Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö jaksossa vai appissa vai misä, että Rosa sai pakit Markilta? meni multa täysin ohi
Appissa on siitä uutinen: Mark pyysi, ettei Rosa A valitse häntä.
Kummallista, ettei tätä näytetty jaksossa.
Mikko on mun suosikki tällä hetkellä.
Rosa A on varmaan helppo pari. Ei roiku eikä kitise.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Krete ei nyt yritä pilata Rosan ja Mikon välejä kun sai pakit Nikolta.
Mikko oli Rosalle kakkosvaihtoehto, joten ihan hyvin Krete voisi koittaa onneaan.
Ongelma on se ettei Mikkoa kiinnosta. On sen sanonut niin melko turhaa olisi.
En mä ole kyllä huomannut, niillähän synkkasi jossain vaiheessa hyvin, mutta voi ihan hyvin olla niinkin, että Krete on sanonut Mikolla kuitenkin olevansa kiinnostunut Nicosta, ja sen jälkeen Mikko ei osoittanut enää kiinnostusta Kreteen. Kun nuo kamerat ei näytä meille kaikkea. Oikeastihan pitäisi olla 24-kamerat, jotta nähtäisiin totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö jaksossa vai appissa vai misä, että Rosa sai pakit Markilta? meni multa täysin ohi
Oltaisiin tiedetty että Rosa valitsee Mikon eli siksi ei näytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli Rosa A siis valehteli Mikolle valintatilanteessa? Sehän sanoi vaan, että ne kaksi uutta miestä olisi ollut kiinnostunut, mutta ei sitten ollutkaan.
Ehkä näemme sittenkin Kreten ja Mikon lähentymisen vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut itsestäni, että tulen ajattelemaan näin, mutta Nicosta on pikkuhiljaa tullut suosikkini miehistä ja Rosa A:sta naisista. Saaren aidoimmat ihmiset.
Minua Nico säälitti, mutta ei hän silti suosikkini ole. En vain tykkää, että mies koristelee itsensä noin, varsinkin kun olisi hyvännäköinen muuten. Pilaa maskuliinisuutensa helmikaulakorulla, jotta ei kiitos. Saattaa olla myös peliliike, kun tuo femininiinisyys on niin trendikästä, mitä ne siellä jodelissa Nicosta sanoo? Mukava hän on, ja pojatkin tuntuvat tykkäävän, vaikka ei hän ihan samalla tavalla joukkoon ole päässyt kuin muut. Ei piehtaroi, kuten esim. Kimi ja Mikko. Ehkä pojat suhtautuvat tällaiseen koristeltuun poikaan hiukan varauksellisesti, näin luulen.
Tervetuloa 2020-luvulle.
Tarkoittaako siis, ettei sais edes pitää enää maskuliinisista miehistä? Kylläpä olet suvaitsematon. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kuitenkin luulen, että nuo pojat suhtautui vähän varauksella Nicon koristautumiseen, sano mitä sanot.
Miksi luulet?
Miten se varautuneisuus näkyi?Vähän koomista että haluat antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta samaan aikaan paheksut Nicon feminiinisyyttä.
Eikä kukaan ole sanonut, ettei voi pitää MYÖS maskuliinista miehistä, vaikka pitää Nicosta.
Jos minä sanon ed. viestissäni pitäväni maskuliinisista miehistä, ja että tulkitsin miesten käytöksen Nicoa kohtaan varautuneeksi, vastaat että tervetuoloa 2020-luvulle. Kyllä sinä silloin tuomitset sen, että minä pidän maskuliinisista miehistä. Perustan näkemykseni siihen, että muut miehet ovat olleet vähän varautuneita Nicon suhteen huvilalla tähän saakka, koska eihän hän hengaillut muiden miesten kanssa, ennen kuin alkoi avautumaan Kretestä.
Ole ystävällinen, äläkä vastaa enää. En pidä kirjoittajia kohtaan suuntaamastasi aggressiosta, sillä sitähän tuo on.
Sinä et määrää, kuka tänne kirjoittaa.
Viestisi ovat ristiriitaisia ja iso osa niistä on puuta heinää.
Esimerkiksi Nico on viettänyt poikien kanssa aikaa ihan siinä, missä muutkin.
Tapahtuuko äpissä sunnuntaina mitään? Jotenkin olisi kiva saada jotakin kaikua edes villalta, terveisiä tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Muhkulla on melkein koko ajan tuo jähmettynyt hymy kasvoillaan?
Ettei mälli putoo suusta.
Tuo on niin totta 😂
Vierailija kirjoitti:
Krete joutaisi kotiin. Valitettavasti hän on niin torjuva, ettei tule löytämään mitään parisuhdetta tuolla asenteella. Joku rakkaudelle avoin voisi ottaa hänen paikkansa.
Toisaalta, Kretehan tuo vähän eloa tuohon touhuun näin katsojan näkövinkkelistä, ne draamakuningatarkohtauksethan tuo ohjelmaan sitä kontenttia. Ja hänen avullaan joku muuten ehkä varjoon jäävä pääsee esille, kuten nyt Nico Kreten uhrina.
Miten niin eivät tiedä, mitä heistä kirjoitetaan? Ovat puhelimet kädessä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut itsestäni, että tulen ajattelemaan näin, mutta Nicosta on pikkuhiljaa tullut suosikkini miehistä ja Rosa A:sta naisista. Saaren aidoimmat ihmiset.
Minua Nico säälitti, mutta ei hän silti suosikkini ole. En vain tykkää, että mies koristelee itsensä noin, varsinkin kun olisi hyvännäköinen muuten. Pilaa maskuliinisuutensa helmikaulakorulla, jotta ei kiitos. Saattaa olla myös peliliike, kun tuo femininiinisyys on niin trendikästä, mitä ne siellä jodelissa Nicosta sanoo? Mukava hän on, ja pojatkin tuntuvat tykkäävän, vaikka ei hän ihan samalla tavalla joukkoon ole päässyt kuin muut. Ei piehtaroi, kuten esim. Kimi ja Mikko. Ehkä pojat suhtautuvat tällaiseen koristeltuun poikaan hiukan varauksellisesti, näin luulen.
Tervetuloa 2020-luvulle.
Tarkoittaako siis, ettei sais edes pitää enää maskuliinisista miehistä? Kylläpä olet suvaitsematon. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kuitenkin luulen, että nuo pojat suhtautui vähän varauksella Nicon koristautumiseen, sano mitä sanot.
Miksi luulet?
Miten se varautuneisuus näkyi?Vähän koomista että haluat antaa kaikkien kukkien kukkia, mutta samaan aikaan paheksut Nicon feminiinisyyttä.
Eikä kukaan ole sanonut, ettei voi pitää MYÖS maskuliinista miehistä, vaikka pitää Nicosta.
Jos minä sanon ed. viestissäni pitäväni maskuliinisista miehistä, ja että tulkitsin miesten käytöksen Nicoa kohtaan varautuneeksi, vastaat että tervetuoloa 2020-luvulle. Kyllä sinä silloin tuomitset sen, että minä pidän maskuliinisista miehistä. Perustan näkemykseni siihen, että muut miehet ovat olleet vähän varautuneita Nicon suhteen huvilalla tähän saakka, koska eihän hän hengaillut muiden miesten kanssa, ennen kuin alkoi avautumaan Kretestä.
Ole ystävällinen, äläkä vastaa enää. En pidä kirjoittajia kohtaan suuntaamastasi aggressiosta, sillä sitähän tuo on.
Esimerkiksi Nico on viettänyt poikien kanssa aikaa ihan siinä, missä muutkin.
Eipä viettänyt, vaan kyhnäs sängyllä Kreten vieressä päivät pääksytysten. Siihen se Krete kai kypsyikin.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin eivät tiedä, mitä heistä kirjoitetaan? Ovat puhelimet kädessä koko ajan.
Näkevät vaan toistensa viestejä. Näin olen käsittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaron ilme oli mun mielestä lähinnä kauhistunut, kun tajusin joutuvansa/ pääsevänsä Kreten pariksi. ”Nice😳”
Huomasin saman. Pakokauhua?!
Kyllä. Krete oli pelottavuutensa aivan uudelle tasolle vienyt. Aistin julmuutta hänen olemuksessaan. Tottakai osaa olla tarvittaessa "kiva", jos se palvelee häntä itseään. Toivon, että hän voisi saada tunne-elämäänsä tukea. Varmasti on kivuliaita kasvunpaikkoja, jos hän uskaltaa kasvun tielle lähteä. Käytöksessä on nyt pääosin "hajoita ja hallitse" -tekniikka. Jättää pysyvän jäljen jokaiseen lähellään. Pahaa oloa varmasti pohjalla paljon. Silti jokainen meistä valitsee joka hetki, miten reagoi toisiin. Aggressioita ei tarvitse kenenkään sietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa 2020-luvulle.
Ei Nico etsi parisuhdetta kenenkään miehen kanssa, heidän rekatioillaan ei siis ole pienintäkään väliä. Minäkään en tykkää jos kroppa on täynnä tatuointeja, mutta minun mielipiteelläni ei ole väliä tai merkitystä, ei myöskään sinun.
Voidaan varmaan keskittyä muuhun kuin ulkonäköön?
Vierailija kirjoitti:
No ei se Kimin lipsahdus kyllä mikään läppä ollut. Lipsahdus mikä lipsahdus. Kyllä siinä on oikea pelimiehen perikuva. Lipevä luikku.
Kenet Kimi olisi mieluummin halunnut parikseen sinun mielestäsi?
Sorry, mut nyt sinä taidat nähdä Kimin ihan todella oudoilla silmälaseilla. Läppä oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RosaF hehkuttaa miten kiva taas olla yhdessä. Kimi: ihan kiva!!! Ja se tuli kyllä spontaanisti. Kertoo kaiken Kimin kiinnostuksen määrästä. Yritti vääntää sitä vitsiksi, mutta kyllä se oli ihan spontaani kommentti.
Ainahan Kimi on tuollainen vitsailija, eikä Rosakaan ottanut sitä tosissaan. Hyvä pari.
Ihastuneena suodattaa paljon piikittelyä ohi eikä muka huomaa / halua tiedostaa niitä. Been there - done that. Sitten ajan myötä pikkuhiljaa alkaa palautua mieleen mitä toinen onkaan sanonut ja mihin itse ei ole halunnut kiinnittää huomiota. Sitä havahtuu todellisuuteen ja joskus saattaa tulla isokin järkytys ja pudotus. Näin ei toki arvitse käydä Kimin ja Rosan kohdalla, mutta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa 2020-luvulle.
Miksi luulet?
Esimerkiksi Nico on viettänyt poikien kanssa aikaa ihan siinä, missä muutkin.Eipä viettänyt, vaan kyhnäs sängyllä Kreten vieressä päivät pääksytysten. Siihen se Krete kai kypsyikin.
Krete itse röhnöttää päivät pääksytystään. Villalla on mahdollisuus treenata, mutta Krete ei tee sitä vaan makoilee joko sängyssä tai altaan reunalla ja kiukuttelee.
Vaikuttaa oleva useampiakin, jotka eivät pidä Jasminea kauniina. Ja tämä on hyvämielimammojen mielestä rikos?!? Ja paljonko on taas Nicolle vinoiltu viime viesteissä? Ottakaa seipäät pois perseistä ja antakaa ihmisten kirjoittaa. Siitähän tämä ketju syntyy.
Tästä sivusta vain sanon, että en huomannut mitään aggressiivisuutta kenenkään viestissä vaan aitoa ihmettelyä, siitä, että miksi muut miehet olisivat varautuneita "feminiinisen" miehen takia kun asia ei ollenkaan näytä siltä ulospäin televisiossa.
-eri