Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
601/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se Kimin mainitsema "tulkuttaa"-verbi tarkoittikaan? Muistan kuulleeni tuota sanaa käytettävän joskus 80-90-luvulla ollessani lapsi. Aika pitkä aika siis viime kuulemasta. Olisiko jotain mäkättämistä tai vastaan väittämistä?

Kimi selitti sen sellaisena veljellisenä keljuiluna. Mielestäni alkuperäisessä häräntappoaseessa tulkuttaa sanaa käytetään juuri tuollein mäkätys mielessä

Vierailija
602/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin moni noista naisista kokee et usean miehen deittailu yhtäaikaa on ihan normaalia 

Milleniaali-Tinder-sukupolvelle se on yksi maailman luonnollisimmista asioista

Milleniaalit ovat syntyneet n. vuosina 1981-1995. Minäkin olen milleniaali ja täytän ensi vuonna jo huimat 40. Näistä tämän ohjelman osallistujista moni mainitsi syntymävuodekseen -97, -98, jne, ovat sius z-sukupolvea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on tosi mammanpoikamaisia ja vaativat jotain elovenaneitsyitä kumppanikseen, vaikka samalla itse eivät edes muista panojensa nimiä. Juuri tuollaista hemmoteltua ja itsekästä pikkupoikaa täynnä. Oikeassa elämässä villan ulkopuolella, kellän noista ei olisi henkisellä tai fyysisellä olemuksellaan mitään mahkuja Niinalle.

Vierailija
604/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin moni noista naisista kokee et usean miehen deittailu yhtäaikaa on ihan normaalia 

Milleniaalit ovat syntyneet n. vuosina 1981-1995. Minäkin olen milleniaali ja täytän ensi vuonna jo huimat 40. Näistä tämän ohjelman osallistujista moni mainitsi syntymävuodekseen -97, -98, jne, ovat sius z-sukupolvea.

Mikäs minä olen kun olen syntynyt -96?:D

Vierailija
605/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on tosi mammanpoikamaisia ja vaativat jotain elovenaneitsyitä kumppanikseen, vaikka samalla itse eivät edes muista panojensa nimiä. Juuri tuollaista hemmoteltua ja itsekästä pikkupoikaa täynnä. Oikeassa elämässä villan ulkopuolella, kellän noista ei olisi henkisellä tai fyysisellä olemuksellaan mitään mahkuja Niinalle.

Se on juurinkin näin.

Vierailija
606/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinasta huomaa että 26-vuoden iällä ja 21-vuoden iällä on eroa. Erottuu juuri ikänsä ja toki ulkonäkönsäkin takia joukosta. Ei kuulu tuohon porukkaan oikein. Hänen pitäisi kisata ihan muissa mittelöissä jossa olisi vähän laadukkaampaa tarjolla niin henkisesti kuin ulkonäöllisestikin.

Vierailija
607/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on juurinkin näin.

Vähän ihmettelen miksi edes on mennyt tuonne tavisten sekaan pyörimään, kerta on julkkiksiakin joskus deittaillut. Varmasti löytyisi tasokkaampia ottajia muualta vaikka heti. Tuskin on edes lähtenyt mitään kumppania tuolta hakemaan vaan pelkästään lisää julkisuutta.

Vierailija
608/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli aika läppä kun Muhamed sanoi että oli hieman yllättävää että Niina on pyörittänyt kolmea miestä samaan aikaan että hän on itse VAIN kahta xD Vähän samanlainen ilmiö, kun mies sanoo ettei häntä haittaa naisensa uramenestys, mutta heti kun nainen onkin se ”leivänpöytääntuoja” kärsiii miehisyys ja mielipide muuttuukin. Toksista.

Vierailija
609/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipedian mukaan Z-sukupolvea

Vierailija
610/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli aika läppä kun Muhamed sanoi että oli hieman yllättävää että Niina on pyörittänyt kolmea miestä samaan aikaan että hän on itse VAIN kahta xD Vähän samanlainen ilmiö, kun mies sanoo ettei häntä haittaa naisensa uramenestys, mutta heti kun nainen onkin se ”leivänpöytääntuoja” kärsiii miehisyys ja mielipide muuttuukin. Toksista.

Siis onko hammasfriikki pyörittänyt kahta miestä samaan aikaan😏

Vierailija
611/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kaikilla on huonot hampaat. En huomannut yhtiäkään valkoisia ja suoria.

Vierailija
612/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1996 syntyneet ovat eri lähteiden mukaan joko milleniaaleja (eli Y-sukupolvi) tai juurikin tuota Z-sukupolvea. Valitse siis vapaasti kumpi kolahtaa enemmän.

Vierailija
613/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1996 syntyneet ovat eri lähteiden mukaan joko milleniaaleja (eli Y-sukupolvi) tai juurikin tuota Z-sukupolvea. Valitse siis vapaasti kumpi kolahtaa enemmän.

Okei no tän perusteella siis Markus ja Eeli ovat myös milleniaaleja, Kimin ja Niinan lisäksi

Vierailija
614/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonot hampaat on reikäsiä/paikattuja.

Vierailija
615/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keneltä kysyy, toisilla ”laatutaso” korkeammalla

Vierailija
616/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu keneltä kysyy, toisilla ”laatutaso” korkeammalla

Hirveen pinnallista jengiä.

Vierailija
617/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valistsisko Salli sit kuitenki Tobiaksen, ku vähä sellasta viitettä first lookissa oli. Ja jossain otsikosssa oli että Salli yllättäa kaikki valinnallaan.

Vierailija
618/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää mustasukkaisia ja takertuvia miehiä. Tobias vaikuttaa niin raivostuttavalta. Ei kestä edes kuulla leikkimielisessä pelissä Emilian entisistä. Ilmeet kertovat kaiken. Huhhuh. Sama kyllä pätee tohon Muhkuun. Niina oli siis tapillut kolmea samaan aikaan, joka äkkiseltään ehkä kuulostaa pahalta, mutta hyvinhän mielestäni kertoi ja avasi asiaa myöhemmin illalla muille. Lisäksi onko menneisyydellä ihan hirveästi väliä? Turhaa draamaa mielestäni tuollainen. Jokaisella on jotain luurankoja kaapissa. Kunhan ei ole niitä oikeita…

Mun mielestä oli positiivista huomata, että nuoremmistakin miehistä löytyy niitä, joille naisen menneisyydellä on merkitystä ja jotka pitävät hillittyä menneisyyttä hyvänä asiana.

Paneskellaan sinkkuna jokaista vastaantulijaa, mutta vaimon pitää olla korkkaamaton?

Tuskin kukaan mitään korkkaamatonta on etsimässä. Suhdehistoria voi olla hillitty vaikka olisikin korkattu. Jos ymmärrät mitä meinaan.

619/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juufin vois tulla tähän ohjelmaan voiceoveriks :D

Vierailija
620/12627 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu voi meinata noille jätkille hieman eri asiaa = seksiä, kun taas naisille se tarkoittaa ihan vaan treffeillä käyntiä.

Hieman eri harrastatko samaan aikana kolmen kanssa seksiä / käyt samaan aikaan kolmen kanssa treffeillä