Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
9421/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättelen toivoa että Suomessa Kimi ja Oona löytävät toisensa, sopisivat hyvin yhteen.

Vierailija
9422/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa on varmaan ahdistava seurustelukumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9423/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin Oonan puolella mutta minäkin osaan luovuttaa koska selkeesti Kimiä ei kiinnosta.

Sille nyt ei vaan voi mitään.

Vierailija
9424/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elättelen toivoa että Suomessa Kimi ja Oona löytävät toisensa, sopisivat hyvin yhteen.

Niinpä, heidän kanssakäyminen on paljon luontevampaa. Tuo Rosa on jotenkin teennäinen hössöttäjä. Mulla käy Kimi nyt sääliksi. Rosa ei takuulla päästä Kimiä irti. Mut toivon., et Oona valitsee Kimin.

Vierailija
9425/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai Kimi ilahtui aluksi Oonan näkemisestä. Heillä kuitenkin historiaa ja tuntevat toisensa varmasti aika hyvin. Kimi kuitenkin yritti kertoa koko ajan, että tykkää Rosasta enemmän. Kun on näin vähän päiviä jäljellä, niin ei oo kivaa, jos joutuu eroon sellaisesta parista, jonka kanssa haluaisi edetä. Kimi kuitenkin tuntee Oonan ja tietää varmasti nyt, onko hänellä vahvempia tunteita Rosaa kohtaan vai Oonaa kohtaan. Tuleekohan sohvalle ruuhkaa...

Vierailija
9426/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa on varmaan ahdistava seurustelukumppani.

Eiköhän me kaikki olla aika ajoin...

Vierailija
9427/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu on liian hyvä Empulle.

Krete loukkaa Nicoa jatkuvasti. Myös Doctor Loven vastaanotolla. Miksi Nico antaa alistaa itseään noin? Masentavaa.

Vierailija
9428/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin niin Oonan puolella mutta minäkin osaan luovuttaa koska selkeesti Kimiä ei kiinnosta.

Sille nyt ei vaan voi mitään.

Takuulla kiinnostaa. Nyt sitä on vaan vaikea myöntää kun eden jo Rosan kans pidemmälle. Rosa on liian kahlitseva Kimile

Vierailija
9429/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan pääse yli siitä, että siis kauanko tuolla on nyt oltu? 8 viikkoa? Ja onko Niinalla ainoastaa nuo valkoiset vaippahousut mukana auringonottoa ajatellen? En haluaisi nähdä niitä enää!!!

Vierailija
9430/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, heidän kanssakäyminen on paljon luontevampaa. Tuo Rosa on jotenkin teennäinen hössöttäjä. Mulla käy Kimi nyt sääliksi. Rosa ei takuulla päästä Kimiä irti. Mut toivon., et Oona valitsee Kimin.

Mitä ihmeen luontevaa tuossa oli?

Kimi oli hämmentynyt ja ahdistunut, eikä Oona osannut lukea tilanteita lainkaan.

Vierailija
9431/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään hyvää ei synny kun väkisten valitsee jonkun.

Oona kyllä valitsee Kimin mutta eikö Aleksi voisi valita Eveliinaa.

Tässä se nähdään että noi vanhat suuttuu jos heidät erotetaan.

Vierailija
9432/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei Aleksi tullut aikaisemmin. Mukava ja hyvännäköinen tyyppi. Omaan silmiini hänellä on paras kroppa koko saarella.

Hassua, että hän ja Eveliina näyttävät sisaruksilta.

Vierailija
9433/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonasta EHKÄ voisi käyttää sanaa tyrkky vain siinä tapauksessa, jos Kimi olisi aiemmin itse antanut pakit ja Oona yrittäisi vielä sen jälkeen pyytää toista tilaisuutta. Näin ei kuitenkaan ollut. Silloin kun Rosa saapui villaan ja valitsi Kimin parikseen, Kimillä oli tuolloin varmasti enemmän tunteita Oonaa kohtaan ja jos Kimi olisi saanut valita, olisi pitänyt Oonan parinaan. Mutta valinta ei ollut Kimin eikä Oonan. Rosan valinta tiputti Oonan, jonka suhde Kimin kanssa jäi aivan kesken ja täysin selvittämättä. Minusta on täysin perusteltua, että Oona saapui nyt takaisin selvittämään asiat Kimin kanssa, eikä siinä ei ole mitään tyrkkyyttä.

Asioiden selvitys ei kuitenkaan onnistu helpolla, kun samassa tilassa on nämä molemmat naiset. Kimin on aivan mahdotonta selvittää tunteitaan, kun Rosa vahtii koko ajan haukkana vieressä, tekee omistavia eleitä (pusut, halaukset, lähellä olo) sekä keskusteluillaan muistuttelee Kimiä omista vahvoista tunteistaan ja heidän suhteen vahvuudesta. Jos Rosa haluaisi olla reilu, hänen pitäisi antaa Kimin rauhassa selvittää tunteitaan ja antaa aikaa. Siksi mielestäni olisikin hyvä, että Kimi olisi hetken ajan Oonan pari, jotta he saisivat rauhassa keskustella. Rosa kuitenkin käyttäytyy omistushaluisesti ja esittää Kimille epäreiluja ja manipulatiivisia uhkavaatimuksia "minä en ala kattelemaan...". Not cool.

Vierailija
9434/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa valita väkisin pari, joka ei sua halua. Edes Oona ei ole niin yksinkertainen eikö sitä tajuaisi. Joten pelkkää kostoa haluaa Oona.  Ja ilmaisia lomapäiviä auringossa.

Vierailija
9435/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen luontevaa tuossa oli?

Kimi oli hämmentynyt ja ahdistunut, eikä Oona osannut lukea tilanteita lainkaan.

Tarkoitin aiempaa oleilua Oonan kanssa. En tekisi tuosta meille näytetystä pätkästä mitään analyysia. Meille ei koko keskustelua näytetty, eikä me tiedetä sitä mitä kaikkea tilanteessa on tapahtunut. Ei ollut kiva kuulla myöskään Rosan uhkailua, kun Kimi pohtii tunteitaan.

Vierailija
9436/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkkytärkätty Oona valitsee Kimin ja Kimi menee Rosan kanssa sohvalle nukkumaan - - > Kimi ja Rosa vahvistuvat koettelemuksesta entisestään ja voittavat koko paskan!

Vierailija
9437/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimiä ei siis Oona kiinnosta.

Aleksin ei kannattaisi ottaa Emppua.

Emppu ihan samalla tavalla uhkaili kuin Niina. Piti oikein Veronicalle asia kertoa.

Heihei rahapotti , Emilia ajattelee... rakastunut Tatuun, give me a break.

Vierailija
9438/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miekestä tämä uusi Aleksi näyttää kasvoiltaan vähän siltä viimeisimmältä Bachelor-Toffelta, paitsi tietty vaaleammat piirteet.

Vierailija
9439/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonasta EHKÄ voisi käyttää sanaa tyrkky vain siinä tapauksessa, jos Kimi olisi aiemmin itse antanut pakit ja Oona yrittäisi vielä sen jälkeen pyytää toista tilaisuutta. Näin ei kuitenkaan ollut. Silloin kun Rosa saapui villaan ja valitsi Kimin parikseen, Kimillä oli tuolloin varmasti enemmän tunteita Oonaa kohtaan ja jos Kimi olisi saanut valita, olisi pitänyt Oonan parinaan. Mutta valinta ei ollut Kimin eikä Oonan. Rosan valinta tiputti Oonan, jonka suhde Kimin kanssa jäi aivan kesken ja täysin selvittämättä. Minusta on täysin perusteltua, että Oona saapui nyt takaisin selvittämään asiat Kimin kanssa, eikä siinä ei ole mitään tyrkkyyttä.

Asioiden selvitys ei kuitenkaan onnistu helpolla, kun samassa tilassa on nämä molemmat naiset. Kimin on aivan mahdotonta selvittää tunteitaan, kun Rosa vahtii koko ajan haukkana vieressä, tekee omistavia eleitä (pusut, halaukset, lähellä olo) sekä keskusteluillaan muistuttelee Kimiä omista vahvoista tunteistaan ja heidän suhteen vahvuudesta. Jos Rosa haluaisi olla reilu, hänen pitäisi antaa Kimin rauhassa selvittää tunteitaan ja antaa aikaa. Siksi mielestäni olisikin hyvä, että Kimi olisi hetken ajan Oonan pari, jotta he saisivat rauhassa keskustella. Rosa kuitenkin käyttäytyy omistushaluisesti ja esittää Kimille epäreiluja ja manipulatiivisia uhkavaatimuksia "minä en ala kattelemaan...". Not cool.

Tänään näkyi monessa kohdassa, miten Kimi hellitteli Rosaa muiden tapahtumien taustalla. Suhteesta on annettu todella yksipuolinen kuva.

Ei Rosa nyt mikään pirttihirmu on.

Vierailija
9440/12627 |
01.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyrkkytärkätty Oona valitsee Kimin ja Kimi menee Rosan kanssa sohvalle nukkumaan - - > Kimi ja Rosa vahvistuvat koettelemuksesta entisestään ja voittavat koko paskan!

Höpö höpö, voitto on käsikirjoitettu queen bee Kretelle.

Ketju on lukittu.