Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa valita väkisin pari, joka ei sua halua. Edes Oona ei ole niin yksinkertainen eikö sitä tajuaisi. Joten pelkkää kostoa haluaa Oona. Ja ilmaisia lomapäiviä auringossa.
Voi myötähäpeä, kuinka alas voi vajota. Jos on tuotannon käsikirjoittama käänne, kuka tuollaiseen riippakivi rooliin suostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Oonasta EHKÄ voisi käyttää sanaa tyrkky vain siinä tapauksessa, jos Kimi olisi aiemmin itse antanut pakit ja Oona yrittäisi vielä sen jälkeen pyytää toista tilaisuutta. Näin ei kuitenkaan ollut. Silloin kun Rosa saapui villaan ja valitsi Kimin parikseen, Kimillä oli tuolloin varmasti enemmän tunteita Oonaa kohtaan ja jos Kimi olisi saanut valita, olisi pitänyt Oonan parinaan. Mutta valinta ei ollut Kimin eikä Oonan. Rosan valinta tiputti Oonan, jonka suhde Kimin kanssa jäi aivan kesken ja täysin selvittämättä. Minusta on täysin perusteltua, että Oona saapui nyt takaisin selvittämään asiat Kimin kanssa, eikä siinä ei ole mitään tyrkkyyttä.
Asioiden selvitys ei kuitenkaan onnistu helpolla, kun samassa tilassa on nämä molemmat naiset. Kimin on aivan mahdotonta selvittää tunteitaan, kun Rosa vahtii koko ajan haukkana vieressä, tekee omistavia eleitä (pusut, halaukset, lähellä olo) sekä keskusteluillaan muistuttelee Kimiä omista vahvoista tunteistaan ja heidän suhteen vahvuudesta. Jos Rosa haluaisi olla reilu, hänen pitäisi antaa Kimin rauhassa selvittää tunteitaan ja antaa aikaa. Siksi mielestäni olisikin hyvä, että Kimi olisi hetken ajan Oonan pari, jotta he saisivat rauhassa keskustella. Rosa kuitenkin käyttäytyy omistushaluisesti ja esittää Kimille epäreiluja ja manipulatiivisia uhkavaatimuksia "minä en ala kattelemaan...". Not cool.
Joo ei ollut reilua Kimiä kohtaan. Mutta eiköhän Kimi Suomessa viimeistään selvittele omat tunteensa, kun kukaan ei painosta vieressä.
Rosasta tulee vaikutelma, että on juuri sellainen kahlitseva vaimo, joka nalkuttaa miehelleen ja vahtii mustasukkaisena tekemisiä. "Et kyllä lähde naapurin Maken kanssa pelaamaan golfia! Huomioisit enemmän minua! Taaskaan et muistanut mun nimipäivää!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrkkytärkätty Oona valitsee Kimin ja Kimi menee Rosan kanssa sohvalle nukkumaan - - > Kimi ja Rosa vahvistuvat koettelemuksesta entisestään ja voittavat koko paskan!
Mä syön saappaat, jos näin. Rosa ei ole katsojien suosikki.
Sulle voi tulla yllätyksenä, ettei vauvapalsta ole sama kuin kaikki katsojat 🙄
Oli kyllä kiva jakso. Ja parasta oli se, et Krete ja Niko olivat sivuroolissa.
Ei ole oikein järjen jättiläisiä nämä kaksi kauneusalan yrittäjää Oona ja Krete.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyrkkytärkätty Oona valitsee Kimin ja Kimi menee Rosan kanssa sohvalle nukkumaan - - > Kimi ja Rosa vahvistuvat koettelemuksesta entisestään ja voittavat koko paskan!
No ei tule. Ehkä myös yleisöäänestyksistä voi päätellä, et Kim ja Rosa eivät ole suosituimpien joukossa. Ja millä ansioilla sinne yhtäkkiä pääsisivät?
Vierailija kirjoitti:
Oonasta EHKÄ voisi käyttää sanaa tyrkky vain siinä tapauksessa, jos Kimi olisi aiemmin itse antanut pakit ja Oona yrittäisi vielä sen jälkeen pyytää toista tilaisuutta. Näin ei kuitenkaan ollut. Silloin kun Rosa saapui villaan ja valitsi Kimin parikseen, Kimillä oli tuolloin varmasti enemmän tunteita Oonaa kohtaan ja jos Kimi olisi saanut valita, olisi pitänyt Oonan parinaan. Mutta valinta ei ollut Kimin eikä Oonan. Rosan valinta tiputti Oonan, jonka suhde Kimin kanssa jäi aivan kesken ja täysin selvittämättä. Minusta on täysin perusteltua, että Oona saapui nyt takaisin selvittämään asiat Kimin kanssa, eikä siinä ei ole mitään tyrkkyyttä.
Oona tippui vain ja ainoastaan sen takia, että Kimin tunteet väljähtyi, kun Oona selvästikin olisi mieluummin halunut Muhkun ja piti Kimiä itsestäänselvyytenä.
Kimi kiinnostui Rosasta ja halusi mahdollisuuden mieluummin hänen kanssaan, kuin jatkaa Oonan kanssa - siksi ei kieltänyt Rosaa valitsemasta itseään.
ROSAN valinta ei tiputtanut Oonaa, vaan Kimin ja sitä edeltävästi Oonan omat valinnat ja tavat toimia.
Rosa ja Kimi on tippuu pois ensimmäisenä noista vanhoista pareista.
Finaaliin ei ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ollut reilua Kimiä kohtaan. Mutta eiköhän Kimi Suomessa viimeistään selvittele omat tunteensa, kun kukaan ei painosta vieressä.
Rosa pommittanee Kimiä viesteillä ohjelman jälkeen 24/7. Missä oot? Mitä teet? Onko sulla ikävä mua? Mikset vastannut kun soitin? Huhuu? Mulla on kauhee ikävä sua. Milloin nähdään? Voisin tulla ens viikonloppuna Ouluun. Haetko mut kentältä? Kimii? Mulla on ikävä sun silmiä. Soita mulle kun näet tän viestin! Näin, että oot lukenu viestin, mikset vastaa? Miks olit tykännyt Oonan ig-kuvaa??
Mun mielestä Oona sanoi hyvin Nicolle, että miksei Kimi sanonut Rosalle, että älä valitse häntä silloin kun Rosa tuli Villaan. Silloin antoi Rosan valita itsensä ja paistatteli kukkona tunkiolla, kun naiset tappeli hänestä.
Tää palsta on koominen.
Kimi sanoo, että tunne Rosan kanssa on vahvempi kuin oli Oonan kanssa.
Häntä selvästi v*tuttaa koko tilanne.
Hän pyytää, että Oona valitsisi kenet tahansa muun.
Keravan pissiskuoro: mutku Rosa on kauhee, mutku Kimi haluaa Oonan, mutku kaikki on kesken, mutku...
Oona puhuu ulkoa opeteltuja fraaseja ärsyttävän epäkypsällä äänellä🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oona tippui vain ja ainoastaan sen takia, että Kimin tunteet väljähtyi, kun Oona selvästikin olisi mieluummin halunut Muhkun ja piti Kimiä itsestäänselvyytenä.
Kimi kiinnostui Rosasta ja halusi mahdollisuuden mieluummin hänen kanssaan, kuin jatkaa Oonan kanssa - siksi ei kieltänyt Rosaa valitsemasta itseään.
ROSAN valinta ei tiputtanut Oonaa, vaan Kimin ja sitä edeltävästi Oonan omat valinnat ja tavat toimia.
Amen 🙏
No vihdoin jotain kunnon käänteitä! Pisteet Oonalle että sillä on pokkaa pelata tätä peliä tän pelin säännöillä, nämä Emilia ja Tatu yms tappavan tylsät pariskunnat ei ole tätä oikeinta Love Island henkeä. Valuu ja makaa toistensa päällä ja maiskuttaa niin pahaan ääneen että pakko laittaa tv mutelle kun se on jo vastenmielistä. Mitään ei tää eikä tää Emilia osaa ilmeisesti edes puhua vaan mumisee ja mutisee ja myötäilee kaikkia sillä mutinalla. Mutta nyt ah nyt vihdoin alkoi tapahtumaan!!!! Taitaa tosin olla tuotannon idea Oonan paluu ja sille on pistetty sanat suuhun että saadaan edes yksi tapahtuma tälle kaudelle, joka on maailmanhistorian tylsin tv ohjelma. Alkanu kai katsojaluvut laskee kun ketään ei kiinnosta mutinalla tai vaipoissa kulkeva kiristäjä tai hmmm ketä siellä edes oli, en edes muista kun on niin tappavan tylsä kausi. Huonoin ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraa sinäkin paremmin.Katsojien suosikit oli
Krete ja Nico
Emilia ja Tatu
Salli ja Eeli
Kimi ja Rosa
Niina ja Muhku ei ollut pari.
Vili on ajoittain hiukan Ryan Reynoldsin näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Oona sanoi hyvin Nicolle, että miksei Kimi sanonut Rosalle, että älä valitse häntä silloin kun Rosa tuli Villaan. Silloin antoi Rosan valita itsensä ja paistatteli kukkona tunkiolla, kun naiset tappeli hänestä.
Koska Kimin tunteet ehti väjähtyä, kun Oona vikitteli Muhkua - ja Kimi tajusi, että Oona pitää häntä itsestäänselvänä varmana nakkina ja yrittää ylläpitää illuusiota kiehnäämällä ja pyllistelemällä. Kimi on takuulla tehnyt ristinmerkkiä useampaan kertaan, että piti sviitissäkin housut jalassa, vaikka Oona kovasti yritti perinteisin keinoin saada nalkkiin..