Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva veikkaus että Melinda lähtee. Perusteena mm. se, että tämänpäiväisessä jaksossa hänellä ei ollut käytännössä minkäänlaista roolia, joten hänet oli jo käytännössä poistettu ohjelmasta jaksoa leikatessa
Mtv uutissivusto uutisoi jo eilen kuka putosi vaikka jaksossa ei paljastettukaan sitä vielä eilen. Miksiköhän näin?
Heh, just ihmettelin samaa. Onkohan jokaisen pudotuksen kohdalla näin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva veikkaus että Melinda lähtee. Perusteena mm. se, että tämänpäiväisessä jaksossa hänellä ei ollut käytännössä minkäänlaista roolia, joten hänet oli jo käytännössä poistettu ohjelmasta jaksoa leikatessa
Mtv uutissivusto uutisoi jo eilen kuka putosi vaikka jaksossa ei paljastettukaan sitä vielä eilen. Miksiköhän näin?
Kävin katsomassa. Arvasin siis oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli sano naistyyppinsä olevan blondit ja siniset silmät, mutta on nyt aivan hurmiossa tummasta ja ruskeasilmäisestä Rosasta vaikka talossa olisi blondeja tarjolla vaikka muille jakaa. Saa nähdä kiinnostuuko Rosa enemmänkin?
Jälleen kerran nähdään, että ei sillä ulkonäöllä ole väliä, kun kemiat sopivasti natsaa. Eipä ollut viime kauden Eetukaan tumma pahapoika, jollaisesta Sofia kauden alussa haaveili. Ja niin vain ovat vieläkin yhdessä.
Olen eri mieltä. Ulkonäöllä on ainakin minulle merkitystä aina, ei tosin sillä tavalla, että kumppanin pitäisi olla joku missi vaan niin, että siinä ulkonäössä on jotain, joka saa minut haluamaan juuri hänet ja eri ihmiset syttyvät tietysti eri asioista, ei siinä ole mitään kummallista.
Totta kai ulkonäöllä on merkitystä. Mut nyt varmaan tarkoitettiinkin sitä, et on joku stereotypia tyyliin "sytyn vain pitkistä ja tummista miehistä", mut sit kuitenkin pystyy syttymään lyhyemmistä ja vaaleammistakin, jopa rakastumaan, kun antaa vain sille mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku tykkää kilteistä pojista? 🤦🏻♀️ Ilmankos noilla tytöillä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista ja tapailuista.
Tää on mun mielestä ihan käsittämätöntä -_- Mulla on maailman ihanin ja hyväsydämisin mies, kiltti ja rakastaa mua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Tasoittaa mun temperamenttia tasaisemmalla luonteellaan. MUTTA osaa sanoa ei ja osaa pitää puolensa ja työssään on napakka johtaja. Mä en tajua miten niin monen mielestä kiltti=tylsä ja sitten ihmetellään, kun saadaan henkisesti turpaan joka suhteessa noiden ihqujen pahisten kanssa.
Hyvin sanottu, en itsekään miehenä ymmärrä, miten jotkut pikkurikolliset voivat olla niin kiinnostavia monien naisten mielestä. En nyt puhu kenestäkään juuri tässä ohjelmassa, mutta niin monen muun realityn yhteydessä on joka kerta tullut ilmi useampia rikoksista tuomittuja, vaikka taustat aina pyritään tutkimaan.
Mikä ihme näissä cucipäissä viehättää verrattuna "kilttiin" mieheen, joka ei rikostilastoissa komeile vaan keskittyy ensisijaisesti asioidensa ja perheensä hoitoon ja se ei todellakaan tarkoita, että mies olisi nössö, vaikka ei kyseenalaista äksöniä elämäänsä haluakaan.
En kyllä ajattele että "bad boy" viittaisi yleensä mihinkään rikolliseen. Ainakin itse käytän tuota termiä lähinnä useita naisia pyörittelevistä, epäluotettavista ja valehtelevista kusipäistä, jotka sinällään eivät tee mitään rikollista. He vaan särkevät sydämiä. Rikolliset ovat sitten taas ihan oma lukunsa, niitä kohtaan en ole koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa.
Mua häiritsee se, että aina kun joku uusi henkilö tulee taloon, niin jengi kokoontuu porukalla johonkin nurkkaan ruotimaan tulokkaan ulkonäön päästä varpaisiin ihan niin kuin tulokas olisi joku sirkuseläin. Ehkä maailma on sitten mennyt tällaiseksi, mutta minusta tuollainen käytös on törkeää ja moukkamaista.
Kreten ja Sallin iät kyllä hämmentää. Menisivät helposti +25-vuotiaista.
Jep, Sallia ei kyllä uskoisi 20-vuotiaaksi. Kasvonpiirteiltään sellainen, että näyttää ikäistään kypsemmältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku tykkää kilteistä pojista? 🤦🏻♀️ Ilmankos noilla tytöillä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista ja tapailuista.
Tää on mun mielestä ihan käsittämätöntä -_- Mulla on maailman ihanin ja hyväsydämisin mies, kiltti ja rakastaa mua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Tasoittaa mun temperamenttia tasaisemmalla luonteellaan. MUTTA osaa sanoa ei ja osaa pitää puolensa ja työssään on napakka johtaja. Mä en tajua miten niin monen mielestä kiltti=tylsä ja sitten ihmetellään, kun saadaan henkisesti turpaan joka suhteessa noiden ihqujen pahisten kanssa.
Hyvin sanottu, en itsekään miehenä ymmärrä, miten jotkut pikkurikolliset voivat olla niin kiinnostavia monien naisten mielestä. En nyt puhu kenestäkään juuri tässä ohjelmassa, mutta niin monen muun realityn yhteydessä on joka kerta tullut ilmi useampia rikoksista tuomittuja, vaikka taustat aina pyritään tutkimaan.
Mikä ihme näissä cucipäissä viehättää verrattuna "kilttiin" mieheen, joka ei rikostilastoissa komeile vaan keskittyy ensisijaisesti asioidensa ja perheensä hoitoon ja se ei todellakaan tarkoita, että mies olisi nössö, vaikka ei kyseenalaista äksöniä elämäänsä haluakaan.
Noi on ainakin tässä ohjelmassa niin nuoria, että eivät he vielä suunnittele avioliittoa, yhteistä asuntolainaa ja lasten hankintaa. Cucipäät ovat hyviä puhumaan. He tietävät kokemuksesta, miten nuoria naisia liehitellään. Jos cucipää on vielä ulkoisesti hyvännäköinen, niin se riittää. Valitettavan monella nuorella naisella on myös uskomus, että juuri heidän rakkautensa tekee cucipäästä uskollisen ja luotettavan miehen. Sitten petytään, kun ei tehnytkään. Cucipäät vaihdetaan "kiltteihin" sitten, kun alkaa avioliitto, yhteinen asuntolaina ja lasten hankinta kiinnostaa.
Mutta vähän samaa se on nuorilla miehilläkin. Naisista halutaan se kaunein ja hyväkroppaisin. Ei haittaa, vaikka nainen olisi millainen bimbo tahansa. Tavallinen nainen alkaa kiinnostaa vasta sitten, kun tyttöystävä pitäisi kehdata esitellä vanhemmille ja alkaa puhua naimisiin menosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten joistain tyypeistä minulla onkin ensivaikutelma muuttunut hyvästä vähän huonommaksi, yleensä tämä menee toisin päin. Emilia ja Tatu kun vaikuttivat paljon aikuisemmilta nähtyäni esittelyt heistä. Rosalle toivon lisää ruutuaikaa.
Tuo Lenin kommentti olis mahtava siihen peliin kun joutuvat arvailemaan kenestä on sanottu mitäkin somessa :D
Jep paitsi sitä osiota ei taida olla tällä kertaa. Ei ainakaan ollut uudessa brittiversiossa. Johtuu näistä entisten kilpailijoiden ja juontajan itsemurhasta. Ns good vibes kausi
Mutta hassua ajatella, että itsemurhat olisi Love Islandin syytä. Kyllähän noilla ihmisillä on ollut ongelmia itsetuntonsa kanssa jo ennen sitä. Toki ruma ruotiminen meidassa voi olla se viimeinen niitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään jo näytettäs muitakin pareja juttelemassa kuin E ja T. Osa on täysin mysteerejä edelleen..
No jep, ois ollut ihan kiva tietää että missä välissä esim. Eeli ja Rosa lähentyi, heidän jutteluitaan ois ollu kiva kuulla. Samaten Kimi ja Oona oli iha yhtäkkiä kiinnostuneita toisistaan, ei mitään pohjustusta tai tutustumista, yhtäkkiä on vaan joku "juttu". Ja kuulosti ihan siltä että ei se mikään hetken kiinnostus edes ollut, vaan Kimiki vakuutteli jollekin toiselle että jos saa valita valitsee varmasti Oonan. Ja jos ei pääse valitsee niin toivoo että joku muu valitsee sen.
Jotenki tuntuu et kauheen poukkoilevia nuo jaksot, ja keskitytään vaan pariin ihmiseen. Ois kiva että olis joku punainen lanka ja johdonmukaisuus nuissa jaksoissa.
No todellakin näin! Olis ollut mukava nähdä jutteluja, ja siitä sit miettiä ihan itse, et voisko noista tulla pari... Ja sit kun lähentyvät niin tulee itsellekin hyvä mieli :) Nyt yksi katsojallekin oleellinen vaihe skipattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ainakin merkkaa se persoona. Jos mies on luonteeltaan nössykkä betamies, joka ei luontevasti osaa ottaa ohjia käsiinsä, niin se ei vaan saa sukkia pyörimään jaloissa. Rikollinen ei pidä olla vaan henkisesti alfamies. Itsevarma ja sujuva sosiaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle ainakin merkkaa se persoona. Jos mies on luonteeltaan nössykkä betamies, joka ei luontevasti osaa ottaa ohjia käsiinsä, niin se ei vaan saa sukkia pyörimään jaloissa. Rikollinen ei pidä olla vaan henkisesti alfamies. Itsevarma ja sujuva sosiaalisesti.
Mutta tämä taas ei tarkoita, et tyyppi olis ns. bad boy, eli mielestäni hyväitsetuntoisen ja kusipään välille ei kannata vetää yhtäläisyysmerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tämä taas ei tarkoita, et tyyppi olis ns. bad boy, eli mielestäni hyväitsetuntoisen ja kusipään välille ei kannata vetää yhtäläisyysmerkkejä.
En ole tuo edellinen mutta sanoisin että kyllä melkein voi vetää. Deittaillessani havaitsin, että sinkkumiehissä tuntui olevan pääasiassa kahta tyyppiä: epävarmat nössykät, jotka eivät ulkoisestikaan nappaa yhtään, ja itsevarmat hyvännäköiset kusipäät. Olenko ainoa jolla tämä havainto?
Miksi muuten miehet sai valita taas? Eikös eka jaksokin alkanut miesten valintavuorolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo edellinen mutta sanoisin että kyllä melkein voi vetää. Deittaillessani havaitsin, että sinkkumiehissä tuntui olevan pääasiassa kahta tyyppiä: epävarmat nössykät, jotka eivät ulkoisestikaan nappaa yhtään, ja itsevarmat hyvännäköiset kusipäät. Olenko ainoa jolla tämä havainto?
Voi olla myös miellyttävällä tavalla ujohko ja epävarma, mutta ei silti nössykkä. Minun kokemukseni mukaan suurin osa on jossain välissä, eli itsetunto ei ole matala eikä kusipää-tasoa vaan keskiverto, ja ne miehet on normaaleimpia eli parhaimpia :)
Miksi, oi miksi kauneusalan yrittäjät haluavat itselleen volyymiripset?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten miehet sai valita taas? Eikös eka jaksokin alkanut miesten valintavuorolla?
Tais olla edelliskaudellakin, että miehet valitsi useammin.. onkohan tällä kaudella sitä ollenkaan, että esim. naissinkut vietäsiin toiseen villaan ja uusia naissinkkuja tilalle. Sitten parin päivän päästä valinta ottaako entisen parin vai jonkun uusista. Viimeksi se oli niin myöhäsessä vaiheessa, että vain kaksi vaihtoi (Oliver ja Aku muistaakseni).
Kävin kattoo tämän Muhamedin ig kuvia. Jaakko Parkkali taitaa olla hänen kavereitaan ja lähikuvat M:sta ei tod. imartelevia, nenä hyökkää silmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli sano naistyyppinsä olevan blondit ja siniset silmät, mutta on nyt aivan hurmiossa tummasta ja ruskeasilmäisestä Rosasta vaikka talossa olisi blondeja tarjolla vaikka muille jakaa. Saa nähdä kiinnostuuko Rosa enemmänkin?
Jälleen kerran nähdään, että ei sillä ulkonäöllä ole väliä, kun kemiat sopivasti natsaa. Eipä ollut viime kauden Eetukaan tumma pahapoika, jollaisesta Sofia kauden alussa haaveili. Ja niin vain ovat vieläkin yhdessä.
Olen eri mieltä. Ulkonäöllä on ainakin minulle merkitystä aina, ei tosin sillä tavalla, että kumppanin pitäisi olla joku missi vaan niin, että siinä ulkonäössä on jotain, joka saa minut haluamaan juuri hänet ja eri ihmiset syttyvät tietysti eri asioista, ei siinä ole mitään kummallista.
Totta kai ulkonäöllä on merkitystä. Mut nyt varmaan tarkoitettiinkin sitä, et on joku stereotypia tyyliin "sytyn vain pitkistä ja tummista miehistä", mut sit kuitenkin pystyy syttymään lyhyemmistä ja vaaleammistakin, jopa rakastumaan, kun antaa vain sille mahdollisuuden.
Tämähän kertoo vain siitä, miten huonosti ihmiset loppujen lopuksi "tuntevat" itsensä. Monesti juuri he, joilla ei ole turhan tarkkoja rajaavia kriteerejä, vaan osaavat olla avoimin mielin, ovat useimmiten niitä onnekkaita, jotka löytävät sen kannen vakkaansa, koska antavat toiselle osapuolelle mahdollisuuden. Tästä johtuen se oikean löytäminen ei onnistu useinkaan nuoremmalla iällä, ja onkin itse asiassa melko hassua, että näihin tällaisiin formaatteihin etsitään nuorta ja kokematonta porukkaa - toisaalta tämä on sitten omiaan aiheuttamaan kaivattua draamaa ja viihdettä.
Mikäs järki tuossa on, että jakso loppuu cliffhangeriin, jossa katsojat jätetään epätietoisuuteen siitä kumpi naisista tippuu, mutta MTV:n sivuilla on kuitenkin jo kerrottu kuka oli ensimmäinen putoaja. Eli sieltä löytyy tieto, jos haluatte tietää.