Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
7301/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete on paras! Ainoa johon voi jotenkin samaistua, sanoo mitä ajattelee, on aito ja temperamenttinen. Mutta ei tuolta taida hänelle miestä löytyä.... tarpeeksi fiksua.

Toivottavasti tää oli ironiaa... Jos ei ja samaistut oikeasti Kreten käytökseen, niin kannattaa miettiä, onko se ihan parasta käytöstä muita ajatellen. Onko suakin torjuttu ja hylätty yhtäkkiä, vaikka oot luullut kaiken olevan hyvin?

Vierailija
7302/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona on aloittanut työt tänään niin vaikea ajatella että tulisi takaisin taloon.

Miksi edes tulisi kun Kimillä on Rosa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7303/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä lopullisesti maku kaikista kolmesta (Kretestä, Emiliasta ja Niinasta) kun alkoivat usuttaa Rosa A:ta Markin luokse, jotta Mikko jäisi Kretelle. Saivat Rosan niin epävarmaksi, että tämä oli jo melkein valmis ottamaan Markin Mikon sijasta. Se olisi ollut iso virhe, koska – kuten nähtiin – Mikolla ja Rosalla on oikeasti kiintymystä toisiaan kohtaan. Onneksi juttu ei ehtinyt mennä pilalle, mutta toivottavasti Rosa tajuaa jatkossa olla kriittisempi kolmikon juttuja kohtaan. Heillä on selvästi taipumusta ja valitettavasti myös taitoa ohjailla muita oman edun saavuttamiseksi.

Vierailija
7304/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millakin on aloittanut työt tänään. Kiva että saaneet sovittu että pääsevät töihin heti kun joutuvat talosta pois.

Vierailija
7305/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en oo ikinä fanittanu ketään ”kauhukolmikosta” mutta nyt vielä vähemmän. Rosa A vaikuttaa aidosti kivalta, samoin Sallista on tullut ystävällinen ja suoraselkäinen kuva. Hän on kertonut ajatuksistaan rehellisesti mutta kuitenkin kunnioittavasti eikä juoruile selän takana. Jonkin verran osallistui keskusteluihin siitä Muhku & Oona & Niina -keissistä, mutta mielestäni teki sen niin, että olisi voinut sanoa samat asiat kaikkien kuullen. Heti alussakin uskalsi jo sanoa lempeästi Muhkulle, että M vaikuttaa vähän tuuliviiriltä. Rosa F:n ja Jasminen luonteista en osaa muodostaa kuvaa vielä.

Vierailija
7306/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo appi on kyllä ollut tänä vuonna ihan huuhaa. Pieni esimaku aina illan jaksosta on isointa mitä tuolta saa irti. Äänestyksiä ei juuri ollenkaan ja se yksikin "yksi pari tippuu" äänestys, päättyi niin että Markus lähti, mutta Niina jäi (jonka mahdollisuutta ei äänestäjille kerrottu alunperin).  Ei taida katsojien mielipiteillä tänä vuonna olla mitään merkitystä. Ennen sai päättää usein kuka sviitiin, kuka turvaan saarelaisten keskenäiseltä äänestykseltä, kuka treffeille kenenkin kanssa ... 

Olisi edes se pariäänestys sitten mennyt niin kuin katsojille sitä mainostettiin, eikä niin, että annetaan vähän valtaa, joka sitten otetaan pois kun tulos ei miellytäkkään.  Se "valitse uudet parit" nyt meni auttamattakin pilalle kun äänestysaika oli lyhyt,  katsojien valitsemat hajaäänet jakautui niin monelle, että alkuperäiset parit sai helposti eniten ääniä.  Jos siinä esim vanhaa paria ei olisi saanut ottaa, olisi pakka voinut mennä kokonaan sekaisin.

Tarkoitus on löytää itselleen sopiva pari eikä sekoittaa pakkaa. Mitään hyvää siitä ei seuraa että olisi pakko olla jonkun pari.

Tässä ohjelmassa on tarkoitus ihastua ja löytää itselleen se oikea pari.

Äänestysaika riitti minulle oikein hyvin.

Sen takiahan niiden olisi hyvä käydä myös muiden kanssa pareina? Nyt kaikki pysyy suht samoissa pareissa alusta loppuun kokoajan, eikä edes yritä romanttisessa mielessä tutustua muihin kuin siihen samaan omaan pariinsa, koska pelistä voi tippua jos edes yrittää tutustua muihin kuin omaan pariin. Jos parit vaihtuisi alussa tiuhaan, pääsisi kaikki kokeilemaan tutustumista kaikkien kanssa ja näin selvitettäisiin oikeasti sopivat parit, eikä vaan pisimpään parina olleet parit. 

Vierailija
7307/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi ei halua Rosa F ulkomaailmassa.

Vierailija
7308/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkeeko muilla ääniraita eri tahtia kuvan kanssa ?

Vierailija
7309/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko muilla cmoressa äänet jaksossa? Taas oli 5min turhaa formulaääntä jakson alussa ja nyt jaksossa äänet menee videon kanssa eri tahtiin.

Vierailija
7310/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen Krete on omasta käytöksestään sitä mieltä ettei hän ole ilkeä vaan suora. Ja jos sen suoruuden ottaa ilkeilynä, on se kuulijan oma moka. Perinteinen ilkeän ihmisen asenne. Hauskaa on että kun tälläisille ihmisille ollaan sitten vastavuoroisesti "suoria", juostaan sitä itkemään eikä osatakaan arvostaa toisen "suoruutta". Inhoan tollasta ihmistyyppiä.

Saa nähdä liittyykö Jasminekin Kreten fanityttökerhoon kun tuossa keskustelussa ainakin myötäili ja oli että joo sehän on tosi hyvä asia.

Vierailija
7311/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, Kreteltä kliseinen "en mä oo ilkeä, sanon vaan asiat suoraan". Jostain syystä ilkeät ihmiset aina perustelee huonon käytöksensä suorapuheisuudella.

Vierailija
7312/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete on paras! Ainoa johon voi jotenkin samaistua, sanoo mitä ajattelee, on aito ja temperamenttinen. Mutta ei tuolta taida hänelle miestä löytyä.... tarpeeksi fiksua.

Eli Kretelle, johon voit itse samaistua, ei löydy villasta tarpeeksi fiksua miestä?

Sinulla(kin) taitaa olla varsin epärealistinen käsitys viehätysvoimastasi.

Vierailija
7313/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokäytöksiset ihmiset pistävät huonon käytöksen 'temperamenttisuutensa' piikkiin.

"No, ku mä nyt oon vaan tämmönen suorasanainen ja temperamenttinen"

Kun eivät mitään luonteelleen voi, niin sen takia ovat ilkeitä, päällekäyviä ja eivät ota muiden tunteita huomioon.

Vierailija
7314/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko Mikko olla todellakin niin hölmö, että menee Krete käärmeen ansaan... En usko.

Vierailija
7315/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äänestätte?

Vierailija
7316/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, voisko tuosta Kretestä päästä eroon jo vihdoin?

Vierailija
7317/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin nyt on appissa äänestys siitä ketkä parit ansaitsevat jäädä villaan.

Vähän on ikävä fiilis että tuo äänestys saattaisi mennä niin että vähiten ääniä saa Krete&Jaro, ja Rosa A&Mikko. Näistä varmaan sitten saarelaisten täytyy valita yksi nainen ja yksi mies jotka tippuu. Tuskin on queen bee Krete tippuvien joukossa, nyt kun miehetkin kerta ovat sitä mieltä että Mikko ja Krete pariksi.

Tämä harmittaisi koska Rosa A on ollut todella suoraselkäinen, ja ärsyttää jos hän joutuu lähtemään villasta siksi että juonitteleva Krete saa hänen parinsa. Muutenkin omat sympatiat on kääntyneet täysin hänen puolelleen, koska joutuu tuolla olemaan muiden juonittelujen ja selän takana puhumisen kohteena. Ja tuskin itse siitä on tietoinen edes.

Mikko voisi tehdä nyt kerralla KAIKILLE selväksi sen, että kiinnostaako Krete romanttisesti vai ei, sillä tuolla välttelyllä hän kyllä päätyy Kreten pariksi kun tuolla nyt muut saarelaiset ovat näköjään hänen puolestaan asian päättäneet. Mikä on muuten tosi raivostuttavaa.

Vierailija
7318/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, Kreteltä kliseinen "en mä oo ilkeä, sanon vaan asiat suoraan". Jostain syystä ilkeät ihmiset aina perustelee huonon käytöksensä suorapuheisuudella.

Klassinen kiusaaja =( 

Vierailija
7319/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Jasminekaan voinut sanoa Kretelle että 'haloo mä oon kuule nähnyt sun juttus telkkarista' 

Mutta kukaan ei ehkä uskalla? Paitsi Nico, jeee, Nico on mun sankari!

Vierailija
7320/12627 |
20.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Rosa ja Mikko saa tarpeeksi ääniä ettei ole pudotus uhasta niin ois kiva saada krete pois lopultakin. Itse äänestän Rosa A ja Mikon jatkoon

Ketju on lukittu.