Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
6481/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei nyt kannata nimetä ihmisiä. Jokainen osaa hakea jos haluaa.

Ihan julkisia on missifinalistien nimet.

Vierailija
6482/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksojen perusteella mielikuva asukkaista jää väkisinkin kapeaksi.

Itse esimerkiksi olin ajatellut, että Eeli on jokseenkin tylsä tyyppi, mutta miesten missikilpailussa hän oli aivan hulvaton.

Koska kaikki hyvät, kiinnostavat keskustelut ja tekemiset leikataan ohjelmasta pois. Sinne jätetään vain hellyydenosoitukset ja lätinät aiheesta rakkaus sekä sponsorituotteiden mainostus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6483/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tai perusta oma ketju. Menee taas niin ohi aiheen, ettei mitään rajaa.

Vierailija
6484/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on uusi First look, näytetään uuden neidon saapuminen.

Vierailija
6485/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta jo tai perusta oma ketju. Menee taas niin ohi aiheen, ettei mitään rajaa.

Joka päivähän täällä on harmiteltu sitä, ettei hakijoita ohjelmaan ole ja mistä saataisiin uusia kauniita/komeita osallistujia villaan. En ymmärrä miksi sinulle meni nyt tunteisiin. Voit hypätä ne viestit yli, jotka ei kiinnosta.

Onneksi nyt miehille saapuu uusi Jasmine, tulee edes vähän vaihtelua.

Vierailija
6486/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on uusi First look, näytetään uuden neidon saapuminen.

Nauratti tuo Nicon kuvailu, että toisessa teltassa asuvat Tarzanit (Eeli, Mikko ja Tatu), toisessa Janet (Nico itse, Muhku ja Kimi).

Vierailija
6487/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka päivähän täällä on harmiteltu sitä, ettei hakijoita ohjelmaan ole ja mistä saataisiin uusia kauniita/komeita osallistujia villaan. En ymmärrä miksi sinulle meni nyt tunteisiin. Voit hypätä ne viestit yli, jotka ei kiinnosta.

Ei mennyt tunteisiin. Ei vaan kiinnosta jotkut Miss Helsinki-finalistit, koska kukaan heistä ei ole menossa Love Islandiin.

Vierailija
6488/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kommentit ei ole saman henkilön ja olen samaa mieltä että antaa ulkopuolisten ihmisten olla rauhassa.

Vierailija
6489/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico oli jo eilisen jakson perusteella selvä Jane, mutta yllätti, että myös Muhku ja Kimi kuuluu siihen jengiin. Eeli, Tatu ja Mikko on Tarzaneita. Hassua vähän, että pohjoisimmista paikoista kotoisin olevat Kimi ja Nico vieroksuu öttiäisiä yms. Kimi ja Muhkukin on esiintyneet aika miehisinä villassa. Olisin voinut jopa luulla, että Kimi on kaikkein erähenkisin, mutta väärin meni. Nico on tainnut keskittyä enemmän ulkonäköönsä kuin Jyväskylän seudun luonnossa liikkumiseen.

Vierailija
6490/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksojen perusteella mielikuva asukkaista jää väkisinkin kapeaksi.

Itse esimerkiksi olin ajatellut, että Eeli on jokseenkin tylsä tyyppi, mutta miesten missikilpailussa hän oli aivan hulvaton.

Mulle tuli Eelistä heti mieleen Janne Porkka.

Vierailija
6491/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa, mutta tuo Jaro on ihan mun miesihanne 😂 olen heikkona juuri tuon näköisiin vaaleisiin partasuihin joilla on iloiset silmät. Jos en olisi niin ujo niin hakisin varmaan mukaan ihan hänen takiaan 😁

Vierailija
6492/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...antaa ulkopuolisten ihmisten olla rauhassa.

Ihan samaan ryhmään missitkin profiloituu. Nuoret, jotka hakeutuvat julkisuuteen. Oli kyseessä sitten some-julkisuus, kauneuskilpailut, tempparit, love island, bb tai mikä tahansa reality tai viihteellinen, ulkonäkökeskeinen kisa. Niissä vielä usein pyörii samat ihmiset. Olihan Niinakin ollut miss hki -karsinnoissa. Ja aiemmillakin LIS-kausilla on ollut sellaisia, joilla on missi-/mister-taustaa. En näkisi lainkaan mahdottomana, että tuotanto scouttausi osallistujia muistakin formaateista.

Vierailija
6493/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hh88 kirjoitti:

Jes, uusi nainen villaan! Hyvä hyvä, lisää säpinää!

Jasmine voisi sopia esim. Muhkulle ulkonälllisesti tai Kimille jääkiekkofanituksen vuoksi.[/quote

Nyt Niina repii pelihousunsa, kun Jasmine saapuu poikien matkassa villalle..

Vierailija
6494/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalaa, mutta tuo Jaro on ihan mun miesihanne 😂 olen heikkona juuri tuon näköisiin vaaleisiin partasuihin joilla on iloiset silmät. Jos en olisi niin ujo niin hakisin varmaan mukaan ihan hänen takiaan 😁

Hae sinne AV-mammojen edustajaksi! Jos olet lukenut ketjun huolella niin osaat pelata korttisi oikein ja voit jopa voittaa.

Vierailija
6495/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico kyllä loukkasi Greteä pahasti kun vetosi että kaikki muutkin ajattelevat noin. Minun mielestäni se oli halpamaisesti sanottu tytölle ja sitten meni kavereille naureskelemaan kun oli pakit saanut. Jotenkin ihan tunteeton jätkä tämä tatuointi pelle. 

Minullekkin on sanottu joskus noin että muka kaikki muutkin ovat samaa mieltä mikä ei ole todellisuudessa pitänyt paikkaansa mutta se kiusaaja vain haluaa lyödä lyttyyn uhrinsa keksimällä että ihan kaikki muutkin ovat samaa mieltä. Annetaan sille uhrille mielikuva että kaikki vihaavat häntä jos tämä yksi ei vain tykkää siitä kohteestaan. 

Vierailija
6496/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hh88 kirjoitti:

Jes, uusi nainen villaan! Hyvä hyvä, lisää säpinää!

Jasmine voisi sopia esim. Muhkulle ulkonälllisesti tai Kimille jääkiekkofanituksen vuoksi.[/quote

Nyt Niina repii pelihousunsa, kun Jasmine saapuu poikien matkassa villalle..

Niina on niin paljon kauniimpi eli en usko että kelpaisi Muhkulle. Kimi ei luovu Rosasta.

Vierailija
6497/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt tunteisiin. Ei vaan kiinnosta jotkut Miss Helsinki-finalistit, koska kukaan heistä ei ole menossa Love Islandiin.

Se olikin vain ehdotus tuotannolle/yleisesti, koska hakijoita ei ole tuntunut olevan riittävästi tällä kaudella ja haku on koko ajan auki. Silloin tuotannon kannattaa kysellä sellaisilta ohjelman ulkökriteerit täyttäviltä henkilöiltä, joiden tiedetään jo valmiiksi olevan sinut julkisuuden kanssa. Ei sen kummempi juttu.

Vierailija
6498/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nico kyllä loukkasi Greteä pahasti kun vetosi että kaikki muutkin ajattelevat noin. Minun mielestäni se oli halpamaisesti sanottu tytölle ja sitten meni kavereille naureskelemaan kun oli pakit saanut. Jotenkin ihan tunteeton jätkä tämä tatuointi pelle. 

Minullekkin on sanottu joskus noin että muka kaikki muutkin ovat samaa mieltä mikä ei ole todellisuudessa pitänyt paikkaansa mutta se kiusaaja vain haluaa lyödä lyttyyn uhrinsa keksimällä että ihan kaikki muutkin ovat samaa mieltä. Annetaan sille uhrille mielikuva että kaikki vihaavat häntä jos tämä yksi ei vain tykkää siitä kohteestaan. 

Mutta eihän Nico valehdellut. Kaikki muut miehet olivat ihmetelleet ihan samaa. Tämä oli mielestäni ihan ok ottaa esille siinä vaiheessa, kun Krete piti Nicon havaintoa epäuskottava.

Vierailija
6499/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nico kyllä loukkasi Greteä pahasti kun vetosi että kaikki muutkin ajattelevat noin.

Etkö nyt voisi ihan oikeasti oppia lukemaan? Saarelaisen nimi on Krete, ei Grete/Kreta/Kreetta/ihanmikälieväännös.

Vierailija
6500/12627 |
17.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan Nico puhui.

Ketju on lukittu.