Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Mitähän Muhamed tykkäisi jos hänen siskonsa, jos on sellainen, kertoisi seksikumppaneistaan tv:ssä?
Muhamed on kyllä typeränkuuloinen nimi.
Kellään miehistä ei ole tarpeeksi luonnetta tai lihasta
Vierailija kirjoitti:
Kellään miehistä ei ole tarpeeksi luonnetta tai lihasta
Ulkonäöstä puhumattakaan.
Miksei ohjelman nimi ole 100% englantia, eli Love Island Finland? Että yksinkertaiset tajuavat vai mikä vimma on monella halpissarjalla käyttää alkuperäis nimeä englanniksi ja sitten liittä tuo Suomi päätteeks? Suomi on Finland på viele languages.
Hattua ei pidetä sisätiloissa päässä ääliö!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taso eroa, jos vertaa Suomen ja Britanian Love Islandia. Enkä tarkoita yksinomaan ulkoista habitusta. Suomalaiset käyttäytyvät kuin vasikat kevät laitumella. Kauheaa koheltamista. Kukaan ei oikeastaan kuuntele ketään, puhutaan päälle kaikki yhtäaikaa.
Heti ollaan pari, kun juuri on tavattu. niin feikkiä kuin olla voi. Tunsin suurta myötähäpeää. Siksipä mulle riitti.
kai sä ymmärrät, että briteissä jne. tämä (ja kaikki muutkin) "reality"sarjat ovat käsikirjoitettuja, ja niissä on maksetut näyttelijät?
Päivän first look. Jahas meni oikein arvaus, että uusi sinkku tulee maisemiin ja yllätys pääsee valitsemaan parinsa. Mitenkähän ois Tobias (vähän klippi siihen päin ainakin esittää..)
Vierailija kirjoitti:
Kuulen aina että se sanoo lempinimekseen Mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Riku Sottinen on ed. tuo kertoja..eli stand up koomikko ..tunnistaa äänestä. Ian Stirling brittiversion, jolla myös vitsit samaa tasoa samoin ku aussien kausilla jonka kertojaa en muista ..ilmeisesti alun perin "Lav ailändin" idis on se että kertojat kehitelleet kässäriin puujalkavitsin joka toiseen/ joka kolmanteen lauseeseen.
Eilen katsomani jakso oli ensimmäinen tässä suomen versioissa. Sitä brittien olen katsonut useamman kauden ja suurimpana syynä juurikin tuo heidän voiceover, joka on mielestäni hulvaton. Tämä suomalainen oli jotenkin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂😂
Onko kukaan fiksu osallistunut näihin ohjelmiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂 Sekin salee parempi kuin tää muhku, joka on jotenkin (anteeksi) epämiellyttävä lempinimi. Tiedän yhden samannimisen, joka käyttää myös tuota lempinimeä, ja olen aina miettinyt miksi, en suostu itse kutsumaan häntä sillä nimellä
Vierailija kirjoitti:
Päivän first look. Jahas meni oikein arvaus, että uusi sinkku tulee maisemiin ja yllätys pääsee valitsemaan parinsa. Mitenkähän ois Tobias (vähän klippi siihen päin ainakin esittää..)
Eikö tää uus sanonut että tykkää vaaleista ja pitkistä. Ja oli myös tosi nuori. Voisko valita Tatun, joka on ns. vapaa. Mut saa nähä.
Minä tykkään tästä Suomen versiosta enemmän kuin brittiversiosta. Tämä on jotenkin ihanan kotikutoinen ja osallistujat ovat sympaattisempia. Brittiversiossa sitä onkin pahoja kaakattavia kanoja ja kansakunnan alin sakka.
Eiks Niinakin jo käyttänyt siitä lempparia Muhis
Mistä tää Niina on tuttu? Joku reality?
Rosasta tulee mieleen Outi Alanen samanikäisenä.
Emilia muistuttaa vähän Sabina Särkkää, mutta on sirompi, söpömpi eikä ole miehekästä ääntä. Emiliä on vähän kuin biime kauden Sofia.
Kretessä ja/tai Oonassa on jotain samaa kuin viime kauden Vanessassa sekä Rosanna Kuljussa. Tosin näistä Vanessa on nätein.
Niinan kasvonpiirteistä ja siroudesta tulee vähän mieleen viime kauden Nea, joka tuntui olevan miesten lemppari. Niina kuitenkin vaikuttaa luonteeltaan kivemmalta kuin Nea.
Muhamed on tosiaan kuin Disney-prinssi. Tekeeköhän myös mallin töitä?
Minusta Kimissä ja Eelissä on paljon samaa kasvoissa ja hiustyylikin identtinen. Kimi on kuitenkin luonteeltaan miellyttävämpi.
Melindasta tulee vähän mieleen viime kauden Jenni, jolla ei ollut (ainakaan kauden alussa) onnea rakkausrintamalla ja oli enemmän kaikkien kaveri.
Shirly oli juontajana sujuvampi, arvovaltaisempi ja tyylikkäämpi kuin Veronica.
Nykytutkimuksen valossa asia ei ole näin. Poikiin kohdistetaan stereotyyppisia oletuksia, joita he lähtevät toteuttamaan. Todellinen henkinen ja emotionaalinen kypsyys on tyttöjen kanssa samalla tasolla.
T. Kasvatustieteilijä, erityispedagogi