Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Kimi on kyllä vanhan näköinen
First lookin viimeinen kohta : taitaa olla Kimi joka niiskuttaa kaulaillessaan samalla Oonaa. Lav ailänd nyt jännittävimmillään.
Näin 34 vuotiaana miehenä olen tykännyt seurata näitä vauvafoorumin analyysejä, paljon hyviä kommentteja kyllä, sellaisia mitä en itse ole tullut ajatelleeksi. En tosin ymmärrä miksi kaikki fanittaa Oonaa, mielestäni Rosa on paljon parempi ja fiksumpi valinta Kimille, varmaan myös tuo ikä tekee tehtävänsä.
Ps. Miks salli haluaa värittää itsensä porkkanaksi? Ja onneks kohta alkaa tempparit. 😅
Vierailija kirjoitti:
Oliko Oonan tulo takaisin tuotannon idea vai äänestys vai oliko Oona mustis.
Tottakai ihan selvästi käsikirjoitettu juttu, ei kai kukaan niin hölmä olis että ihan oikeasti menis tuohon tilanteeseen. Niin näytelty juttu kun vain voi olla.
Hei nyt team Oonat ja Rosat menee vähän täällä yli. Molemmat ulkoisesti upeita ja vaikuttaa molemmat symppiksiltä. Oonalla oli eri tilanne taloon astellessa, aina ihastuminen ei tapahdu naps sormia napsautamalla vaan menee aikaa tutustuessa ja love island tarjoilee treffejä ja muita vaihtoehtoja. Rosa oli jo päässyt seurailemaan telkkarista Kimiä ennen kuin tuli ja muodostanut kuvaa Kimistä, että tykkää ja muutenkin tuntui tietävän, mitä haluaa. Turha kumpaakaan daamia mollata. Kimillä ei helppo tilanne ja toinen ehkä tuntunu turvallisemmalta ja helpompi heittäytyä, mutta taitaa molemmista tykätä. Itse kuitenkin valitsisin Rosan, koska uskon, että voi tulla jutusta jotain pysyvämpää varmemmin.
Kimi oli melkosessa tunnemyrskyssä varmasti palatessaan Oonan kanssa villaan treffeiltä. Rosa vaati heti juttelemaan,jos olisi ollut pelisilmää,olisi odottanut. Antanut Kimin rauhoittua,ei,vaan heti varmistelemaan että oothan minun.
Tän päivän first lookissa juttelu Oonan kanssa sujui rauhaisissa merkeissä. Ei huutoa tai raivoamista. Ja kyllä sen perusteella Oonalla voi olla mahiksia.
Porkkanaiset kehykset, ts. ruskeat otsa ja kasvojen reunukset yhdistettynä valkoiseen naaman keskiosaan johtuu siitä, että pari vuotta sitten oli muodissa contour-meikkaus (Kim Kardashianin suosima), jossa kasvoihin lisätään eri värisiä länttejä tuomaan valoja ja varjostuksia. Siinä kuitenkin kaiken a ja o on hyvä häivytys, eikä väriainetta saa tuoda liikaa. Sallilla ja Niinalla ei ole tämä tekniikka ihan hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Näin 34 vuotiaana miehenä olen tykännyt seurata näitä vauvafoorumin analyysejä, paljon hyviä kommentteja kyllä, sellaisia mitä en itse ole tullut ajatelleeksi. En tosin ymmärrä miksi kaikki fanittaa Oonaa, mielestäni Rosa on paljon parempi ja fiksumpi valinta Kimille, varmaan myös tuo ikä tekee tehtävänsä.
Ps. Miks salli haluaa värittää itsensä porkkanaksi? Ja onneks kohta alkaa tempparit. 😅
Et ole mies!
Kuka tän tulee voittamaan? Itse en haluaisi että ainakaan salli ja eeli tai krete ja nico. Mieluiten sallisin voiton vaikka tatulle ja empulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoriso hommaa tekohampaat nykyisin?
Onko siinä jotain väärää, että haluaa purukalustonsa näyttävän siisteiltä, oli ne sitten omat tai ostetut?
Ylilyönnit on aina ns. väärin, koska ne sattuu silmiin ja järkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tän tulee voittamaan? Itse en haluaisi että ainakaan salli ja eeli tai krete ja nico. Mieluiten sallisin voiton vaikka tatulle ja empulle
Joku noista kolmesta parista. Sama se on mitä haluaa kun eniten ääniä saanut pari voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ihan selvästi käsikirjoitettu juttu, ei kai kukaan niin hölmä olis että ihan oikeasti menis tuohon tilanteeseen. Niin näytelty juttu kun vain voi olla.
Kimi pääosan esittäjänä näytteli pahasti yli. Naisia ja miehiäkin maailmassa kyllä riittää, ei olisi kannattanut noin hiilenä heilua. Minäkin olin lapsen ihan otettu, kun opattaja määräsi prisessaksi ja sain kruunun päähäni.
Vierailija kirjoitti:
Krete ja Nico. Ekan kaudenkin voitti Aura ja Jeffrey. Ja ihan vaan siksi, että katsojat tykkäsivät Aurasta. Eihän niillä ollut edes mitään romanttista suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mies!
Usko tai älä, olen kyllä.
Kimi hyvä esimerkki miehestä, käy oikeastaan kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole mies!
Usko tai älä, olen kyllä.
En usko. Miehet ei mieti onko Salli porkkanan värinen. Lisäksi tuo porkkanan värinen ollut täällä monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kimi on niin paskana tuosta Oonan saapumisesta, jos kerran Rosan kanssa menee hyvin? Muut parit ovat erotustilanteissa todenneet että eihän tämä muuta mitään.
Siksi herää epäilys Kimin tunteista tai motiiveista olla ohjelmassa. Onko Oona sittenkin ihanin...Pyhä yksinkertaisuus. Kimi on paskana siitä, että Oona sanoo että hän valitsee Kimin, vaikka Kimi pyytää että älä valitse mua.
Miksi olisi paskana? Eihän Muhku ja Niinakaan olleet ollenkaan paskana, vaikka Eve valitsi Muhkun...
Kimi ja Rosa tulee voittamaan kaikki teinit mennen tullen!
Täällä on niin outoja tulkintoja Kimistä.
Ilmeinen syy, miksi Kimi järkyttyi Oonan paluusta niin paljon on, ettei haluaisi satuttaa Oonaa. Mutta joutuu heivaamaan Oonan pois väistämättä eli ei voi välttää tilannetta, jossa hylkää Oonan. Kimi ei haluaisi aiheuttaa mielipahaa.