Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
801/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto noiden meikkejä. Ihan ku kolmevuotias ois käynyt äidin meikkipussilla.

Vierailija
802/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä huono uudistus, että parivalinta jätetään kesken ja "loppuhuipennus" tulee seuraavassa jaksossa. Aivan turha muutos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kylmä halaus Rosalta. Nuo Kimi ja Oona on ulkoisesti jotenkin tosi hyvä pari. Jäikös tuohon nyt vikaksi ne kaksi naista, jotka oli omasta mielestään niin huikean kauniita. älykkäitä ja rempseitä joilla vientiä on liiaksikin..

Vierailija
804/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitto noiden meikkejä. Ihan ku kolmevuotias ois käynyt äidin meikkipussilla.

🤣🤣

Vierailija
805/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä huono uudistus, että parivalinta jätetään kesken ja "loppuhuipennus" tulee seuraavassa jaksossa. Aivan turha muutos. 

En voisi olla enempää samaa mieltä. Tää on vaan sairaan ärsyttävää

Vierailija
806/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melinda tippus

Vierailija
807/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi naisista pääsi jatkoon?

Vierailija
808/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi naisista pääsi jatkoon?

"Sen näette ensi jaksossa" 

Vierailija
809/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete on kyllä herkkä. Onkohan lähtenyt tuonne jotenkin vaikeassa elämäntilanteessa tai on pidemmältä ajalta käsittelemättömiä (parisuhde)asioita? Luulisi, että ohjelman tekoon osallistuva psykologi (kai tässä sellainen on niin kuin tosi-tv-ohjelmissa yleensäkin) olisi huomannut, jos joku ei ole valmis ohjelmaan 🤔

Vierailija
810/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tälleen sivuhuomautuksena, ihmettelen ettei kukaan oo kehunut Oonaa, se mun silmään todella kaunis nainen, kaunis ja söpö samalla kertaa.

Rosa on ihan tavis naamastaan, samoin Melinda ja Emilia. Emilia näyttää 12-vuotiaalta, ja käytös on samantasoista.

Krete on nätti, tää Sallikin, mutta jotain siinä on joka ei tee niiiin kauniiksi, liian kulmikas tai jotain.

Olikos niitä muita, unohdinko jonkun.

Vierailija
811/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tuolla, olisin kuumana tohon Muhamediin. Sen lisäksi että on hyvännäkönen, ei oo (ainakaan vielä) tippaakaan ärsyttävä, toisin kuin moni muu noista miehistä omaan makuuni.

Vierailija
812/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä ihmeen vaiheessa tuolle Eelille ja Oonalle tullu joku romanssi😦? Onko sitä näytetty yhtään? Luulin että oon kattonu kaikki jaksot, en oo kyllä nähny mitään semmosta

Vierailija
813/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melinda tippus

Onks se Melinda punapää?

Vierailija
814/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajalla suu niin kuiva, ku kauhee mäiskäys kuulu avatessaan sitä. Ottais pari rohkasuryyppyä jos noin jännittää.

Vierailija
815/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa näyttää Petra Ollille, jos olin blondi. Markus on kuin Lenin. Nina näyttää Laura Närhelle nökö nenätkin molemmilla.

Vierailija
816/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis missä ihmeen vaiheessa tuolle Eelille ja Oonalle tullu joku romanssi😦? Onko sitä näytetty yhtään? Luulin että oon kattonu kaikki jaksot, en oo kyllä nähny mitään semmosta

Niinpä, meille näytetään ihan liian vähän, nytkin puolet jaksosta oli pelkkää Emiliaa ja Tobiasta

Vierailija
817/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete on kyllä herkkä. Onkohan lähtenyt tuonne jotenkin vaikeassa elämäntilanteessa tai on pidemmältä ajalta käsittelemättömiä (parisuhde)asioita? Luulisi, että ohjelman tekoon osallistuva psykologi (kai tässä sellainen on niin kuin tosi-tv-ohjelmissa yleensäkin) olisi huomannut, jos joku ei ole valmis ohjelmaan 🤔

Hyvän viihteen nimissä ei ole niin justiinsa, onko psyyke kohdillaan vai ei. Olihan esim. Temppareissakin useampikin nainen, joka selkeästi oli terapian, ei pettämisformaatin tarpeessa. 

Vierailija
818/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa näyttää Petra Ollille, jos olin blondi. Markus on kuin Lenin. Nina näyttää Laura Närhelle nökö nenätkin molemmilla.

Lenin😂😂 no nyt kun sanoit...😂

Vierailija
819/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuosta jos vähän itkee. Ei ole vaarallista.

Vierailija
820/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin tuolla, olisin kuumana tohon Muhamediin. Sen lisäksi että on hyvännäkönen, ei oo (ainakaan vielä) tippaakaan ärsyttävä, toisin kuin moni muu noista miehistä omaan makuuni.

Taitaa luurangot tollakin kolista kaapissa.