Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Mietin, että jos käykin niin, että Kimi ja Rosa F. sekä kaverilliset Krete ja Jaro saavat vähiten ääniä, koska Kimiä ja Rosaa on näytetty vähemmän viime päivinä (kaikki tapahtumat on keskittynyt Kreten ja Nicon ympärille). Ja jos saarelaiset saavat päättää kumpi pari tippuu, olisi kyllä kaiken huippu, jos naiset jyräisivät ja pelastaisivat Kreten.
Vierailija kirjoitti:
Mitä äänestätte?
Äänestin Sallia ja Eeliä, mutta 2 vaihtoehtona olisin laittanut Nicon ja Jasminen.
Nico on selkeästi valmis löytämään rakkauden saarelta kun oli valmis käymään niin paljon vastoinkäymisiäkin Kreten kanssa eikä lyönyt hanskoja tiskiin ensimmäisessä riidassa. Onneksi kuitenkin tajusi myös pistää pelin poikki Kreten kanssa kun suhteesta ei yhtään mitään tullut.
Mikko on kai niin empaattinen ja kiltti luinteeltaan, kun edelleen pitää Kreteä vain väärinymmärrettynä.
Vierailija kirjoitti:
Muhku oli kyllä paraskin puhuja kun puhui siitä ettei Mikon ja Rosan juttu ole lähtenyt etenemään tarpeeksi. Hänhän ei itse ole yhtään vaiheillut/vaiheile edelleen Niinan kanssa. Just tässä jaksossa totesi Niinasta saman kuin Rosa A totesi Mikosta, että ihastuksen tunnetta ei ole vielä tullut. Se että heillä on enemmän "fyysisyyttä", ei tarkoita että olisivat jotenkin pidemmällä pariskuntana.
Mun puolesta voisivat olla (Niina ja Muhku) siinä paripudotusuhan alla Kreten ja Jaron kanssa, pitäisi saarelaisten vähän miettiäkin että laitetaanko tollanen olevinaan "vahva pari" (tai toinen heistä) kotiin jotta Krete saa jäädä saarelle kiukuttelemaan.
Instassa kommentteja ja kaikki äänestäneet Muhkua ja Niinaa.
Olen aivan varma että ovat turvassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Jasminekaan voinut sanoa Kretelle että 'haloo mä oon kuule nähnyt sun juttus telkkarista'
Mutta kukaan ei ehkä uskalla? Paitsi Nico, jeee, Nico on mun sankari!
Varmaan helpommin sanottu kuin tehty. Tuolla saarella Krete on kuitenkin selkeästi valta-asemassa ja varsinkin uutena tulokkaana tuskin kukaan haluaa heti asettua riitoihin pahimman kiusaajan kanssa.
Harmi, että äänestys on näin päin, että pitää äänestää suosikkiparia. Silloin monikin läheinen pari saattaa jäädä vähemmistöön äänten puolesta. Olisi ollut parempi, että äänestetään sitä paria, jonka toivotaan tippuvan. Tällöin Krete ja Jaro saisi varmasti eniten ääniä.
Krete manipuloi. Laittaa sanoja toisten suuhun ja kulkee ympäri villaa kertomassa omia käsityksenään totuutena ja Mikko nielee kaiken. Näytti vähän siltä, että Rosa ja Salli on alkanut tajuta mitä Krete puuhaa. Krete on ollut tässä jaksossa tosi törkeä oikeasti. Valehtelee ja manipuloi. Alkaa ihan oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Instassa kommentteja ja kaikki äänestäneet Muhkua ja Niinaa.
Olen aivan varma että ovat turvassa.
Hämmentävää, että on edelleen katsojien suosikkipari.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että jos käykin niin, että Kimi ja Rosa F. sekä kaverilliset Krete ja Jaro saavat vähiten ääniä, koska Kimiä ja Rosaa on näytetty vähemmän viime päivinä (kaikki tapahtumat on keskittynyt Kreten ja Nicon ympärille). Ja jos saarelaiset saavat päättää kumpi pari tippuu, olisi kyllä kaiken huippu, jos naiset jyräisivät ja pelastaisivat Kreten.
No enpä kyllä usko et näin käy. Miksi Krete pitäisi pelastaa? Kimillä on kuitenkin Rosa, ja myös on vielä mahdollista, et Oona palaa saarelle. Totta kyllä on, et Kim ja Rosa ovat jääneet vähän pimentoon. Kimiä on näytetty lähinnä hengailemassa yksin.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, että äänestys on näin päin, että pitää äänestää suosikkiparia. Silloin monikin läheinen pari saattaa jäädä vähemmistöön äänten puolesta. Olisi ollut parempi, että äänestetään sitä paria, jonka toivotaan tippuvan. Tällöin Krete ja Jaro saisi varmasti eniten ääniä.
Moni äänestää paria jonka haluaa pelastaa.
Kreten IG päivittyy koko ajan ja epätoivoista kampanjaa siellä, Jaron kustannuksella myös. Kuinka alas voi vajota. Juu rakkautta hakemassa, ja paskat.
Pystyykö apissa jotenkin perumaan ääntä ja vaihtamaan ? napautin vahingossa väärälle parille äänen, mutta en ainakaan omin avuin osaa ääntäni vaihtaa.
Kun Krete sanoi partsilla, että valitsisi nyt ensimmäisenä Mikon, Mikko meni hieman vaikeaksi ja sanoi lopulta varoen, että Krete olisi vasta kakkosvaihtoehto, Rosa on hänen ykkönen. Sen jälkeen Rosa tietysti alkoi nyyhkiä, eli yritti vedota Mikon tunteisiin ja empatiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kreten IG päivittyy koko ajan ja epätoivoista kampanjaa siellä, Jaron kustannuksella myös. Kuinka alas voi vajota. Juu rakkautta hakemassa, ja paskat.
Oho. Onko muiden saarelaisten instassa tällaista kampanjaa? Tuo selittäisi sen, miksi täälläkin välillä lobataan Kreten puolesta, eli varmaan sama ystävien kampanjointi menossa.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö apissa jotenkin perumaan ääntä ja vaihtamaan ? napautin vahingossa väärälle parille äänen, mutta en ainakaan omin avuin osaa ääntäni vaihtaa.
Ei pysty.Tuliko isokin vahinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Onko muiden saarelaisten instassa tällaista kampanjaa? Tuo selittäisi sen, miksi täälläkin välillä lobataan Kreten puolesta, eli varmaan sama ystävien kampanjointi menossa.
Samalla tavalla kampanjoidaan Sallin, Emilian ja Kimin tilillä!!!
Vierailija kirjoitti:
Kun Krete sanoi partsilla, että valitsisi nyt ensimmäisenä Mikon, Mikko meni hieman vaikeaksi ja sanoi lopulta varoen, että Krete olisi vasta kakkosvaihtoehto, Rosa on hänen ykkönen. Sen jälkeen Rosa tietysti alkoi nyyhkiä, eli yritti vedota Mikon tunteisiin ja empatiaan.
Krete alkoi nyyhkiä.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen Krete on omasta käytöksestään sitä mieltä ettei hän ole ilkeä vaan suora. Ja jos sen suoruuden ottaa ilkeilynä, on se kuulijan oma moka. Perinteinen ilkeän ihmisen asenne. Hauskaa on että kun tälläisille ihmisille ollaan sitten vastavuoroisesti "suoria", juostaan sitä itkemään eikä osatakaan arvostaa toisen "suoruutta". Inhoan tollasta ihmistyyppiä.
Saa nähdä liittyykö Jasminekin Kreten fanityttökerhoon kun tuossa keskustelussa ainakin myötäili ja oli että joo sehän on tosi hyvä asia.
Luulen, että Jasmine on katsonut sarjaa ja nähnyt Kreten muuvit ja kuunteli sujuvan huolettomasti diivan itsetutkiskeluja (minäminäminä).
Nico ei muka osaa keskustella, vaikka olisi ollut tilaisuus keskustella villan vilkkaimman, avoimimman ja fiksuimman naisen kanssa.
Sitten Jasmine keskustelee iloisen Nicon kanssa vuolaasti. Nico jopa pahoitteli, että puhui exästä uuden kanssa.
Kreteä sellaiset eivät hetkauta.
Ei muuta kuin täyslaidallinen tyhjää kätinää komealle Jarolle. Varsinainen tutustuminen 😆.
Mikon ei pitäisi niihin krokotiilin kyyneliin haksahtaa, vaikka hivelisikin itsetuntoa toisen valinnat.
Rosaa kohtaan on oltu kieroja. Varsinkin hän, joka on niin suorapuheinen.
Kannattaiskohan yrittää äänestää Nico ja Jasmin turvaan? Pahaa pelkään, et jos he ja Krete & Jaro on kaksi vähiten ääniä saanutta ja porukka saa itse valita, ni Kauhukolmikko pitää Kreten talossa :/
Jaro ansaitsisi paljon parempaa kuin jäädä Krete-draaman sivulliseksi uhriksi.