Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄÄ KETJU ON NIIN SAIRAS. Mikä teitä vaivaa? Mitä se kertoo teistä, että näette aina muissa vaan sen negatiivisen puolen? Jos sanoisitte samat asiat päin naamaa, niin se olisi henkistä väkivaltaa! Miltä näytätte itse kun menette peilin eteen? Miltä itse näyttäisitte vastaavassa ohjelmassa? Jos joku tässä on RUMA, niin te haukkujat! Olette sisältä läpimätiä, hyi saasta.
No olisin heittämällä tyylikkäämpi kuin yksikään näistä pyllynvilauttelijoista. Siellä joku lumihiutale, joka ei kestä taas todellisuutta ja sitä, että kaikki eivät tykitä pelkkiä sydänemojeja ja ihailevia kommentteja. Tervetuloa maailmaan! Saatat kuulla ja lukea vielä pahempiakin kommentteja ja asioita tässä elämässä. Kannattaa valmistautua henkisesti jo nyt. Ja sinä et tiedä tällä palstalla kirjoittavien todellisista luonteista ja sisäisistä maailmoista perskarvan vertaa. Pusi pus!
Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Paha ihminen tuo ympärilleen pahaa, hyvä ihminen tuo ympärilleen rakkautta ja iloa. Näistä kommenteista voi todella hyvin päätellä, miltä ihmisen sisimmässä näyttää. Kukaan tasapainoinen, onnellinen, hyvä ihminen ei hauku muiden ulkonäköä. Ulkonäölleen kukaan ei voi mitään. Pitäisikö kaikkien mennä kauneusleikkauksiin ja muokata sinua miellyttävä "täydellinen" ulkonäkö? Sit me kaikki näytettäis samalta? Ymmärrätkö miten kypsymätöntä käytöstä toisten haukkuminen on?
Ihan kuule viis välitän sinun mielipiteestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄÄ KETJU ON NIIN SAIRAS. Mikä teitä vaivaa? Mitä se kertoo teistä, että näette aina muissa vaan sen negatiivisen puolen? Jos sanoisitte samat asiat päin naamaa, niin se olisi henkistä väkivaltaa! Miltä näytätte itse kun menette peilin eteen? Miltä itse näyttäisitte vastaavassa ohjelmassa? Jos joku tässä on RUMA, niin te haukkujat! Olette sisältä läpimätiä, hyi saasta.
No olisin heittämällä tyylikkäämpi kuin yksikään näistä pyllynvilauttelijoista. Siellä joku lumihiutale, joka ei kestä taas todellisuutta ja sitä, että kaikki eivät tykitä pelkkiä sydänemojeja ja ihailevia kommentteja. Tervetuloa maailmaan! Saatat kuulla ja lukea vielä pahempiakin kommentteja ja asioita tässä elämässä. Kannattaa valmistautua henkisesti jo nyt. Ja sinä et tiedä tällä palstalla kirjoittavien todellisista luonteista ja sisäisistä maailmoista perskarvan vertaa. Pusi pus!
Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Paha ihminen tuo ympärilleen pahaa, hyvä ihminen tuo ympärilleen rakkautta ja iloa. Näistä kommenteista voi todella hyvin päätellä, miltä ihmisen sisimmässä näyttää. Kukaan tasapainoinen, onnellinen, hyvä ihminen ei hauku muiden ulkonäköä. Ulkonäölleen kukaan ei voi mitään. Pitäisikö kaikkien mennä kauneusleikkauksiin ja muokata sinua miellyttävä "täydellinen" ulkonäkö? Sit me kaikki näytettäis samalta? Ymmärrätkö miten kypsymätöntä käytöstä toisten haukkuminen on?
Ei hitto siellä joku mamma kaikkitietävä taas ohjeistaa.... oletko Seinäjoelta?
Rosa on tylsä. Hiljainen ja epävarma
Tobias sanoo ensin Emilialle että vaikka kuka astuisi siään villaan, häntä ei kiinnosta. Samantien kun Salli tulee taloon, hänen kelkkansa kääntyy. Säälittävää. En luottaisi tuohon äijään sanaakaan.
Mun mielestä Salli vaikuttaa liian tekaistun energiseltä, ja ulkonäkö nyt on aika perus. En ymmärrä hehkutusta. Myöskään en ymmärrä Niinan hehkkutusta. Jotenkin tuntuu viime jakson perusteella että aika monesta tyyypistä fiilis muuttui vain huonompaan. Oona oli tästä poikkeuksena. Hän vaikuttaa mielyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Rosa on tylsä. Hiljainen ja epävarma
Mä itse tykkään rauhallisista ihmisistä enemmän kun päällekäyvistä ja äänekkäistä. Siksi varmaan sytyn eniten Rosalle ja Oonalle naisista ja miehistä Markukselle xD
Jännä miten joistain tyypeistä minulla onkin ensivaikutelma muuttunut hyvästä vähän huonommaksi, yleensä tämä menee toisin päin. Emilia ja Tatu kun vaikuttivat paljon aikuisemmilta nähtyäni esittelyt heistä. Rosalle toivon lisää ruutuaikaa.
Tuo Lenin kommentti olis mahtava siihen peliin kun joutuvat arvailemaan kenestä on sanottu mitäkin somessa :D
En luottais tohon Tobiakseen hetkeäkään. Huomaa, että on vain himojensa vallassa tohon Emiliaan vailla mitään sen suurempia tuntemuksia.
Kun Emilia sanoi mietteistään Tobiakselle ahdistuksestaan, tuntiu, ettei Tobias edes kuunnellut (tai tottunut kuulemaan tuollaista koska tottunut, että saisi naisen kun naisen) ja ku Emilia oli sanonu ajatuksensa odottaen varmaan jotain fiksua vastausta, nii Tobias "oot ihanah" ja sellanen flirtti himokatse naamalla. Sitähän se emilia varmaan haluskin kuulla. Toki sanoi sitten, että "kiitos kun kerroit" ja alko samantien imuttelemaan. Asiasta eipä siis oikein keskusteltu.
Sitte ku Salli tuli, ni joha Tobias halusi jo vaihtaa Empun Salliin. Ei kestä, että joku voi syttyä hitaammin eli Emppu Tobiakseen vaan heti valmis vaihtamaan jo Salliin.
Vierailija kirjoitti:
En luottais tohon Tobiakseen hetkeäkään. Huomaa, että on vain himojensa vallassa tohon Emiliaan vailla mitään sen suurempia tuntemuksia.
Kun Emilia sanoi mietteistään Tobiakselle ahdistuksestaan, tuntiu, ettei Tobias edes kuunnellut (tai tottunut kuulemaan tuollaista koska tottunut, että saisi naisen kun naisen) ja ku Emilia oli sanonu ajatuksensa odottaen varmaan jotain fiksua vastausta, nii Tobias "oot ihanah" ja sellanen flirtti himokatse naamalla. Sitähän se emilia varmaan haluskin kuulla. Toki sanoi sitten, että "kiitos kun kerroit" ja alko samantien imuttelemaan. Asiasta eipä siis oikein keskusteltu.
Sitte ku Salli tuli, ni joha Tobias halusi jo vaihtaa Empun Salliin. Ei kestä, että joku voi syttyä hitaammin eli Emppu Tobiakseen vaan heti valmis vaihtamaan jo Salliin.
.
Tobiaksesta huomaa ettei ole liiemmin naisten kanssa seurustellut. Pikkupoika on. Ei osaa keskustella, hullaantuuu samantien ja on mustasukkainen ja omistushaluinen. Samalla kuitenkin yritti Sallia täydellä kybällä, ja Salli joutui tähän muistuttamaan että ”etkös sä sen Emilian kanssa yritä?” Tätä ennen vakuutti Emiliaa siitä että muut ei kiinnosta 😂 Siis kaikkein huonoin näistä miehistä ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiiltääkö sädekehä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa näyttää Petra Ollille, jos olin blondi. Markus on kuin Lenin. Nina näyttää Laura Närhelle nökö nenätkin molemmilla.
Lenin😂😂 no nyt kun sanoit...😂
Ei helevata😂 viel ku laittas ton yhden tyypin valkosen lätsän päähän, avot!
😂😂 sitä odatan! Nyt ainaki pitää kattoo tulevat jaksot😂
Menikö teillä Markus ja Eeli sekaisin? Vai onks toi koko saari täynnä Lenineitä?
Toivottavasti tänään jo näytettäs muitakin pareja juttelemassa kuin E ja T. Osa on täysin mysteerejä edelleen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tuossa Markuksessa ärsyttää. Ylimielinen.
Markuksesta jotenkin paistaa, että odottaa saavansa heti sen kenet itse haluaa. Kasvoilta näkyy pettymys, kun mimmit valitsevat hänen ohitseen jonkun muun. Esittelyvideossa katoin, että onpa ihan kivan näköinen kundi, mutta nyt on ruvennut vaan ärsyttämään tuo tietynlainen omahyväisyys. Luulee varmaan, että kun on pitkä (?!?) niin se on automaattinen turnon kaikille. Juu ei ole. Ja se hemmetin lierihattu.......... ehdoton no-no!
Hän ei missään tapauksessa ole ainoa tuolla saarella josta paistaa, kuinka hyvännäköisenä itseään pitää.
Jostain syystä meikäläiseen ei nappaa kukaan tuolta, vaikka ilmeisesti näiden pitäisi olla naisten makuun. Tinderissä menisi vasemmalle jokainen.
Emiliakin on kyllä lapsellinen. En ymmärrä sitä miksi häntä pelottaa tunteensa. Se kertoo kypsymättömyydestä. Miten hän on muka se joka satuttaa aina (omien sanojensa mukaan), vain sen takia, ettei kiinnostu jostain tyypistä?
Sama kun Niina ja Muhku jutteli siitä ettei pidä kiirehtiä, ja että pelottaa jos mokaa kaiken kiirehtimällä. Juuri tuollaista kokemattomien ihmisten pulinaa. Mietitään liikaa kaikkea ja ahdistutaan. Helpointa kun on vain antaa ajan mennä ja ihmisten siinä mukana kulkea. Ei sen vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Emiliakin on kyllä lapsellinen. En ymmärrä sitä miksi häntä pelottaa tunteensa. Se kertoo kypsymättömyydestä. Miten hän on muka se joka satuttaa aina (omien sanojensa mukaan), vain sen takia, ettei kiinnostu jostain tyypistä?
Sama kun Niina ja Muhku jutteli siitä ettei pidä kiirehtiä, ja että pelottaa jos mokaa kaiken kiirehtimällä. Juuri tuollaista kokemattomien ihmisten pulinaa. Mietitään liikaa kaikkea ja ahdistutaan. Helpointa kun on vain antaa ajan mennä ja ihmisten siinä mukana kulkea. Ei sen vaikeampaa.
Juuri tuollaisia "vanhemmat" miehet saalistaa.
Noiden mussukoiden tärkeimmät käytössä olevat sanat:
Sillee, tollee, tällee, niinku, niinkö.
Siinäpä ne tärkeimmät keskustelujen sisällöt.
Verho on kyllä uskomattoman huono juontaja. Aivan pökkelö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku tykkää kilteistä pojista? 🤦🏻♀️ Ilmankos noilla tytöillä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista ja tapailuista.
Samaa ihmeteltiin oman 20-vuotiaan tytön kanssa.... Miksi toiset huutaa et "oikeesti" kun toinen sano tykkäävänsä kiletistä pojista? Me ei kumpikaan ymmärretä, mistä moinen pahojen poikien ihailu kumpuaa. Ainoa mikä tulee mieleen on huono itsetunto ja joku kiero hyväksynnänetsintä. Itseään arvostava nainen ei haikaile jännäpoikien perään.
Jos täällä on joku joka viehättyy bad boyseista, niin voisiko avata, et miksi?
Se on se tietynlainen habitus mikä heissä vetoaa. Itsevarmuus, pilke silmäkulmassa ja hyvä ulkonäkö.
Jos samanlaisella olemuksella saisi kiltin miehen niin kyllä kiitos. Mutta kun ei saa.
Nuoriso tykkää empusta, vanhemmat naiset dissaa. Mistä johtuu?
Juurikin sieltä maikkarin sivulta. Kirjautuminen ei maksa mitään.