti Oona lähtee tuolta hämmentämästä vaikka sitten taikkuihin. Rosan ja kimin suhteenko hän haluaa rikkoa?!
Muuten, mikä biisi siinä heti sen viulunsoittajan jälkeen soi? Jotain party tonight siinä laulettiin?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Oona lähtee tuolta hämmentämästä vaikka sitten taikkuihin. Rosan ja kimin suhteenko hän haluaa rikkoa?!
No eipä tuosta tiedä haluaako Kimi olla Rosan kanssa. Aika omistushaluinen nainen on, ja ei takuulla hyväksi sitä et Kim olisi Oonan ystävä, jos ovat parisuhteessa. Rosa vaan ulos seuraavassa äänestyksessä.
Jakso nähty ja kyllä nyt Rosa jo panikoi. Hätä ja epävarmuus paistaa läpi. Ei aio jäädä katselemaan ellei saa (hänelle sopivia) vastauksia. Kiristää eikä taistele. Kyllä on pakko mennä Oonan puolelle tässä, vaikka tuskin kumpikaan olisi hyvä pari Villan ulkopuolella.
Eli Kimi on mielestäsi jämäkkä mies vain siinä tapauksessa, että unohtaa Oonan kiinnostuksen Muhkua kohtaan ja samalla viis veisaa Rosan kanssa viettämistään viikoista.
Erikoinen näkemys.