Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Melinda on jäänyt tosi etäiseksi. Näytetty niin vähän.
Vahva veikkaus että Melinda lähtee. Perusteena mm. se, että tämänpäiväisessä jaksossa hänellä ei ollut käytännössä minkäänlaista roolia, joten hänet oli jo käytännössä poistettu ohjelmasta jaksoa leikatessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa näyttää Petra Ollille, jos olin blondi. Markus on kuin Lenin. Nina näyttää Laura Närhelle nökö nenätkin molemmilla.
Lenin😂😂 no nyt kun sanoit...😂
Ei helevata😂 viel ku laittas ton yhden tyypin valkosen lätsän päähän, avot!
Vierailija kirjoitti:
Krete on kyllä herkkä. Onkohan lähtenyt tuonne jotenkin vaikeassa elämäntilanteessa tai on pidemmältä ajalta käsittelemättömiä (parisuhde)asioita? Luulisi, että ohjelman tekoon osallistuva psykologi (kai tässä sellainen on niin kuin tosi-tv-ohjelmissa yleensäkin) olisi huomannut, jos joku ei ole valmis ohjelmaan 🤔
Mä mietin eilen niiden kreten ja muhkun "treffejä" seuratessa, että tässä nähdään nyt sitten liki livenä mitä tämä nykyajan deittailukulttuuri saa aikaan. Etenkin jos/kun siihen yhdistää jotenkin vääristyneen minäkuvan ja sen, että lämpiää vain pahoista pojista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuolla, olisin kuumana tohon Muhamediin. Sen lisäksi että on hyvännäkönen, ei oo (ainakaan vielä) tippaakaan ärsyttävä, toisin kuin moni muu noista miehistä omaan makuuni.
Taitaa luurangot tollakin kolista kaapissa.
No jaaha. Niin voi ihan jokaisella muullakin. Ihme asenne sulla.
Emilia on ihan lääpällään Tobiin, vaikka muuta julistaa. Taitaa vaan pimua nyt jännittää liikaa.
Emilia lapsukainen draamalle tytöille että ahdistaa Tobiaksen painostus. Ja kun lähtee keskustelemaan vakavasti asiasta päätyy pussailemaan. Ei kyllä osaa välittää sanomaansa. Näemme tätä kitinää kauden loppuun.
Vierailija kirjoitti:
No mutta tiedetäänhän me ainakin nyt, että hän on n*ssinut niin leikkimökeissä kuin parvekkeillakin..
Oli kyllä kaikin puolin merkillinen asia jolla leuhottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa näyttää Petra Ollille, jos olin blondi. Markus on kuin Lenin. Nina näyttää Laura Närhelle nökö nenätkin molemmilla.
Lenin😂😂 no nyt kun sanoit...😂
Ei helevata😂 viel ku laittas ton yhden tyypin valkosen lätsän päähän, avot!
😂😂 sitä odatan! Nyt ainaki pitää kattoo tulevat jaksot😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin tuolla, olisin kuumana tohon Muhamediin. Sen lisäksi että on hyvännäkönen, ei oo (ainakaan vielä) tippaakaan ärsyttävä, toisin kuin moni muu noista miehistä omaan makuuni.
Taitaa luurangot tollakin kolista kaapissa.
No jaaha. Niin voi ihan jokaisella muullakin. Ihme asenne sulla.
Ei pidä huumaantua lipevästä lirkuttelijasta.
Tatu on ihan pikkupoika käytökseltään. Kanuunalla huuleen kun upea nainen tulee tontille. Kivan näköinen tyyppi mutta ihan potkupuku-sarjaa.
Mielenkiintoinen valinta eilisessä Kreteltä, kun alkoi haukkua yhtä miehistä (Eeli....?) Markukselle. Lisää hienosti pisteitä Markuksen silmissä varmasti, kun on jo toisesta kiinnostunut muutenkin :-) Syökin kuulemma ärsyttävästi...
Vierailija kirjoitti:
Emilia lapsukainen draamalle tytöille että ahdistaa Tobiaksen painostus. Ja kun lähtee keskustelemaan vakavasti asiasta päätyy pussailemaan. Ei kyllä osaa välittää sanomaansa. Näemme tätä kitinää kauden loppuun.
Se tytöille kerrottu oli vaan leuhkimista ja teinidraamaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jostai syystä innostu yhtään Muhkusta. Periaatteessa on tosi komea ja luonteeltaan vaikuttaa iloiselle ja mukavalle. Mutta jokin ei vaan natsaa, en tiedä onko jotenki omaan makuun liian siloiteltu olemus. Kaikki keskustelut ja vastaukset on sellasia mitkä stereotypisesti ajatellaan olevan oikeita. Vaikea selittää, mutta joku sellanen särmä tai koukku puuttuu mikä herättäs mielenkiinnon :D
Vierailija kirjoitti:
Tatu on ihan pikkupoika käytökseltään. Kanuunalla huuleen kun upea nainen tulee tontille. Kivan näköinen tyyppi mutta ihan potkupuku-sarjaa.
Siis nuuskaa huuleen. Yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinan ulkonäöllä ja kropalla on vaikea olla ylpistymättä
Hmm...itse miehenä en ainakaan näe tuossa sutturassa mitään ihmeellistä, samanlaisia kulkee kadulla vastaan päivittäin. Perus suomalainen tyttö, hiukan pulleat posket ja pienet silmät ja tikkuhuulet. Vinkuva ääni. Ei jaksaisi kauaa kuunnella taikka katsoa, ei löydy mitään särmää. Enemmän tuo toinen brunette, Rosako se oli, iskee silmään. On kaunis, eksoottinen, eikä yritä kerjätä huomiota tai olla huomion keskipisteenä. Ehkä hieman ujo. Odotellaan, että Rosan luonne avautuu enemmän vielä.
M30
Rossallahan on paljon pahemmat pullaposket kuin Niinalla ja kunnon pottunenä. Perus suomalainen ja typerä posetus koko ajan :D
Miehet tykkää ja se kroppa vie kaiken huomion.
Onhan se kroppa ihan mieletön, ihan näin heteronaisenkin silmään.
No ehkä fitnessdieetin jälkeen kisakunnossa on mieletön, mutta esim. aloitusjaksossa ihan tavis. Nykymimmit ovat vaan jo niin muodottomia pozzuja, että vanhan liiton perusryhdikäs, suht sopusuhtainen body on asteikolla jo "mieletön". Olihan tuossa rasvaa huimasti päällä ja TV vielä lisää efektiä.
Mikäs anorektikko se siellä huutelee? Rasva on normaali osa ihmisen kehoa. Esimerkiksi rintoja ei olisi käytännössä lainkaan, jos ei olisi rasvakudosta.
No senpä takia treenatuilla naisilla onkin yleensä silarit. Mut kyllä Rosalla on rasvaa ihan normaalisti ja vielä vähän päälle "ei-kisakuntoisena". Löytyy byllyä ja reittä ja allia ihan samoin kuin keskivertokotikuntoilijalla. Siksipä tuo "mieletön kroppa" on vahvasti liioiteltu kuvaus.
MIKSI tuolle emilialle annetaan noin paljo ruutuaikaa, en jaksa kattella sen naamaa YHTÄÄN koska ei mun mielestä oo millään tavalla kiinnostava tyyppi…
Vierailija kirjoitti:
Kumpi naisista pääsi jatkoon?
Ketkä nämä naiset on, en ole vielä jaksoa katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tiedetäänhän me ainakin nyt, että hän on n*ssinut niin leikkimökeissä kuin parvekkeillakin..
Oli kyllä kaikin puolin merkillinen asia jolla leuhottaa.
Leikkimökissä? Miten ne on mahtunu?
Mä en edes muistanut koko Oonaa ennen kuin tuli valituksi. Ja tämä ei ole Oonan vika, vaan leikkaajan. Emilia-show oli tärkeämpää kuin tasapuolinen asukkaiden näyttäminen.