Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä spekuloi hirveästi. Onko sallittua? Uk:n versiossa eivät puhu parivalinnasta tai siitä, että kuka saattaa lähteä kotiin, ja onko illalla parinvalinta , tai ainakaan niitä kohtia ei näytetä.
Lopettakaa jo se uk-versioon vertailu. Tämä on Love Island SUOMI.
Sama formaatti vaan, joten ajattelin, että olisi suhteellisen samat säännöt. Kai Big Brother - konseptikin on aika universaali. Uk:n versio tulee samaan aikaan, niin itse tykkään vertailla ja pohtia, mutten tee sitä enää täällä. Pahoittelut.
Tatu on ihan sulaa vahaa Sallin edessä <3
Salli vaikuttaa luonteeltaan ihanalta, aurinkoinen ja iloinen
Katoin, et Kaisa Mäkaräinen tuli taloon😁
Jotain tuossa Markuksessa ärsyttää. Ylimielinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on ihmisillä harrastukset vähissä, kun täytyy tuollaista sontaa katsoa ja sitä vielä täällä vatvoa. En kyllä ymmärrä niitäkään, jotka menevät nolaamaan itsensä tuollaiseen sontaohjelmaan.
Hanki itsellesi vaikka joku harrastus, niin ei tarvitse toisten ajankäyttöä miettiä.
Tykkään Rosan ulkonäöstä (sekä laittautuneena että luonnollisena) mutta kunpa hän saisi lisää itsevarmuutta. Tuollainen jatkuva epävarma poseeraus rumentaa :(
Vierailija kirjoitti:
Tuo Rosa on kyllä todella kaunis.
Tarkennan, erityisesti ilman meikkiä (vähällä meikillä).
Vitsi tuo Veronika on aneeminen. Ei hymyn hymyä ja äänikin monotoninen kuin lukisi iltasatua lapselle.
Olipa emilialla hassu meikki.
Tää sarja on kuin karjamarkkinat.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Rosa on kyllä todella kaunis.
Itse tykkään Kreten kasvojen luustosta eikä laikukas ihokaan näytä häiritsevältä.
Vierailija kirjoitti:
Mun makuun on eniten Kimi.
Muuten kiva, mutta nuo jatkuvat kiekkovertaukset alkaa tökkiä jo tässä vaiheessa. Siltikin, että tykkään jääkiekosta ja seuraan sitä aktiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olipa emilialla hassu meikki.
Jep. Poskipäissä tummat pallot siinä kohtaa, missä pitäisi olla vaaleaa korostusta.
No aina paremmin asiat on meillä kuin sinulla, jonka ainut harrastus on vatvoa toisten vatvomisista ohjelmasta, jota (muka) ei edes katso :D