Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
5841/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskellä päivää? Aamulla kai se oli kuvattu, revitty raasu parka sängystä kesken unien kommentoimaan, niin mä sen ymmärsin...

Aamulla ensin mutta myös päivällä haukotteli

Ai camala! Parista tykkäävä ihminen EI kyllä koskaan voisi edes kuvitella haukottelevansa!

Vierailija
5842/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta vähän yllättäen Kimi onkin saaren komein mies. Hänen ilmeissään on särmää. Muut miehet on liian nuoria makuuni. Kimi muuten muistuttaa kasvonpiirteiltään walesilaista näyttelijää Luke Evansia, googlatkaapa :)

Kimillä on ilmeikkäät silmät, tosi kauniit kulmakarvat (varmaan naiset trimmanneet nyt saarella, mutta katsokaapa!), kiva persoonallinen murre, kroppa kunnossa ja keskustelutaidot hallussa. Kyllä tuolla paketilla naisia tulee kaatumaan ja sitä tässä varmaan pedataankin. Onhan Kimi maininnut Tinderinkin jo vinkiksi. Mukava mies, mutta pohjimmiltaan pelimiehiä hänkin!

Makunsa kaikilla. Olen vähän Kimiä nuorempi eikä kyllä nappaa yhtään. Ihan kivan oloinen kaveri mutta tinderissä menisi aika äkkiä vasemmalle.

Kimi on parhaimmillaan livenä. Voin kuvitella, että still-kuvissa näyttää elähtäneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5843/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja palstalle palasi joku kakara, joka ei muuta osaa kuin haukkua.

Vierailija
5844/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö oikein, että tuossa suihkukohtauksessa Niina polvistui Muhkun eteen? Jos, niin teko oli kyllä huippu Niinan epätoivoisuudelle. Mielestäni nainen saa nauttia seksuaalisuudestaan niin kuin itse haluaa (myös lyhyen tuttavuuden jälkeen), mutta onko oikeasti nautinnollista antaa pikainen ja puolijulkinen suikkari itsekeskeiselle tyypille, joka on viikkojen ajan arvostellut, torjunut ja käynyt välillä toisen naisen kainalossa? Säälittää Niina.

Vierailija
5845/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa Casa Amor. Se on aina tän ohjelman parasta antia ja ilman sitä jää tylsäksi. Muutoinkin liian vähän uutta porukkaa tulee sisään, ei ole ollut mitän ns. kertarytinöitä.

Tulisipa AV-Casa Amor. Eli plörähtäneitä taviksia sekä miehille että naisille. Alkaisi villan ihmiset kiinnostaa ihan uudella tasolla :oD

Vierailija
5846/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

First Lookin mukaan Mikko alkaa empiä Rosan (A) kans olemista parina. Ja taitaa olla Kreteen kallellaan. No jopas,miten Nicon käy.. 

Vierailija
5847/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö oikein, että tuossa suihkukohtauksessa Niina polvistui Muhkun eteen? Jos, niin teko oli kyllä huippu Niinan epätoivoisuudelle. Mielestäni nainen saa nauttia seksuaalisuudestaan niin kuin itse haluaa (myös lyhyen tuttavuuden jälkeen), mutta onko oikeasti nautinnollista antaa pikainen ja puolijulkinen suikkari itsekeskeiselle tyypille, joka on viikkojen ajan arvostellut, torjunut ja käynyt välillä toisen naisen kainalossa? Säälittää Niina.

Kyllä te paljon ehditte nähdä...... suihkuahan näytettiin huuruisen lasin läpi about 2 sekuntia?

Vierailija
5848/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka avohoitipotilas se täällä purkaa traumojaan toisten ulkonäköön? Voi vain kuvitella miten viehkeä ihminen noita laukoo.

Vierailija
5849/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mainitsi Kreten ja viime kauden Vanessan olevan samantyylisiä. Itsekin olen kiinnittänyt huomiota samaan. Molemmat ovat ohjelman perusteella herkkiä naisia ”kovalla” kuorella, mutta muutos kävi toisinpäin: Vanessa vaikutti ensin kovalta ja myöhemmin paljastui epävarmaksi, Krete taas näytti aluksi epävarmalta itkiessään Muhkulle olevansa aina toinen vaihtoehto mutta nyt vaikuttaa melkein välinpitämättömän itsevarmalta. Luulen silti, että Kreren v*ttuilu ja muu lievä röyhkeys on oikeasti vain epävarmuutta sekin. Piilottaa lämpimät tunteensa Nicoa kohtaan huumorilla ja piikittelyllä, koska oikeasti pelkää ettei kelpaakaan. Harmi vain, että vaikka Nicoa näyttää miellyttävän Kreten piikikäs luonne, kukaan ei oikeasti jaksa tuollaista loputtomiin. Pitkässä juoksussa sen piikittelyn vastapainoksi täytyy saada vähintään saman verran vilpittömästi positiivista huomiota.

Vierailija
5850/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

First Lookin mukaan Mikko alkaa empiä Rosan (A) kans olemista parina. Ja taitaa olla Kreteen kallellaan. No jopas,miten Nicon käy.. 

Täytyy käydä katsomassa. Ottavat aurinkoa niin taas Mikko Kreten vieressä.

Vierailija
5851/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on tullutkin fiilis, ettei Mikko ole ollut niin tosissaan Rosan kanssa. Siis varmasti on pitänyt tätä ihan viehättävänä ja potentiaalisena (en usko kovaksi pelimieheksi), mutta sen suurempaa kiintymystä ei ole yrityksestä huolimatta tullut. Krete näyttää kiinnostavan.

Vierailija
5852/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete saa vielä sappikivet jos meinaa makoilla kaksi kuukautta putkeen

Vierailija
5853/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alusta asti Kretellä meni hyvin juttu Mikon kanssa. Vaihtaisi Kreteen.

Nico ärsyttää Kreteä. Varmaan siksi kun haluaa eroon Nicosta.

Joku sanoikin että Mikko ja Krete aina vierekkäin.

Vierailija
5854/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko tykkää kyllä Rosan ulkonäöstä ja siitä että Rosa treenaa mutta on liian hiljainen.

Mikolla taas annettavaa tähän ohjelmaan ja on kyllä vaarassa Rosan kanssa.

Kreten parina pysyisi paremmin talossa.

Vierailija
5855/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, olen ylpeä, että olin ensimmäisiä (ellen jopa ensimmäinen 🧐), joka alkoi kiinnittää palstalla huomiota Muhkun outoon käytökseen. Nostin esiin, että alkaa kuulostaa jo vähän liialliselta tuo hokeminen Niinan syvällisyyden puutteesta. Vastattiin, että kaikkea ei tarvitse tulkita negatiivisesti ja että Muhku vain haluaa kasvukumppanin, mikä on normaalia ja ihanaa. En tosin tuomitse ketään, koska itsekin pidin Muhkua ensin fiksuna ja kypsänä, kunnes alkoi vähitellen särähtää korvaan tuo jatkuva Niinan luonteen arvostelu.

Vierailija
5856/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonaa ei ole vieläkään merkattu ulos talosta.

Love Island applikaatio.

Miksi se on noin vaikeaa?

Vierailija
5857/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla ei ole mitään mahdollisuuksia voittaa Rosan kanssa, mutta en usko, että tilanne on sen parempi Kretenkään kanssa.

Olen toki vähän puolueellinen, koska tykkään Nicon ja Kreten oikukkaasta, mutta tasavertaisesta suhteesta. Sitä paitsi Nico on villan parhaimman näköinen mies.

Voi kun tuonne saataisiin uusi, raikas ja kiinnostava pari, joka kiilaisi kaikkien nykyisten ohi.

Vierailija
5858/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krete saa vielä sappikivet jos meinaa makoilla kaksi kuukautta putkeen

Anteeksi mitä?

Vierailija
5859/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, olen ylpeä, että olin ensimmäisiä (ellen jopa ensimmäinen 🧐), joka alkoi kiinnittää palstalla huomiota Muhkun outoon käytökseen. Nostin esiin, että alkaa kuulostaa jo vähän liialliselta tuo hokeminen Niinan syvällisyyden puutteesta. Vastattiin, että kaikkea ei tarvitse tulkita negatiivisesti ja että Muhku vain haluaa kasvukumppanin, mikä on normaalia ja ihanaa. En tosin tuomitse ketään, koska itsekin pidin Muhkua ensin fiksuna ja kypsänä, kunnes alkoi vähitellen särähtää korvaan tuo jatkuva Niinan luonteen arvostelu.

Muistan tämän kommentin, taisin antaa alapeukkua. Nyt olen samaa mieltä :D Pakko myöntää että muutosta Muhamedissa on ollut kyllä mielenkiintoista seurata. Toivon että pysyisi talossa vaan koska kiinnostaa noiden nars... epämiellyttävien piirteiden esiin tuleminen ja se, alkaako muut (kuin Salli?) huomata niitä vähitellen. Mutta voittoa en hänelle toivo.

Vierailija
5860/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oonaa ei ole vieläkään merkattu ulos talosta.

Love Island applikaatio.

Miksi se on noin vaikeaa?

Koko applikaatio on yhtä turha kuin koko kausi.

Äänestyksiä on vähän ja ne vähätkin mokataan. Oli kummallista, ettei esimerkiksi Rosasta kerrottu mitään tietoja, kun yleisö sai valita treffikumppanin.

Ketju on lukittu.