Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Kuvittelenko vaan vai veetuileeko toi juontaja eniten Kimille? Syynä voi olla se, että Kimi on (monen mielestä) villan hauskin.
Oon kyllä aika varma, että jos joku pudonneista palaa takaisin villalle, on se Oona. Silti luulen, että jos Kimillä menee yhtään hyvin Rosan kanssa, hän ei ota Oonaa takaisin. Vanha Muhku case kummittelee mielessä, vaikka kiinnostusta Oonaan vielä olisikin.
Katson jaksoja vähän jäljessä mutta auts, toi Kimin kommentti täytettyjen huulten pussailusta oli kyllä vähän paha piikki Oonalle, oli sitten tahallista tai ei. Samoin Rosa F:n luonnollisen kauneuden korostaminen. En tiedä, miten Oona kestää katsoa jaksoja, mutta ehkä menee vähän itseensä ja muistelee sitä, kuinka itsekin vaihtoi Kimin nopeasti Muhkuun ja taas takaisin. Eli ei ole varaa arvostella, vaikka pahalta tuntuisikin.
Vierailija kirjoitti:
Oon kyllä aika varma, että jos joku pudonneista palaa takaisin villalle, on se Oona. Silti luulen, että jos Kimillä menee yhtään hyvin Rosan kanssa, hän ei ota Oonaa takaisin. Vanha Muhku case kummittelee mielessä, vaikka kiinnostusta Oonaan vielä olisikin.
En usko että Oona palaa takaisin. Varsinkin jos Kimille ja Rosalle tulee jotain.
Meinaatko että on niin tyhmä että haluaa satuttaa itseään.
Katsos kun sinne ei ole edes pakko palata.
Vierailija kirjoitti:
Katson jaksoja vähän jäljessä mutta auts, toi Kimin kommentti täytettyjen huulten pussailusta oli kyllä vähän paha piikki Oonalle, oli sitten tahallista tai ei. Samoin Rosa F:n luonnollisen kauneuden korostaminen. En tiedä, miten Oona kestää katsoa jaksoja, mutta ehkä menee vähän itseensä ja muistelee sitä, kuinka itsekin vaihtoi Kimin nopeasti Muhkuun ja taas takaisin. Eli ei ole varaa arvostella, vaikka pahalta tuntuisikin.
Ei Oonalla taida edes olla huulitäytettä. On muutenkin paljon kauniimpi kun Rosa F.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonaa ei ole vieläkään merkattu ulos talosta.
Love Island applikaatio.
Miksi se on noin vaikeaa?Koko applikaatio on yhtä turha kuin koko kausi.
Äänestyksiä on vähän ja ne vähätkin mokataan. Oli kummallista, ettei esimerkiksi Rosasta kerrottu mitään tietoja, kun yleisö sai valita treffikumppanin.
Mulle ei ole turha.
Katsoitteko Oonan of storyt? Ihan ymmärrettävää että toimi miten toimi.
Vierailija kirjoitti:
Siis tarkoitatko tota haastattelua putoamisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tarkoitti IG stooreja.
Love Islandin instatilillä oli videoita, missä parit vastasivat kysymyksiin ja kyllä Rosa F.:n ja Kimin välillä mun mielestä jotenkin kipinöi. Pitkiä katseita ja pientä flirttiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Oonalla taida edes olla huulitäytettä. On muutenkin paljon kauniimpi kun Rosa F.
On sillä Oonalla hillityt huulitäytteet!
Vierailija kirjoitti:
Kerro lyhyesti, mitä sanoi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonaketola. Instassa vastaa kysymyksiin saarella tapahtuvista asioista.
Oona on nyt kotona niin tuskin lähtee enää saarelle. Ohi se nyt vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Love Islandin instatilillä oli videoita, missä parit vastasivat kysymyksiin ja kyllä Rosa F.:n ja Kimin välillä mun mielestä jotenkin kipinöi. Pitkiä katseita ja pientä flirttiä.
Rosa F katsoi Kimiä lumoutuneena. Kimi vaikutti enemmänkin vaivaantuneelta. Ei meinannut keksiä Rosasta hyviä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lyhyesti, mitä sanoi?
Ei voi kertoa kun vastaa seuraajien kysymyksiin. Ihastui Kimiin ja näkevät kyllä toisiansa. Paljon varmaan vaikuttaa mitä Kimi meinaa Rosan kanssa.
Oona sanoi että tuntuu pahalta katsoa….. Tarkoitti siis Kimiä ja Rosaa.
Järjetöntä tämä Oonasta jauhaminen.
Haluan nähdä, miten Kimin ja Rosan suhde etenee. Edellytykset ovat hyvät: ikä ja sosioekonominen asema kohtaavat.
Sopivat myös ulkoisesti yhteen ja ovat selvästi kiinnostuneita toisistaan.
Olen huomannut, että Muhkulla on todella kylmä katse. Hui, ihan kylmää. Ja tyttöparat antaa komean ulkomuodon hämätä. Toivottavasti ei voita.