Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen mielikuva, että Mikko olisi ihan itsekkin puhunut tuosta Rosa A:n rauhallisuudesta? että miettii vielä. Täällä on puhuttu, että se olisi Kreten liikkeelle laittama juttu, mutta onko?
Juu kyllä Mikko on kertonut itsekin miettineensä onko Rosa liian rauhallinen. Ja en kyllä usko Greten taktikointiin parinvalinnassa. Voi olla et Mark on myös sanonut, et älä valitse häntä.
Mikko alkoi pohtia tätä Rosan rauhallisuutta ja huumorintajun erilaisuutta (Huvimajassa yksin kameralle ja myöhemmin muiden kanssa) nimenomaan vasta sen jälkeen kun Krete oli nämä Rosa A:n oletetut piirteet ottanut esille kahdenkeskisessä keskustelussa Mikon kanssa. Mikko pohti tätä ja tuli siihen tulokseen, että tykkää Rosan rauhoittavasta vaikutuksesta. Oli myös huojentunut kun Rosa kertoi Mikon parhaaksi puoleksi hänen huumorin. Eli Mikko oli turhaan luullut, että hänen ronskit läpät on Rosalle liikaa. Koska Krete oli sitä mieltä. Eli kyllä, Mikko pohti näitä, muttä Krete istutti siemenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasmine on kyllä ihana. Kaunis kuin mikä ja mukava.
Puolet naamasta suuta😁 käy kurkkaa instasta fatimointia tili.
Mikä saa sinut kirjoittamaan tällaista toisesta ihmisestä? Oikein nauruhymiön kera.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kirjoittamaan tällaista toisesta ihmisestä? Oikein nauruhymiön kera.
Se on se sama r asisti, joka oli täällä aiemminkin vertaamassa uutta naista sirkuseläimeen + muuta kuvottavaa tekstiä. Kannattaa vaan suoraan ilmiantaa ne kommentit. Sai varmaan eilen bannit ja nyt taas jatkaa.
Mä haluaisin, että Muhkun ja Niinan parisuhdetta testattaisiin, koska tuntuvat olevan parina vain finaaliin pääsyn vuoksi. Heille voisi tulla uudet kiinnostuksenkohteet houkutukseksi.
Kreten ja Nicon tapaus taisi olla ensimmäinen, jossa valittu antaa käytännössä pakit valitsijalle. Esim Niina olisi varmaan antanut pakit Markukselle, jos olisi voinut. Erona oli se, että nyt oli kahdenkeskinen "haluatko jatkaa" -tilanne. Myöhemmin ainakin miehet saivat keittiössä tietää, miten homma meni ja onnittelivat Nicoa siitä. Jaron kannalta noloa, kun kuulee olleensa hätävara. Ilmeisesti Mark'kin oli aika selvästi ilmoittanut Kretelle, ettei ole kiinnostunut.
Monesti tatskatut itseasiassa on herkkiä poikasia ja sitki pitänyt tatskata itsensä jotta kiusaajat kuvittelisi toisin ja pysyisivät kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin, että Muhkun ja Niinan parisuhdetta testattaisiin, koska tuntuvat olevan parina vain finaaliin pääsyn vuoksi. Heille voisi tulla uudet kiinnostuksenkohteet houkutukseksi.
Kun on seuraava parinpudotus, varmaan silloin kerrotaan myös kolme kärjessä parit. Muhku on vähän väsähtänyt, ei ole ollut paljon esillä enää, joten voi olla, että ei ole enää niin ihqu teinityttöjen keskuudessa.
Jaro on Kretelle yllättävän hyvä pari, koska hän vain hymyilee ja kääntää kaiken vitsiksi, eikä loukkaannu ja ota itseensä, kuten Nico. Olen itse Nicon tyylinen ihminen, joka ei voi ohittaa loukkaavaa käytöstä, mutta usein toivonut olevani sellainen, joka osaisi hymyillen veistellä: "No onkos emäntä vähän känkkis tuulella tännään?", kuten odotan Jaron tekevän ja reagoivan Kreten puheisiin. Odotan mielenkiinnolla!
Jasminehan oli lätkätyttö. Luulisi riittävän jutun aihetta Kimin kanssa. Jospa Kimiinkin tulis taas eloa. Mutta miten asian ottaa Rosa F,jos Kimi alkaa viettämään aikaa uuden tytön kanssa.
Toinen mitä odotan,lähteekö nyt Rosa A:n ja Mikon tarina etenemään? Ainakin halaus tulipaikalla antaisi osviittaa,että kiinnostusta on molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tämä Muhamed kailottanut siellä metsässä, ettei todellakaan vieläkään tiedä onko ikävä Niinaa? Tyyppihän vaan pelaa voittoa itselleen esittämällä kiinnostunutta Niinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se sama r asisti, joka oli täällä aiemminkin vertaamassa uutta naista sirkuseläimeen + muuta kuvottavaa tekstiä. Kannattaa vaan suoraan ilmiantaa ne kommentit. Sai varmaan eilen bannit ja nyt taas jatkaa.
Eri on, ei kannata tehdä omia tuomioita. Ymmärrän, että käyt herkillä. Itse ilmoitan tästä lähtien kaikki Kreteö haukkuvat viestit. Rasistit asialla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Muhku menetti nyt paljon vetovoimastaan jostain syystä. Aika reppanalta näytti hiukset likaisena ja tuo ällöttävä lätsä päässä. Huono ryhti kaiken lisäksi.
Jos hänet olisi laitettu Markin kanssa rinnakkain niin ero olisi korostunut. Mark oli kuin raikas tuulahdus tuon ummehtuneen miehenkuvatuksen rinnalla.
Niinasta en myöskään tykkää, mutta näyttää olen liian tyylikäs nainen Muhkulle. Muhkun nukkamaisuus korostuu. Hänessä ei enää ole säteilyä jos on vähän joskus ollutkin.RosaA ja Mikko!❤️ Halauksessa näkyi tunteet ja herkkyys ja ne eivät olleet teeskennellyt.
Siinä taitaa olla tuleva voittajapari. Ovat aitoja!
Fanitan!👍En tiedä, mutta miksi tuo Kimi vaikuttaa entistä limaisemmalta? Tuota RosaF: n ihastumista en ymmärrä. Onko tuo nainen sokea vai hyvin vähään tyytyvä.
Olisihan uusista pojista kumpi vain ollut hänelle parempi. Kumpikin olisi hänet huolineet.( kertoi sen Kimillekin)
Mark on musta hyytävä ja tyly.
Ei sun mielipide tee Rosasta sokeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Kimin ja Rosan (F) tilanteesta?
Kimi on aivan feikki. Rosa F. on kyllä jo siihen ihastunut.
Minusta Kimi nimenomaan ei feikannut. Mitä ne ehti olemaan yhdessä ennen kuin pojat lähti eräjormiksi, pari päivää? Rosa F:n puhe oli jopa vähän nolo ja herätti myötähäpeää, kun yritti sitä tunnetta saada siihen, ja sitä samaa tarinaa, saat mut nauramaan ja perhosia vatsassa. Hänhän se feikki on. Kimi ei yrittänyt feikata kameroille, että olisivat syvästi ihastuneita toisiinsa. Haloo, kyllä se oli Rosa F., joka feikkaa, se pelaa. Kaikki muut olivat kameroiden takana sanoneet uusille pojille, että haluavat jatkaa vanhojen pariensa kanssa, mutta Rosa F. piti takaportin auki, siltä varalta, että Kimi olisikin löytänyt reissultaan uuden naisen. Siksi molemmat uudet pojat sanoivat miettineensä, että Rosa F. olisi heille sopivin. Menitte halpaan.
Eli Rosa F. on pahin peluri tuolla saarella, ja minusta tuntuu, että myös Kimi tietää tämän. Jotain kovaa tässä Rosa F:ssä. Kimi pussailee joo, mutta ei ole ihastunut.
Johan oli analyysi.
Et pitänyt vai :D. Riittää ihan, kun näytät alapeukkua. Kun täällä saa olla eri mieltä kilpailijoista, vai mitä? Oli muutama muu samaa mieltä Kimistä ja Rosa F:stä kuin minä. Itse mietin, miksi nämä kaksi uutta veijaria yhtäkkiä kiinnostuivat Rosa F:stä, syyn täytyy olla tämä, että muut olivat sanoneet heille haluavansa jatkaa vanhan parinsa kanssa. Rosa F sanoi pojille siis, että voisi olla kiinnostunut heistä. Mark oli 22-vuotias, ei sen ikäinen ihastu järkevään keskustelijaan.
22-vuotiaan miehen on mahdotonta kiinnostua järkevästä ja rauhallisesta ihmisestä? Okei... Järkevät ja rauhalliset naiset kyllä viehättävät useasti. Olen siis itse mies.
Juu, voithan sä väittää olevasi mies:).
Väännetäänpä sitten rautalangasta. Mark sanoi heti taloon tullessaan olevansa kiinnostunut ihan eri naisista kuin Rosa F:stä, mm. Kretestä. Myöhemmin sanoi yllättyneensä, kuinka negatiivinen kuva Kretestä telkkarissa annettiin, ja että Krete on ihan mukava. Miksi hän siis ei yrittäisi Kreteä, jos kerran oli taloon mennessä häneen vähän niinkuin ihastunut, ja talossa ollessaan huomasi, että on vielä mukavakin. Eihän hän kerinnyt olemaan siellä talossa kuin pari päivää, niin mikä sen mielen muutti. Rauhallisesti keskusteleva Rosa F. vai sittenkin se, että Krete näytti hänelle punaista korttia. Krete totesi myös kameroille moneen kertaan haluavansa Nicon edelleen. Ja todennäköisesti sanonut sen myös tälle Markille. Jotenkinhan sen Markin täytyi perustella, miksi päätyikin Rosa F:ään, sama juttu sen Jaron kanssa, kumpikin saanut muilta tyrmäyksen, paitsi Rosa F:ltä. Jaro huoli sitten Kreten, joka valitsi hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks SÄ olet täällä triggeröitymässä?
ohis
Kimin ja Rosan tarina ei oikein lähde nousuun, vaikka se aluksi näytti hyvinkin lupaavalta. Rosa esittää ihastunutta, mutta Kimi taitaa sittenkin haikailla Oonan perään. Jotenkin laimeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa täällä ruotimaan esim. Kreten hampaista ja purennasta?
Ihan yhtä väärin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jasminen kaukana oleva hiusraja rumentaa.
Jospa tämä ulkonäön ruotiminen loppuisi vihdoin. Hän on mikä on, niinkuin me kaikki. Kun katson peiliin, näen itsessäni piirteitä, jotka rumentaa. Olenko jotenkin alempiarvoinen, kun en ole täydellinen kaunotar? Tai kukaan muukaan? Ei love island ole missikisa, joten ulkonäön arvostelu on typerää.
Ei olekaan, siksi itselläni särähti korvaan, kun jotkut myivät Jasminea kuvankauniina. Luonne voi olla, siitä en osaa sanoa, joten arvostelen vain ulkonäön. Kuvankaunis nainen olisi saanut kaikki miehet pyörimään Jasminen ympärillä, näin ei käynyt. Nico kuvasi tilannetta, että Jasmine sai hänellä sukat pyörimään jalassa, ja monet Kreteen suuttuneet katsojat ostavat tämän heti, koska haluavat, että Nico saa "kostonsa", sekö on sitten kaunista ihmisessä, että saa kostaa? Muut pojat olivat suu auki, kun Nico alkoi höpöttämään, että saako teidän parinne teidän sukkanne pyörimään jalassa, oli vähän hassu kommentti siihen väliin, ja näytti, ettei ne pojatkaan ihan täysillä uskoneet Nicon puheita. Kun tietävät Nicon saaneen märkää rättiä Kreteltä.
Toivotaan, että Nico puhkeaa kukkaan, mutta onko se Jasminekaan häneen ihastunut oikeasti? En huomannut sellaista, paras vaihtoehto kolmesta vaihtoehdosta, joiden kanssa kävi treffeillä. Eiköhän tämä Jasminekin tässä lähipäivinä sano, että oikeastaan Muhku on hänen miesmakuunsa sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa täällä ruotimaan esim. Kreten hampaista ja purennasta?
Ihan yhtä väärin!
Et pidä r-sistisina? Jos et satu tietämään, Tampereen tyttö on suomalainen juuriltaan.
Mua nöyryyttäisi olla tuolla saarella, kamalaa olisi olla valittavana, hylättävänä, ruodittavana. Mikä Sallin tai Empun on ollessa, kun vakipari löytyi, mutta muille tuo on yhtä nöyryytystä.
Jospa tämä ulkonäön ruotiminen loppuisi vihdoin. Hän on mikä on, niinkuin me kaikki. Kun katson peiliin, näen itsessäni piirteitä, jotka rumentaa. Olenko jotenkin alempiarvoinen, kun en ole täydellinen kaunotar? Tai kukaan muukaan? Ei love island ole missikisa, joten ulkonäön arvostelu on typerää.