Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitte vaikka Keravan pissis epätoivosena tyrkkynä valitsiski Kimin, kai Kimillä sen verran järkeä on päässä et menee Rosan kans sohvalle nukkuun.
Älytöntä, että tää sama kommentoija jaksaa tulla tänne haukkumaan Oonaa koko ajan. Sut on kuultu eikä ketään kiinnosta! Jestas sentään, toivottavasti sinusta ei kukaan puhu noin rumasti kuin sinä muista ihmisistä puhut. Kateus on kyllä vahva tunne.
Sori mutta oli mun eka viesti tähän ketjuun. Sun mielestä on jotenki ihmeellistä ettei tommosista kaksnaamasista tyrkyistä tykätä niinku Oona?
Meni kyllä Kimin pisteet alaspäin. Oli aikanaan muka niin pelin hengen mukaan pelaaja ja nyt kieltää Oonaa valitsemasta itsensä.
Mitä hittoa Rosan kommentti? Hän ei ala yhtään kattoon et mitä Kimi meinaa hänen ja Rosan välillä? Nyt on kyllä kaksinaamaista, tuo on pelin henki ja tuon takia tuolla ollaan. Mulla ei ollut aiemmin mitään kummempaa mielipidettä Rosasta, mut nyt jäi paska maku. Jäi vaan sellainen olo että yritti manipuloida Kimiä eikä anna hänen selvittää omia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Meni kyllä Kimin pisteet alaspäin. Oli aikanaan muka niin pelin hengen mukaan pelaaja ja nyt kieltää Oonaa valitsemasta itsensä.
Hyvä Kimi!
Kimiä ei siis Oona kiinnosta.
Aleksin ei kannattaisi ottaa Emppua.
Emppu ihan samalla tavalla uhkaili kuin Niina. Piti oikein Veronicalle asia kertoa.
Kimin silmät loisti treffeillä niinkuin tähtitaivas. Ihmettelen miten reagoi villalla noin vahvasti ja pyysi Oonalta ettei valitsisi häntä 🤔 saiko Rosa puheillaan manipuloitua vai näkeekö pelkän rahapotin eikä uskalla enää vaihtaa paria. Kimistä näkee että tunteita on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hittoa Rosan kommentti? Hän ei ala yhtään kattoon et mitä Kimi meinaa hänen ja Rosan välillä? Nyt on kyllä kaksinaamaista, tuo on pelin henki ja tuon takia tuolla ollaan. Mulla ei ollut aiemmin mitään kummempaa mielipidettä Rosasta, mut nyt jäi paska maku. Jäi vaan sellainen olo että yritti manipuloida Kimiä eikä anna hänen selvittää omia tunteita.
Hei idiootti tuon pelin henki on löytää rakkautta siks sen nimiki on lo-ve is-land?? eikä vaihtaa viime hetkellä mihinkään epätoivoseen tyrkkyyn joka tulee takasin hämmentään pakkaa. Ihan oikeessa Rosa ja Kimi. Oona nolas vaan ittensä menemällä takasin.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti Kimi
Nojaa. Jos ei Oona kiinnosta niin ei kiinnosta. On tuolla muutkin antaneet selvästi ymmärtää, että äläpäs muuten valitse minua. Eihän se kuulu pelin henkeen minusta, mutta niin tuolla kaikki näkyy toimivan.
Minusta on aika selkeää, että Kimi ei halua rikkoa suhdettaan Rosaan. Varmaan vieläkin kummittelee se Oonan Muhku-kokeilu ja miettii tuliko Oona tänne vain dramatiikan vuoksi ja halutakseen näpäyttää Rosaa.
Mun on pakko myöntää, että tykkään enemmän Kimistä ja Oonasta parina. Siinä oli sähköä ja leikittelyä. Rosa on mukava, mutta hänessä ärsyttää se, että palvoo Kimiä kuin jotain julkkisihastusta - viljelee ylisanoja ja liian imelää kaikin puolin. Rosan seurassa Kimikin muuttui tylsäksi ja menetti se ilon kipinän. Heistä tuli kuin vanha aviopari.
Tiedän, että Kimi valitsee Rosan, mutta silti mun sydän sykkii Kimille ja Oonalle parina enemmän. Olisin halunnut äänestää juuri heitä finaalissa. Rosan kanssa Kimi tuskin edes yltää finaaliin, katsojat ei samaistu "äitimäiseen" Rosaan ja pari nähdään pliisuna.
Vierailija kirjoitti:
Kimin silmät loisti treffeillä niinkuin tähtitaivas. Ihmettelen miten reagoi villalla noin vahvasti ja pyysi Oonalta ettei valitsisi häntä 🤔 saiko Rosa puheillaan manipuloitua vai näkeekö pelkän rahapotin eikä uskalla enää vaihtaa paria. Kimistä näkee että tunteita on.
Mistä te vedätte näitä juttuja? Totta kai oli hämillään ja ilonenkin, että näki Oonan. Kuka tahansa on iloinen kun tapaa kaverinsa. Onhan Kimi ja Oona kuitenkin myös kavereita. Ihme ylitulkintaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei idiootti tuon pelin henki on löytää rakkautta siks sen nimiki on lo-ve is-land?? eikä vaihtaa viime hetkellä mihinkään epätoivoseen tyrkkyyn joka tulee takasin hämmentään pakkaa. Ihan oikeessa Rosa ja Kimi. Oona nolas vaan ittensä menemällä takasin.
Lopeta jo?
Oonalle naisista läheisemmät oli Salli ja muskeli-Rosa. Ei tainnut oikein välittää Kreten ja muun kauhukolmikon jutuista. Tuliko Krete nyt edes halaamaan Oonaa? Mussutti vain muroja lipaaton päällä istuen.
Kertookohan Oona muille mistä kaikesta talon ulkopuolella on puhuttu?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on aika selkeää, että Kimi ei halua rikkoa suhdettaan Rosaan. Varmaan vieläkin kummittelee se Oonan Muhku-kokeilu ja miettii tuliko Oona tänne vain dramatiikan vuoksi ja halutakseen näpäyttää Rosaa.
Mun on pakko myöntää, että tykkään enemmän Kimistä ja Oonasta parina. Siinä oli sähköä ja leikittelyä. Rosa on mukava, mutta hänessä ärsyttää se, että palvoo Kimiä kuin jotain julkkisihastusta - viljelee ylisanoja ja liian imelää kaikin puolin. Rosan seurassa Kimikin muuttui tylsäksi ja menetti se ilon kipinän. Heistä tuli kuin vanha aviopari.
Tiedän, että Kimi valitsee Rosan, mutta silti mun sydän sykkii Kimille ja Oonalle parina enemmän. Olisin halunnut äänestää juuri heitä finaalissa. Rosan kanssa Kimi tuskin edes yltää finaaliin, katsojat ei samaistu "äitimäiseen" Rosaan ja pari nähdään pliisuna.[/quiet]
Kirjoitit mun ajatukset! Täysin samaa mieltä.
Kimi sanoi ihan selvästi, että hänellä ja Rosalla on vahvoja tunteita toisiaan kohtaan.
Ilmeisesti se pitää vääntää Oonalle rautalangasta.
Ihana nähdä Oonaa. Tykkään sen persoonallisista kasvoista ja upeista silmistä. Oonalla on myös miellyttävä ääni.
Jos Kimin pakkien jälkeen Krete jatkaa Muhkun kanssa syvällisiä keskusteluja, meneeköhön Niinan naama väärinpäin...?
Kaikista ei tarvi pitää, mutta tää haukkuminen tällä palstalla menee jo ihan yli!