Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
7321/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni kyllä lopullisesti maku kaikista kolmesta (Kretestä, Emiliasta ja Niinasta) kun alkoivat usuttaa Rosa A:ta Markin luokse, jotta Mikko jäisi Kretelle. Saivat Rosan niin epävarmaksi, että tämä oli jo melkein valmis ottamaan Markin Mikon sijasta. Se olisi ollut iso virhe, koska – kuten nähtiin – Mikolla ja Rosalla on oikeasti kiintymystä toisiaan kohtaan. Onneksi juttu ei ehtinyt mennä pilalle, mutta toivottavasti Rosa tajuaa jatkossa olla kriittisempi kolmikon juttuja kohtaan. Heillä on selvästi taipumusta ja valitettavasti myös taitoa ohjailla muita oman edun saavuttamiseksi.

Ihan samalla myös Salli suositteli Markia Rosalle. Turha koko ajan tuota kolmikkoa leimata.

Vierailija
7322/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä äänestätte?

Nico ja Jasmine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7323/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta näkee, miten hankalaa Nicolla on ollut Kreten parina. Hän on nyt paljon vapautuneempi ja iloisempi. Ja niin hiton komea!

Vierailija
7324/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieroilija pois kirjoitti:

Jos Rosa ja Mikko saa tarpeeksi ääniä ettei ole pudotus uhasta niin ois kiva saada krete pois lopultakin. Itse äänestän Rosa A ja Mikon jatkoon

Rosa ja Mikko ehdottomasti jatkoon ja äänet heille. Rosa ei ansaitse lähtöpasseja kaiken tuon manipuloinnin, kieroilun ja pascan jauhamisen takia.

Vierailija
7325/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete on hovinkerääjä, jota muut mielistelee, koska eivät halua joutua Kreten hampaisiin tai hänen kanssaan vastapuolelle.

Edellinen kuulostaa persoonallisuushäiriöisen käytökseltä.

Vierailija
7326/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Rosa ja Mikko saa tarpeeksi ääniä ettei ole pudotus uhasta niin ois kiva saada krete pois lopultakin. Itse äänestän Rosa A ja Mikon jatkoon

Rosa ja Mikko ehdottomasti jatkoon ja äänet heille. Rosa ei ansaitse lähtöpasseja kaiken tuon manipuloinnin, kieroilun ja pascan jauhamisen takia.

Ai miksi jatkoon? Näetkö ehkä jotain potentiaalia heidän välillä? Aika pitkään on suhde junnannut paikallaa. Kyllä Mikko tarvitsee ihan erilaisen ja sosiaalisen ihmisen rinnalleen. Ihan eloton pari.

Vierailija
7327/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lukiko jossain aiemmin tänään, että Mikko saa kuulla (muilta villan naisilta?) Rosan olleen kertomaansa enemmän Markin kanssa tekemisissä miesten telttailun aikana ja pahoittaa tästä mielensä, tms? Kun en löydä sellaista jaksokuvausta tai klippiä enää. Näinko vain ikävää unta päikkäteillä? Kun tuollaista sisältöähän ei siis ollut tämän illan jaksossa. Olen ihmeissäni mistä sain tuon "tiedon"? Ei ollut instassakaan.

Vierailija
7328/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestikö kukaan Kreteä ja Jaroa?

Vierailija
7329/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosa ei anna ohjelmalle edellekään mitään, ja Mikko on lapanen, jos ei osaa sanoa ääneen, kenet haluaa parikseen.

Vierailija
7330/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin äänestin Jasminea ja Nicoa. Salli ja Eeli sekä Tatu ja Emilia olisivat myös saaneet ääneini, mutta halusin että Nicolle jää hyviäkin kokemksia saaresta. Nyt on hyvässä seurassa, vapautunut ja rento.  Krete ulos, harmi kun Jaro täytyy uhrata samalla.

Vierailija
7331/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin äänestin Mikkoa ja Rosaa. Toivottavasti Krete ja Jaro tippuu. Vaikka Jaro onkin kiva.

Jos saarelaiset saa päättää kahdesta parista, olen 100% varma, että Krete pelastetaan. Se on nostettu kummalle jalustalle tuolla. Vain Nico näkee Kreten läpi.

Vierailija
7332/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa yllätys, että jakso alkoi sillä, että Lrete puhui Nicosta paskaa Nicon uudelle daamille. Pakko oli mennä väkisin väliin, koska ei siedä nähdä Nicoa onnellisena toisen kanssa.

Vierailija
7333/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kimi ei halua Rosa F ulkomaailmassa.

A) Mistä tiedät, olet ajatustenlukija? B) Mitä väliä haluaako vai ei?

Vierailija
7334/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis lukiko jossain aiemmin tänään, että Mikko saa kuulla (muilta villan naisilta?) Rosan olleen kertomaansa enemmän Markin kanssa tekemisissä miesten telttailun aikana ja pahoittaa tästä mielensä, tms? Kun en löydä sellaista jaksokuvausta tai klippiä enää. Näinko vain ikävää unta päikkäteillä? Kun tuollaista sisältöähän ei siis ollut tämän illan jaksossa. Olen ihmeissäni mistä sain tuon "tiedon"? Ei ollut instassakaan.

Minäkin näin tuon, mutta en muista missä!

Ihmettelin, kuka tuollaista juoruaisi Mikolle. Ja suoraan sanoen epäilin tietysti Kreteä.

Ollaan nähty samaa unta.

Vierailija
7335/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa ei anna ohjelmalle edellekään mitään, ja Mikko on lapanen, jos ei osaa sanoa ääneen, kenet haluaa parikseen.

Kyllä se tämän illan jaksossa tuli selväksi että Rosa on edelleen ykkönen Mikolle.

Kerrohan mitä Rosan mielestäsi pitäisi antaa ohjelmalle?

Vierailija
7336/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Rosa jo ottanut Mikon kanssa puheeksi sen, että Mikko oli naisten mukaan miettinyt onko Rosa liian rauhallinen hänelle ja ei ymmärrä Mikon huumoria? Tämä tietohan oli se, joka sai Rosan ymmälleen ja hän alkoi siksikin miettiä Markia. Rosa ihmetteli miksi Mikko on puhunut epävarmuuksistaan muille, muttei hänelle. Eikö tuo kannattaisi nopeasti selvittää Mikon kanssa, ettei jää väärää kuvaa? Ja että Rosallekin selviäisi, että Krete oli juurikin se, joka laittoi Rosan rauhallisuuden ja läppien ymmärtämättömyyden ajatukset Mikon päähän.

Vierailija
7337/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin näin tuon, mutta en muista missä!

Ihmettelin, kuka tuollaista juoruaisi Mikolle. Ja suoraan sanoen epäilin tietysti Kreteä.

Ollaan nähty samaa unta.

Kiitos! Hyvä, etten ollut houraillut omiani. Mäkin ihmettelin tuon luettuani kuka mahtaa olla juoruilun takana ja tismalleen sama nimi tuli ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
7338/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys, että jakso alkoi sillä, että Lrete puhui Nicosta paskaa Nicon uudelle daamille. Pakko oli mennä väkisin väliin, koska ei siedä nähdä Nicoa onnellisena toisen kanssa.

Jep, yritti selvästi vaikuttaa Jasminen mielikuvaan Nicosta.

Vierailija
7339/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhku oli kyllä paraskin puhuja kun puhui siitä ettei Mikon ja Rosan juttu ole lähtenyt etenemään tarpeeksi. Hänhän ei itse ole yhtään vaiheillut/vaiheile edelleen Niinan kanssa. Just tässä jaksossa totesi Niinasta saman kuin Rosa A totesi Mikosta, että ihastuksen tunnetta ei ole vielä tullut. Se että heillä on enemmän "fyysisyyttä", ei tarkoita että olisivat jotenkin pidemmällä pariskuntana.

Mun puolesta voisivat olla (Niina ja Muhku) siinä paripudotusuhan alla Kreten ja Jaron kanssa, pitäisi saarelaisten vähän miettiäkin että laitetaanko tollanen olevinaan "vahva pari" (tai toinen heistä) kotiin jotta Krete saa jäädä saarelle kiukuttelemaan.

Vierailija
7340/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Krete muuten käynyt ripsihuollossa vai miten nuo sen ripset ei näyttänyt enää niin häiritsevän suurilta, roikkuvilta ja epäsymmetrisiltä? Onko vaihtanut pari millimetriä maltillisemmat tilalle?

Ketju on lukittu.