Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Huomasin nyt sen Seiskan uutisen ja kumpikaan ei ole kiinnostunut Kretestä.
Se tumma tykkää Sallista,Niinasta ja Emiliasta.
Se kellä parta niin kiinnostunut Rosasta.
En todellakaan toivo että saavat väkisten viedä jonkun parin.
Minusta taas olisi hyvä, että tulisi vähän äksöniä, eli parit saisi siksikin mennä sekaisin. Kunhan ei ketään kivaa pudoteta tämän seurauksena, mutta joutuisivat vähän tuumailemaan omia fiiliksiään. Tuore "veri" on hyvä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinkin! Miehet laitetaan telttailemaan ja naisten seuraksi tulee kaksi uutta sinkkumiestä. Tätä oon odottanut. Toivottavasti nykyset miehet tulee vasta seuraavaan parinvalintaan suoraan ja nää kaksi saa tehdä valintansa ensin.
Mistä sä keksit tuon telttailun. Toivottavasti et keksi omiasi.
Itse näen vaan että kaksi miestä tulee taloon.
Yleensä jos kaksi niin pitää lunastaa paikkansa eikä saa valita ensimmäiseksi. Ei mitään järkeä hajottaa pareja joilla on tunteita.
No yksi saa jäädä Kreten pariksi.Seiskan sivuilta bongattu uutinen ja uusien miesten kuvat.. Toki telttailu voi tarkoittaa ihan mitä vaan..
Kävin tsekkaamassa jutun ja sen perusteella voin jo aika varmasti sanoa, ettei kukaan tule noista miehistä kiinnostumaan. Eivät ole tarpeeksi hyvännäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan toivo että saavat väkisten viedä jonkun parin.Jaro on kovasti Kreten ihannemiehen tyyppinen ainakin kuvassa eli karvainen nallekarhu.
Kretelle on ihan oikein, että tämäkin mies haaveilee fitness-Rosasta.
Krete ei selvästikään tykkää Rosasta, vai mitä?
Sehän sopii Kretelle sillä saisi sitten Mikon.
Vaikea kuvitella että Rosa luopuisi Mikosta.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan toivo että saavat väkisten viedä jonkun parin.
Kumpiko Rosa lienee? Jos A, niin sit Krete sais Mikon kenties..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeinkin! Miehet laitetaan telttailemaan ja naisten seuraksi tulee kaksi uutta sinkkumiestä. Tätä oon odottanut. Toivottavasti nykyset miehet tulee vasta seuraavaan parinvalintaan suoraan ja nää kaksi saa tehdä valintansa ensin.
Mistä sä keksit tuon telttailun. Toivottavasti et keksi omiasi.
Itse näen vaan että kaksi miestä tulee taloon.
Yleensä jos kaksi niin pitää lunastaa paikkansa eikä saa valita ensimmäiseksi. Ei mitään järkeä hajottaa pareja joilla on tunteita.
No yksi saa jäädä Kreten pariksi.Seiskan sivuilta bongattu uutinen ja uusien miesten kuvat.. Toki telttailu voi tarkoittaa ihan mitä vaan..
Kävin tsekkaamassa jutun ja sen perusteella voin jo aika varmasti sanoa, ettei kukaan tule noista miehistä kiinnostumaan. Eivät ole tarpeeksi hyvännäköisiä.
Kamalaa tunnustaa, mutta olen samaa mieltä.
Varsinkin, kun asukkaat ovat aina promokuvissa paljon paremman näköisiä kuin luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan toivo että saavat väkisten viedä jonkun parin.Kumpiko Rosa lienee? Jos A, niin sit Krete sais Mikon kenties..
Katsoin niin eipä ollut kun pelkkä Rosa. Luulen että Rosa A kun F on niin ihastunut Kimiin.
Krete säälittävä pissis. Rosa M on ainoa fiksu nainen. Ikä tuo viisautta lisää.
First Look katsottavissa. Menevät pojat telttailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Krete säälittävä pissis. Rosa M on ainoa fiksu nainen. Ikä tuo viisautta lisää.
Huokaus. Rosa F vai Rosa A?
Toinen uusista valitsee RosaA:n, jolloin Mikko lähtee. Toinen valitsee Sallin, Niinan tai Emilian. Nyt tulee Kretelle tärkeä rooli, sillä häntä varmaan pyydetään pelastamaan Eeli, Muhku tai Tatu jatkoon. Krete varmaan tekee niin mieluummin kuin jatkaa Nicon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
First Look katsottavissa. Menevät pojat telttailemaan.
Nicolle taitaa olla eka kerta telttailua.. voi apua. Ja mun mielestä kumpikin uus sinkkumies näytti ihan hyvälle.. Jospa ne nyt sekoittaa soppaa..
Vierailija kirjoitti:
Villaan saapuvat puoliksi ranskalainen Mark ja ehta kuopiolainen Jaro. Toinen haluaa naisen, joka jakaa intohimon urheiluun. Toinen kaipaa pientä, kilttiä blondia.
Kretehän sopii mainiosti siis molemmille. :D
Melko rohkeaa toivoa että Niina,Salli tai Emilia vaihtaisi paria.
Vierailija kirjoitti:
Toinen uusista valitsee RosaA:n, jolloin Mikko lähtee. Toinen valitsee Sallin, Niinan tai Emilian. Nyt tulee Kretelle tärkeä rooli, sillä häntä varmaan pyydetään pelastamaan Eeli, Muhku tai Tatu jatkoon. Krete varmaan tekee niin mieluummin kuin jatkaa Nicon kanssa.
Mistä päättelit että saavat valita ensin. Eivät saaneet viimeksikään kun kaksi taloon.
Vierailija kirjoitti:
Krete mitään pelasta. Ottaa heti Mikon jos vaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko vaihtaa, kun uudet miehet valitsevat ensin.
Voi mennä myös seuraavasti. Uudet miehet valitsevat RosaA:n ja jonkun kolmikosta Niina, Salli tai Emilia. Krete valitsee Mikon. Silloin lähtijät ovat Nico ja joku kolmikosta Muhku, Eeli, Tatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko vaihtaa, kun uudet miehet valitsevat ensin.
Voi mennä myös seuraavasti. Uudet miehet valitsevat RosaA:n ja jonkun kolmikosta Niina, Salli tai Emilia. Krete valitsee Mikon. Silloin lähtijät ovat Nico ja joku kolmikosta Muhku, Eeli, Tatu.
Eivät valinneet viimeksikään ekaksi.
Tytöt saa päättää vaihtaako parin.
Casa amor eli saarelle palaa ne pojat kenen tyttö ei valitse uutta paria.
Näin veikkaan että menee.
Nyt pihtaillaan ja pojat laitettiin telttaan.
Jos uudet miehet saisi valita ekana, tarkoittaa se, että kaksi vanhaa lähtee pois. Sitten onkin mielenkiintoista, että missä järjestyksessä naiset valitsevat parinsa. Jos esim. Krete on viimesenä valitsemassa ja siellä seisoisi esim. Tatu, Nico/Kim ja Mikko. ei epäilystäkään, että kenet ottaisi (Mikko). Jos se onkin Rosa A, joka valitsee viimeisenä, niin taas pelastuisi Mikko. Mutta jos Krete olisi valitsemassa ennemmin Rosa A:ta, niin veisi Mikon. Eli ottaisiko Rosa A tässä tapauksessa mieluummin Tatun kuin Nicon. Kimiä ei ota varmaan kukaan muu kuin Rosa F (Krete ei ainakaan).
Pitäisi muuten olla naisten valinta sillä miehet valinneet jo kaksi kertaa.
Luultavasti toinen uusi jää ja toinen lähtee pois.