Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku tykkää kilteistä pojista? 🤦🏻♀️ Ilmankos noilla tytöillä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista ja tapailuista.
Samaa ihmeteltiin oman 20-vuotiaan tytön kanssa.... Miksi toiset huutaa et "oikeesti" kun toinen sano tykkäävänsä kiletistä pojista? Me ei kumpikaan ymmärretä, mistä moinen pahojen poikien ihailu kumpuaa. Ainoa mikä tulee mieleen on huono itsetunto ja joku kiero hyväksynnänetsintä. Itseään arvostava nainen ei haikaile jännäpoikien perään.
Jos täällä on joku joka viehättyy bad boyseista, niin voisiko avata, et miksi?
Se on se tietynlainen habitus mikä heissä vetoaa. Itsevarmuus, pilke silmäkulmassa ja hyvä ulkonäkö.
Jos samanlaisella olemuksella saisi kiltin miehen niin kyllä kiitos. Mutta kun ei saa.
Osaavat manipuloida. Kiertäkää kaukaa pahikset hyvät naiset.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään jo näytettäs muitakin pareja juttelemassa kuin E ja T. Osa on täysin mysteerejä edelleen..
No jep, ois ollut ihan kiva tietää että missä välissä esim. Eeli ja Rosa lähentyi, heidän jutteluitaan ois ollu kiva kuulla. Samaten Kimi ja Oona oli iha yhtäkkiä kiinnostuneita toisistaan, ei mitään pohjustusta tai tutustumista, yhtäkkiä on vaan joku "juttu". Ja kuulosti ihan siltä että ei se mikään hetken kiinnostus edes ollut, vaan Kimiki vakuutteli jollekin toiselle että jos saa valita valitsee varmasti Oonan. Ja jos ei pääse valitsee niin toivoo että joku muu valitsee sen.
Jotenki tuntuu et kauheen poukkoilevia nuo jaksot, ja keskitytään vaan pariin ihmiseen. Ois kiva että olis joku punainen lanka ja johdonmukaisuus nuissa jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso tykkää empusta, vanhemmat naiset dissaa. Mistä johtuu?
Joko freeEmilia-kampanja on käynnissä? Tobias käy puheissaan liian omistavaksi ja Emilia on paniikissa, samalla kuitenkin imuttelee onnensa kukkuloilla ko.jätkän kanssa. Hyvin on ristiriitaistaviestintää Empulta Tobiakselle. En usko että Tobiaksellakaan on mitään oikeita tunteita Emiliaa kohtaan, keksinyt vaan ottaa mallia viime kauden Tommysta. Hän on tullut voittamaan ja luulee että nyt on oikealla tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Rosa on tylsä. Hiljainen ja epävarma
Rosa vaikutti kuitenkin olevan ainoa, jota kiinnosti, millaisesta luonteesta Salli tykkää miehissä. Muut mehustelivat siinä vieressä tummista ja tulisista ja kiekuivat järkyttyneinä kun Salli haluaakin kiltin blondin. Rosa on ehkä hiljaisin, mutta se on ehdottomasti hänen edukseen tuossa kanalaumassa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä miten joistain tyypeistä minulla onkin ensivaikutelma muuttunut hyvästä vähän huonommaksi, yleensä tämä menee toisin päin. Emilia ja Tatu kun vaikuttivat paljon aikuisemmilta nähtyäni esittelyt heistä. Rosalle toivon lisää ruutuaikaa.
Tuo Lenin kommentti olis mahtava siihen peliin kun joutuvat arvailemaan kenestä on sanottu mitäkin somessa :D
Jep paitsi sitä osiota ei taida olla tällä kertaa. Ei ainakaan ollut uudessa brittiversiossa. Johtuu näistä entisten kilpailijoiden ja juontajan itsemurhasta. Ns good vibes kausi
Veronica Verho, kiitos ja hyvästi. Toivottavasti sinua ei nähdä enää missään juontajana tämän jälkeen. Eikä muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko oikeesti noin ihmeellistä jos joku tykkää kilteistä pojista? 🤦🏻♀️ Ilmankos noilla tytöillä on huonoja kokemuksia aiemmista suhteista ja tapailuista.
Tää on mun mielestä ihan käsittämätöntä -_- Mulla on maailman ihanin ja hyväsydämisin mies, kiltti ja rakastaa mua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Tasoittaa mun temperamenttia tasaisemmalla luonteellaan. MUTTA osaa sanoa ei ja osaa pitää puolensa ja työssään on napakka johtaja. Mä en tajua miten niin monen mielestä kiltti=tylsä ja sitten ihmetellään, kun saadaan henkisesti turpaan joka suhteessa noiden ihqujen pahisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso samanlaista kuin Emppu. Samaa massaa. Vanhemmat tajuavat käytöksensä naurettavuuden sekä sen ettei pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä. Siksi useimmilla katsojilla menisi näistä tyypeistä kaikki vasemmalle, jos nyt ajatellaan sitä Tinderiä. Osalla on toki ulkonäköä, mutta sisällöllinen anti on ollut toistaiseksi verrattain köyhää.
Vierailija kirjoitti:
Tobias sanoo ensin Emilialle että vaikka kuka astuisi siään villaan, häntä ei kiinnosta. Samantien kun Salli tulee taloon, hänen kelkkansa kääntyy. Säälittävää. En luottaisi tuohon äijään sanaakaan.
Mä luulen, että se esitti vaan, koska Emilia oli sanonut, että haluaa pitää mielen avoimena uusien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Veronica Verho, kiitos ja hyvästi. Toivottavasti sinua ei nähdä enää missään juontajana tämän jälkeen. Eikä muutenkaan.
"Olet heikoin lenkki, hyvästi" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se Miss Hki kiusaaja-niina tuolla saarella? voi tsiisös, ei yllätä yhtään että sinnekin piti mennä pyrkyröimään
Valitettavasti :D kenenköhän suhteen meinasi tällä kertaa rikkoa. Osaa sen homman ihan ulkomaailmassakin hyvin
En seuraa juoruja, mutta mihin tämä ilkeys perustuu.
Nyt näkemäni perusteella en ole nähnyt ilkeilyä. Kirjoitettaisiin varmasti ulos henkilö, joka alkaisi olemaan hankala.
Oi voi, taidan säästyä paljolta,kun en käy tietyn lehden sivustoilla, enkä lue niitä lehtiäkään.
Kaleva ja Hesari riittää minulle.
Olen katsonut osittain nämä suomen ” rakkaus kisat ”, mutta ketään ei ole vielä jäänyt mieleeni.
Suosikkini on ollut UKn tuotannot, kaikista love island sarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoriso samanlaista kuin Emppu. Samaa massaa. Vanhemmat tajuavat käytöksensä naurettavuuden sekä sen ettei pelkällä ulkonäöllä pitkälle pötkitä. Siksi useimmilla katsojilla menisi näistä tyypeistä kaikki vasemmalle, jos nyt ajatellaan sitä Tinderiä. Osalla on toki ulkonäköä, mutta sisällöllinen anti on ollut toistaiseksi verrattain köyhää.
Ööö...mistä näkee kommentoijien iät?
Vierailija kirjoitti:
Tobias sanoo ensin Emilialle että vaikka kuka astuisi siään villaan, häntä ei kiinnosta. Samantien kun Salli tulee taloon, hänen kelkkansa kääntyy. Säälittävää. En luottaisi tuohon äijään sanaakaan.
No tottakain se ottaa tunnolle ja sydämelle, jos itse on ihastunut (esim. Tobias) ja kuulee, että muija vaan epäröi ja haluaa pitää kaikki ovet auki siltä varaa, että tulee vielä parempia saaliita taloon. Kyllä muakin vituttais ja katselisin myös itse sitten muita.
Sitäpaitsi mitä voitte olettaa näistä parikymppisistä jätkistä. Kyllähän niillä cicceli pyörii joka ilmansuuntaan kuin kompassineula sitä mukaa mitä uusia mimmejä tulee taloon. Ei maailma ole tässä suhteessa muuttunut eikä varmaan tule muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakain se ottaa tunnolle ja sydämelle, jos itse on ihastunut (esim. Tobias) ja kuulee, että muija vaan epäröi ja haluaa pitää kaikki ovet auki siltä varaa, että tulee vielä parempia saaliita taloon. Kyllä muakin vituttais ja katselisin myös itse sitten muita.
Sitäpaitsi mitä voitte olettaa näistä parikymppisistä jätkistä. Kyllähän niillä cicceli pyörii joka ilmansuuntaan kuin kompassineula sitä mukaa mitä uusia mimmejä tulee taloon. Ei maailma ole tässä suhteessa muuttunut eikä varmaan tule muuttumaan.
Kakskymppinen jätkä ajattelee 99%:a seksiä valveilla oloajasta😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko freeEmilia-kampanja on käynnissä? Tobias käy puheissaan liian omistavaksi ja Emilia on paniikissa, samalla kuitenkin imuttelee onnensa kukkuloilla ko.jätkän kanssa. Hyvin on ristiriitaistaviestintää Empulta Tobiakselle. En usko että Tobiaksellakaan on mitään oikeita tunteita Emiliaa kohtaan, keksinyt vaan ottaa mallia viime kauden Tommysta. Hän on tullut voittamaan ja luulee että nyt on oikealla tiellä.
Miten tämä vastasi kysymykseen? Kirjoita oma viesti, äläkä lainaa jos viesti ei liity omaan viestiisi mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on mun mielestä ihan käsittämätöntä -_- Mulla on maailman ihanin ja hyväsydämisin mies, kiltti ja rakastaa mua ja pitää kuin kukkaa kämmenellä. Tasoittaa mun temperamenttia tasaisemmalla luonteellaan. MUTTA osaa sanoa ei ja osaa pitää puolensa ja työssään on napakka johtaja. Mä en tajua miten niin monen mielestä kiltti=tylsä ja sitten ihmetellään, kun saadaan henkisesti turpaan joka suhteessa noiden ihqujen pahisten kanssa.
Hyvin sanottu, en itsekään miehenä ymmärrä, miten jotkut pikkurikolliset voivat olla niin kiinnostavia monien naisten mielestä. En nyt puhu kenestäkään juuri tässä ohjelmassa, mutta niin monen muun realityn yhteydessä on joka kerta tullut ilmi useampia rikoksista tuomittuja, vaikka taustat aina pyritään tutkimaan.
Mikä ihme näissä cucipäissä viehättää verrattuna "kilttiin" mieheen, joka ei rikostilastoissa komeile vaan keskittyy ensisijaisesti asioidensa ja perheensä hoitoon ja se ei todellakaan tarkoita, että mies olisi nössö, vaikka ei kyseenalaista äksöniä elämäänsä haluakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli sano naistyyppinsä olevan blondit ja siniset silmät, mutta on nyt aivan hurmiossa tummasta ja ruskeasilmäisestä Rosasta vaikka talossa olisi blondeja tarjolla vaikka muille jakaa. Saa nähdä kiinnostuuko Rosa enemmänkin?
Jälleen kerran nähdään, että ei sillä ulkonäöllä ole väliä, kun kemiat sopivasti natsaa. Eipä ollut viime kauden Eetukaan tumma pahapoika, jollaisesta Sofia kauden alussa haaveili. Ja niin vain ovat vieläkin yhdessä.
Olen eri mieltä. Ulkonäöllä on ainakin minulle merkitystä aina, ei tosin sillä tavalla, että kumppanin pitäisi olla joku missi vaan niin, että siinä ulkonäössä on jotain, joka saa minut haluamaan juuri hänet ja eri ihmiset syttyvät tietysti eri asioista, ei siinä ole mitään kummallista.
Emilia ja Krete saavat valtaosan ruutuajasta, koska ovat porukan ylivoimaisesti kovimmat draamailijat. Emilia selvä ykkönen ja Krete yhtä selvä kakkonen. Muut naiset todellisia viilipyttyjä näihin verrattuna
Vierailija kirjoitti:
Vahva veikkaus että Melinda lähtee. Perusteena mm. se, että tämänpäiväisessä jaksossa hänellä ei ollut käytännössä minkäänlaista roolia, joten hänet oli jo käytännössä poistettu ohjelmasta jaksoa leikatessa
Mtv uutissivusto uutisoi jo eilen kuka putosi vaikka jaksossa ei paljastettukaan sitä vielä eilen. Miksiköhän näin?
Käsittämättömän paljon ruutuaikaa saa kyllä peluri-Tobias ja Emilia. Täysin tyhjää lätinää molemmilta, mutta jostain syystä etenkin Emilia tuntuu olevan katsojien suosiossa. Ehkä ohjelman muut naiset on sitäkin tylsempiä, kun tuotanto ei koe tarpeelliseksi näyttää muita. Krete ja Emilia on aika keskiössä.