Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Mihin perustuu väite, että Niina olisi kiusannut missikilpakumppaniaan?
Tietäjät tietää jotka olleet kisassa mukana, tai kisaajien ystävät. Ei ollut erityisen hyvä maine muutenkaan kisan aikana Niinalla siellä. Ylimielinen tyyppi, mutta osaa vetää hyvin roolia.
Googlasin Niinan siskon, josta täällä mainittiin aiemmin. Ovat kyllä kasvoiltaan tosi samannäköiset, hiusten väri vain eri.
Vierailija kirjoitti:
Onko äänestys naislähtijästä jo päättynyt? Luulen, että Melinda poistuu. Hän ei saanut juuri lainkaan ruutuaikaa, ei sinänsä kovin reilua. Ilmeisesti kannattaa kehitellä sutinaa, jotta kuvataan.
Liian ruma tähän formaattiin
Miks puhutte Niinasta täällä ''missinä''? Eihän hän edes sijoittunut koko kisassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Googlasin Niinan siskon, josta täällä mainittiin aiemmin. Ovat kyllä kasvoiltaan tosi samannäköiset, hiusten väri vain eri.
Se blondi joka seurustelee boheemin kanssa ei ole Niinan sisko, vaan kaveri.
Oi voi, kyllä Niinalla kilahtaa neste hattuun kun lukee tätä keskustelua päästessään pois saarelta, jo valmiiksi ylimielinen persoona kyseessä :-D
Voihan nuo väitteet Niinasta pitää paikkansa, mutta pitää muistaa, että täällä voi kuka tahansa "lähipiiristä" kirjoitella mitä vain, monestakin eri syystä. Ohjelmassa Niina on ainakin tähän mennessä vaikuttanut ihan mukavalta. Katsotaan tuleeko muunlaisia luonteenpiirteitä esille kauden edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko äänestys naislähtijästä jo päättynyt? Luulen, että Melinda poistuu. Hän ei saanut juuri lainkaan ruutuaikaa, ei sinänsä kovin reilua. Ilmeisesti kannattaa kehitellä sutinaa, jotta kuvataan.
Täh? Musta just noista kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Voihan nuo väitteet Niinasta pitää paikkansa, mutta pitää muistaa, että täällä voi kuka tahansa "lähipiiristä" kirjoitella mitä vain, monestakin eri syystä. Ohjelmassa Niina on ainakin tähän mennessä vaikuttanut ihan mukavalta. Katsotaan tuleeko muunlaisia luonteenpiirteitä esille kauden edetessä.
Mäkin uskon, että jos on oikeasti ikävä ihminen, sitä ei kyllä pysty peittämään tositv-formaatissakaan. Jäädäänpä siis odottelemaan muuttuuko herttainen ensivaikutelma.
Niinku silleen...silleen...silleen niinku...silleen...
Voiko silleen niinku ärsyttävämpää tapaa puhua.
Niinan ulkonäöllä ja kropalla on vaikea olla ylpistymättä
Minusta tuo Niina ei erotu mitenkään kaunottarenan. Pyöreä naama ja langanlaiha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono maku sulla
Vierailija kirjoitti:
Tämä. En lähtisi panettelu-linjalle nyt, vaan haluan itse muodostaa mielipiteen, oli se sitten oikea tai väärä.
Mut fakta on, et tosi paljon puhutaan pahaa ihan vain kiusanteko-mielessä, ja musta se ei ole ok tällaisessa aikuisessa (?) keskusteluketjussa.
MITÄ IHMETTÄ TÄÄ KESKUSTELUN TASO TÄÄLLÄ ON. Kävin lukemassa jodelin keskustelua ja siellä vaan KEHUTTIIN näitä osallistujia. "Vau miten upea tuo Salli on", "Tatulla on ihanat silmät", "Muhku on niin komea😍". Ja täällä vaan HAUKUTAAN. Jodelia käyttää 17-25 vuotiaat, täällä kirjottelee varmaan noin 30-40 v. Mitä tää kertoo ja kenestä? En voi ymmärtää.
T. Yks 30v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono maku sulla
Lopeta alkuunsa jooko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono maku sulla
Onko makuasioista koskaan kannattanut kiistellä?
Muutenkin Jodelissa puhuttiin tosi kauniisti ja kohteliaasti. Jos kritisoitiin, niin se liittyi käytökseen, ei ulkonäköön. Jodelia käyttää nuoret. Miksi aikuiset käyttäytyy usein huonommin kuin nuoret? Nuorissa on Suomen tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se blondi joka seurustelee boheemin kanssa ei ole Niinan sisko, vaan kaveri.
Ok, kiitos kun korjasit.
Mä tulkitsin tämän myös näin. Ehkä Tatu on helppo ja turvallinen kaverivaihto, ilman että tarvi miettiä mitään kummempia pariutumisia tai pelkoa siitä että Tatu ymmärtää Niinan aikeet väärin.
Kun nyt kuitenkin tehtiin selväksi, että Niinan intressit on vain ja ainoastaan Muhamedissa tällä hetkellä.