Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
861/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus vaikuttaa siltä, ettei oo kovin hyvä itsetunto. Esittää kokeneempaa ja jotenkin rennonpaa mitä on.

Vierailija
862/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeli sano naistyyppinsä olevan blondit ja siniset silmät, mutta on nyt aivan hurmiossa tummasta ja ruskeasilmäisestä Rosasta vaikka talossa olisi blondeja tarjolla vaikka muille jakaa. Saa nähdä kiinnostuuko Rosa enemmänkin?

Eeli huomas että höntit blöndit on kelvollisia vaan sänkyyn, brunetet vaimomatskua. Kuten sanontakin kuuluu ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeli sano naistyyppinsä olevan blondit ja siniset silmät, mutta on nyt aivan hurmiossa tummasta ja ruskeasilmäisestä Rosasta vaikka talossa olisi blondeja tarjolla vaikka muille jakaa. Saa nähdä kiinnostuuko Rosa enemmänkin?

Jälleen kerran nähdään, että ei sillä ulkonäöllä ole väliä, kun kemiat sopivasti natsaa. Eipä ollut viime kauden Eetukaan tumma pahapoika, jollaisesta Sofia kauden alussa haaveili. Ja niin vain ovat vieläkin yhdessä. 

Vierailija
864/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ KETJU ON NIIN SAIRAS. Mikä teitä vaivaa? Mitä se kertoo teistä, että näette aina muissa vaan sen negatiivisen puolen? Jos sanoisitte samat asiat päin naamaa, niin se olisi henkistä väkivaltaa! Miltä näytätte itse kun menette peilin eteen? Miltä itse näyttäisitte vastaavassa ohjelmassa? Jos joku tässä on RUMA, niin te haukkujat! Olette sisältä läpimätiä, hyi saasta.

No olisin heittämällä tyylikkäämpi kuin yksikään näistä pyllynvilauttelijoista. Siellä joku lumihiutale, joka ei kestä taas todellisuutta ja sitä, että kaikki eivät tykitä pelkkiä sydänemojeja ja ihailevia kommentteja. Tervetuloa maailmaan! Saatat kuulla ja lukea vielä pahempiakin kommentteja ja asioita tässä elämässä. Kannattaa valmistautua henkisesti jo nyt. Ja sinä et tiedä tällä palstalla kirjoittavien todellisista luonteista ja sisäisistä maailmoista perskarvan vertaa. Pusi pus!

Vierailija
865/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen pässinpää pitää olla, jos karsii potentiaalisia kumppani ehdokkaita silmienvärin tai tukan sävyn perusteella. 

Vierailija
866/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄÄ KETJU ON NIIN SAIRAS. Mikä teitä vaivaa? Mitä se kertoo teistä, että näette aina muissa vaan sen negatiivisen puolen? Jos sanoisitte samat asiat päin naamaa, niin se olisi henkistä väkivaltaa! Miltä näytätte itse kun menette peilin eteen? Miltä itse näyttäisitte vastaavassa ohjelmassa? Jos joku tässä on RUMA, niin te haukkujat! Olette sisältä läpimätiä, hyi saasta.

Valittaa haukkumisesta ja haukkuu seuraavassa lauseessa muita. Mitenkäs se menikään se sanonta padoista ja kattiloista....

Niinpä, mitenkä se menikään??? Sitä voisi nää säälittävät haukkujat täällä miettiä. Kukaan ei ole täydellinen ulkonäöltään. Ei ole mitään oikeutta kenelläkään puuttua toisen ulkonäköön. Onko täällä oltu liikaa somessa ja nähty täydellisiä muokattuja kuvia, kun ei kestetä enää mitään persoonallista piirrettä? Persoonallisuus tekee ihmisistä KAUNIITA. Ihminen näkee toiset sellaisina kuin itse on sisältä. Sisältä kaunis ihminen kykenee näkemään muiden kauneuden. ❤️ Sisältä ruma näkee vain muiden "rumuuden."

Vierailija
867/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva veikkaus että Melinda lähtee. Perusteena mm. se, että tämänpäiväisessä jaksossa hänellä ei ollut käytännössä minkäänlaista roolia, joten hänet oli jo käytännössä poistettu ohjelmasta jaksoa leikatessa

"Mieletön Melinda.........." Kuunnelkaa Leevi & The Leavingsin biisi :D

Vierailija
868/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valittaa haukkumisesta ja haukkuu seuraavassa lauseessa muita. Mitenkäs se menikään se sanonta padoista ja kattiloista....

Niinpä, mitenkä se menikään??? Sitä voisi nää säälittävät haukkujat täällä miettiä. Kukaan ei ole täydellinen ulkonäöltään. Ei ole mitään oikeutta kenelläkään puuttua toisen ulkonäköön. Onko täällä oltu liikaa somessa ja nähty täydellisiä muokattuja kuvia, kun ei kestetä enää mitään persoonallista piirrettä? Persoonallisuus tekee ihmisistä KAUNIITA. Ihminen näkee toiset sellaisina kuin itse on sisältä. Sisältä kaunis ihminen kykenee näkemään muiden kauneuden. ❤️ Sisältä ruma näkee vain muiden "rumuuden."

Aihe on VAPAA. Sinä et päätä, mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Jos laittaa itsensä tämän tyyppiseen formaattiin, altistaa väistämättä itsensä myös ulkonäköä koskeville kommenteille. Jos sinä et sitä kestä, mene vaikka katsomaan Pikku Kakkosta. 

Vierailija
869/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei kommentoi sitä faktaa, että Krete haukkui toisen ihmisen syömistyyliä, hitautta yms?

Vierailija
870/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoinen pässinpää pitää olla, jos karsii potentiaalisia kumppani ehdokkaita silmienvärin tai tukan sävyn perusteella. 

Niin, mutta nämä tositv-formaatteihin osallistuvat ihmiset on yleensä just näitä pässinpäitä, joilta ei voi ihmeitä odottaa. :D

Vierailija
871/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete itkee joka tapauksessa ..veikkaan silti rohkeasti että Tatu valitsee Melindan.

Vierailija
872/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinan ulkonäöllä ja kropalla on vaikea olla ylpistymättä

Hmm...itse miehenä en ainakaan näe tuossa sutturassa mitään ihmeellistä, samanlaisia kulkee kadulla vastaan päivittäin. Perus suomalainen tyttö, hiukan pulleat posket ja pienet silmät ja tikkuhuulet. Vinkuva ääni. Ei jaksaisi kauaa kuunnella taikka katsoa, ei löydy mitään särmää. Enemmän tuo toinen brunette, Rosako se oli, iskee silmään. On kaunis, eksoottinen, eikä yritä kerjätä huomiota tai olla huomion keskipisteenä. Ehkä hieman ujo. Odotellaan, että Rosan luonne avautuu enemmän vielä.

M30

Rossallahan on paljon pahemmat pullaposket kuin Niinalla ja kunnon pottunenä. Perus suomalainen ja typerä posetus koko ajan :D

Miehet tykkää ja se kroppa vie kaiken huomion.

Onhan se kroppa ihan mieletön, ihan näin heteronaisenkin silmään.

No ehkä fitnessdieetin jälkeen kisakunnossa on mieletön, mutta esim. aloitusjaksossa ihan tavis. Nykymimmit ovat vaan jo niin muodottomia pozzuja, että vanhan liiton perusryhdikäs, suht sopusuhtainen body on asteikolla jo "mieletön". Olihan tuossa rasvaa huimasti päällä ja TV vielä lisää efektiä.

Mikäs anorektikko se siellä huutelee? Rasva on normaali osa ihmisen kehoa. Esimerkiksi rintoja ei olisi käytännössä lainkaan, jos ei olisi rasvakudosta. 

No senpä takia treenatuilla naisilla onkin yleensä silarit. Mut kyllä Rosalla on rasvaa ihan normaalisti ja vielä vähän päälle "ei-kisakuntoisena". Löytyy byllyä ja reittä ja allia ihan samoin kuin keskivertokotikuntoilijalla. Siksipä tuo "mieletön kroppa" on vahvasti liioiteltu kuvaus.

Kuka tykkää mistäkin. Minusta "mieletön kroppa" on ihan muuta kuin fitnesspimujen riisikakkuakin kuivemmat kisakropat. Mutta kiva jos sinä tykkäät kuvista naisista. 

Tykkään pitkästä ja todella hoikasta ns. suuren maailman "huippumallivartalosta". Sellaista nyt ei toki tulla ainakaan Suomen tosi-TV:ssä näkemään.

Vierailija
873/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllä näette sanakirjamääritelmän sanalle tekopyhä. 

Vierailija
874/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olisin heittämällä tyylikkäämpi kuin yksikään näistä pyllynvilauttelijoista. Siellä joku lumihiutale, joka ei kestä taas todellisuutta ja sitä, että kaikki eivät tykitä pelkkiä sydänemojeja ja ihailevia kommentteja. Tervetuloa maailmaan! Saatat kuulla ja lukea vielä pahempiakin kommentteja ja asioita tässä elämässä. Kannattaa valmistautua henkisesti jo nyt. Ja sinä et tiedä tällä palstalla kirjoittavien todellisista luonteista ja sisäisistä maailmoista perskarvan vertaa. Pusi pus!

Enpä usko sun tyylikkyyteen. Saat sanoa mitä vaan.

Helppo se on huudella kun ei nähdä miltä näytät.

Vierailija
875/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mutta nämä tositv-formaatteihin osallistuvat ihmiset on yleensä just näitä pässinpäitä, joilta ei voi ihmeitä odottaa. :D

Tässä formaatissa nähty hyviä poikkeuksia ja terveellistä ennakkoasenteiden murtumista. 

Vierailija
876/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö lasten pitäisi olla jo nukkumassa? Vai mitä tämä hiekkalaatikko tason "nokittelu" täällä on?

Vierailija
877/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Paha ihminen tuo ympärilleen pahaa, hyvä ihminen tuo ympärilleen rakkautta ja iloa. Näistä kommenteista voi todella hyvin päätellä, miltä ihmisen sisimmässä näyttää. Kukaan tasapainoinen, onnellinen, hyvä ihminen ei hauku muiden ulkonäköä. Ulkonäölleen kukaan ei voi mitään. Pitäisikö kaikkien mennä kauneusleikkauksiin ja muokata sinua miellyttävä "täydellinen" ulkonäkö? Sit me kaikki näytettäis samalta? Ymmärrätkö miten kypsymätöntä käytöstä toisten haukkuminen on?

Vierailija
878/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö jaksoja jostain jälkikäteen ilmaiseksi? tän illan jakso jäi katsomatta mut maikkarin sivuille vaatii ainakin kirjautumisen

Vierailija
879/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti näytettäs Eelin ja Rosan keskusteluja muualtakin kuin jumppapaikalta. Jotenkin tuntuu,että Eeli on kiinnostuneempi.

Vierailija
880/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämen kyllyydestä suu puhuu. Paha ihminen tuo ympärilleen pahaa, hyvä ihminen tuo ympärilleen rakkautta ja iloa. Näistä kommenteista voi todella hyvin päätellä, miltä ihmisen sisimmässä näyttää. Kukaan tasapainoinen, onnellinen, hyvä ihminen ei hauku muiden ulkonäköä. Ulkonäölleen kukaan ei voi mitään. Pitäisikö kaikkien mennä kauneusleikkauksiin ja muokata sinua miellyttävä "täydellinen" ulkonäkö? Sit me kaikki näytettäis samalta? Ymmärrätkö miten kypsymätöntä käytöstä toisten haukkuminen on?

Miksi sitten todistelet koko ajan omaa kypsymättömyyttäsi haukkumalla muita kommentoijia? Tajusimme jo, että sinä kuvittelet olevasi pyhimys ja parempi ihminen kuin muut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi