Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
5741/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilistä katsellessa tuli mieleen, että onko Muhku saanut vihiä siitä, mitä ulkomaailmassa hänestä puhutaan. Ykskaks Niinan kanssa olikin ihan seesteistä ja parempaa kohti mennään. Ei puhettakaan syvällisten keskustelujen puutteesta, tai eri sivulla olemisesta. Ihan on ihanaa kaikki ja tunteet vaan syvenee... Jotenkin ulkoaopeteltu litania. 

Vierailija
5742/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilistä katsellessa tuli mieleen, että onko Muhku saanut vihiä siitä, mitä ulkomaailmassa hänestä puhutaan. Ykskaks Niinan kanssa olikin ihan seesteistä ja parempaa kohti mennään. Ei puhettakaan syvällisten keskustelujen puutteesta, tai eri sivulla olemisesta. Ihan on ihanaa kaikki ja tunteet vaan syvenee... Jotenkin ulkoaopeteltu litania. 

Kai Muhku tajuaa, ettei unelmien neitsyttä ole enää tulossa, joten paras tyytyä nykyiseen pariin. Yhdessä äänestyksessä hän oli suosituin mies ja toisessa kolmen suosituimman parin joukossa Oonan kanssa, joten kyllä hän tietää siltä pohjalta suosionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5743/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää toi Tatun ja Emilian jatkuva pussailu.

Vierailija
5744/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rosa F ei ole kovin kaunis verrattuna muihin.

Rosa F on melkein 10v vanhempi kuin muut, täyttää puolen vuoden päästä 30v. Siihen nähden näyttää mun mielestä tosi hyvältä. Ei sitä tiiä, miltä nuo muut näyttää kolmekymppisinä.. Jos Rosa F ois 20v niin saattais olla jopa porukan kaunein!

Ihan yhtä kaunis ainakin itse olin 30v kuin 20v.

Okei, no ei kaikki oo. Ite oon lihonu 25 kg. Olin tosi hoikka ja kaunis 20v, nyt 30v ihan rupsahtanut olo..

Mulle tapahtui tuo 30 ja 40 välillä. 30-vuotiaana oli lapsenpyöreys kadonnut kasvoista, piirteet tulleet esiin kauniisti ja olin nätimpi kuin parikymppisenä, mutta se sitten vähitellen katosi nelikymppiä kohti. 30-vuotiaana olin todellakin näteimmilläni ja myös timmimpi kuin parikymppisenä.

Vierailija
5745/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mua ärsytä, mutta ihmetyttää, onko heillä oikein mitään puhumista? Lojuvat vaan ja pussailevat. Eikö muuta sisältöä tuossa "suhteessaan"?

Vierailija
5746/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimin peluriluonne selkenee koko ajan.   Kun jutteli Muhamedin kanssa, puhui RosaF:stä sanalla "tuo"!!!!

Eli Rosan tilalla voisi olla ihan kuka tahansa.   Ei kuulostanut yhtään kivalta!

Ja Muhamed yritti vakuutella suhdettaan Niinaan hymy huulilla.  Ei vakuuta!   Palaa mieleen kovin selvästi että ovat Niinan kanssa sopineet että viedään potti yhdessä kotiin.

Näen kyllä Sallin ja Eelin enemmän pelureina. Tekohymyä, lässytystä yms., Mitään oiketa keskustelua en ole heidän välillään nähnyt.

Mistäs Muhku ja Niina ovat keskustelleet, ilmastonmuutoksesta ja luonnon monimuotoisuudestako? Tuollahan näytetään lähinnä vain parisuhteisiin liittyvät keskustelut. Jos ongelmia ei ole omassa parisuhteessa, on vähän keskusteltavaa. Salli näytti eilen olevan aluksi ainoa, joka meni juttelemaan Rosa F:n kanssa, lopuksi Niinakin uskaltautui, halusi kai varmistaa, ettei Rosa havittele Muhkua.

Vierailija
5747/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso ohjelmaa, vilkuilen vain näin iäkkäämpänä mitä lastenlapset tänä päivänä kenties puuhailevat. Muhkusta minulle välittyi heti epämiellyttävä kuva, patsastelee veistoksellisen profiilinsa kanssa ja pitää pilkaanaan suomityttöjä syvällisyyden haullaan. Kuinka syvällistä ja mitä hakee, se ei ole minulle selvinnyt. Ninaa säälin, jos olisi lapsenlapseni hakisin pois, vaikka se toki maksaisi. Tällaisesta humpuukista mummikin oppii jotain.

Vierailija
5748/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun tytöistä haluaa joutuvan tuon yhden erittäin narsistisesti käyttäytyvän uhriksi niin juurikin parinsa. Mikäli siis on totta, että kyseinen tyttö tykkää rikkoa parisuhteita yms niin ehkä hän vasta tämän kautta ymmärtää toimintansa moraalittomuuden ja mitä pahimmillaan voi aiheuttaa sille petetylle osapuolelle kun tulee nyt tuolla saarella rikkomaan itsensä pahasti tän muhkun parina. Vasta tollasen jälkeen voi reflektoida omaa käytöstään menneisyydessä ja tehdä muutoksen luonteessaan kun joutuu tekemisiin parinsa tyylisen tyypin kanssa. Eli loppujen lopuksi muhku voikin olla Ninan kohdalla jopa pelastava prinssi.

Mitä tulee tohon Oonaan, niin sain Oonasta heti erittäin kieron ja epäluotettavan kuvan. Tämä muhkuswaippi vaan vahvisti mielipidettäni hänestä. Miten voitte Kimiä syyttää kiinnostuksesta Rosaa kohtaan kun eiköhän se Oonan kiinnostus muhkuun avannut myös Kimin silmät, että Oona ei hänestä niin välitä, kunhan vaan hengaa ettei joudu pois saarelta. Päiväkirjahuoneessakin surkutteli kohtalonsa olevan se, että on Kimin pari. Ihmettelen toisinaan ihmisten ihmistuntemusta ja sitä että täälläkin niin moni hehkuttaa ihmistä, joka oli koko villan kieroin naisista Ninan kanssa. Teiltäkö tosissaan jäi näkemättä ettei Oonaa kiinnostanut Kimi yhtään? Myös Nina puhuu vaan pelosta joutua pois saarelta. Ei siitä että haluaisi jatkaa, jotta pääsee tutustumaan Muhkuun paremmin.

Mä kannatan tätä M&N paria ja haluan heidän olevan tuolla pitkään, jotta Nina ehkä saisi jonkinnäköisen opetuksen siitä, miten ihmisiä ei tule kohdella. Siksi en ole niin pahoillaan Muhkun käytöksestä häntä kohtaan, joka monilta osin oikeasti näyttäytyy ruudun toiselle puolelle narsistisen ihmisen toiminnalta. Siitä olin positiivisesti yllättynyt, että joku fiksu tämän Muhkun käytöksen osasi nimetä täällä palstalla.

Pidin Eeliäkin hieman yksinkertaisena tyyppinä mutta myös hän on muhkun kohdalla haistanut palaneen käryä parinsa Sallin kanssa. Joten pisteet nousseet heidän kohdalla vaikkakin en usko Sallin olevan niin mukana koko jutussa.

Aidoin henkilö koko villalla on Tatu. Vielä kovin nuori ja lapsellinen. Pareista parhain Kimi ja Rosa F ja toivon että heillä lähtee synkkaamaan oikein kunnolla ja lopulta vievät voiton jopa kotiin. Oonan tunteista Kimin turha välittää kerta Oona ei välittänyt Kimin tunteista ollenkaan.

Vierailija
5749/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samaa olin tulossa kirjoittamaan. Oulun murteessa tavallista tuo ”tuo”. :D

Vierailija
5750/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mua ärsytä, mutta ihmetyttää, onko heillä oikein mitään puhumista? Lojuvat vaan ja pussailevat. Eikö muuta sisältöä tuossa "suhteessaan"?

No mitä Salli ja Eeli ovat keskustelleet??? Ei meille kaikkia keskusteluja näytetä. Emilia ja Tatu ovat muutenkin saaneet vähän ruutuaikaa toisin kuin Eeli ja Salli. Luulen et heillä on vielä vähemmän puhuttavaa kuin Tatulla ja Emilialla.

Vierailija
5751/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreten pisteet tippui, koska tuntuu olevan jokin agenda mustamaalata Kimiä. Eilisessä jaksossa mainitsi Kimin hipsutelleen (kamala sana muutenkin) Rosaa yöllä vähintään kolmelle eri asukkaalle, ja varmasti muillekin, mutta kaikki ei päätynyt jaksoon. Joku miehistä (Nico?) puolusteli, että voi olla hellyydenkipeyttä kun K on tottunut nukkumaan yönsä Oonan kanssa toisiaan silitellen, mutta tämä ei Kretelle kelvannut.

Krete on ilmeisesti täysin unohtanut sen, että Oona ja Muhku nukkuivat lusikassa ja hipsuttelivat toisiaan samaan aikaan kun Kimi oli talossa. Sekö sitten oli Kretestä täysin ok ja rrilua Kimiä kohtaan? Oonan ykkösvalinta oli muutenkin alusta asti Muhku, päätyivät Kimin kanssa yhteen vain siksi, ettei kummallakaan ollut muita pariehdokkaita. Kimin tunteet Oonaan laimeni, kun Oona halusi tunnustella Muhkun tunteita ja palasi Kimin luo silloin kun Muhku sanoi, ettei tunteita ole. Kyllä Kimi sen aisti, että oli Oonalla 2. vaihtoehto. Nyt kun Kimillä on joku, jolle hän on 1., eikö hän saisi tutustua tähän naiseen?

Vierailija
5752/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Muhkun litaniat "tunteista" ja "syvällisyydestä" on ulkoaopeteltua litaniaa.

Nyt sillä on love bombing -vaihe päällä.

Ei silti malttanut olla tekemättä kameralle selväksi, että nyt on seesteistä, kun NIINA on ollut "avoimempi" jne.. kaikki ongelmat on olleet ja tulevat olemaan NIINAN aiheuttamia..

Vierailija
5753/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Muhkun litaniat "tunteista" ja "syvällisyydestä" on ulkoaopeteltua litaniaa.

Ei silti malttanut olla tekemättä kameralle selväksi, että nyt on seesteistä, kun NIINA on ollut "avoimempi" jne.. kaikki ongelmat on olleet ja tulevat olemaan NIINAN aiheuttamia..

Tämä on oikeasti huolestuttava totuus. On hienoa, että tästä persoonallisuustyypistä puhutaan täälläkin avoimesti. Voi moni nuori nainen tai mies välttää sen kavalat karikot Muhkun & Niinan ansiosta!

Niinan osa on kova. Mutta tiedän varmasti, että toi Muhkun love bombing (kuitenkin tarpeeksi tylyllä tavalla) uppoaa moneen. Jatko ei tule olemaan kaunista.

Vierailija
5754/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on oikeasti huolestuttava totuus. On hienoa, että tästä persoonallisuustyypistä puhutaan täälläkin avoimesti. Voi moni nuori nainen tai mies välttää sen kavalat karikot Muhkun & Niinan ansiosta!

Niinan osa on kova. Mutta tiedän varmasti, että toi Muhkun love bombing (kuitenkin tarpeeksi tylyllä tavalla) uppoaa moneen. Jatko ei tule olemaan kaunista.

Sen lisään vielä, ettei diagnooseja saa jakaa kuin pätevät ja osaavat psykiatrit, ei palsta-mammat. Tässä käyttäytymisessä on paljon kys. piirteitä, (joita on meillä kaikilla).

Rajanveto siitä, milloin nämä piirteet haittaavat omaa tai rakkaiden hyvinvointia on keskustelun arvoinen asia.

Vierailija
5755/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*tylyllä tavalla tehtynä :(

Vierailija
5756/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreten pisteet tippui, koska tuntuu olevan jokin agenda mustamaalata Kimiä. Eilisessä jaksossa mainitsi Kimin hipsutelleen (kamala sana muutenkin) Rosaa yöllä vähintään kolmelle eri asukkaalle, ja varmasti muillekin, mutta kaikki ei päätynyt jaksoon. Joku miehistä (Nico?) puolusteli, että voi olla hellyydenkipeyttä kun K on tottunut nukkumaan yönsä Oonan kanssa toisiaan silitellen, mutta tämä ei Kretelle kelvannut.

Krete on ilmeisesti täysin unohtanut sen, että Oona ja Muhku nukkuivat lusikassa ja hipsuttelivat toisiaan samaan aikaan kun Kimi oli talossa. Sekö sitten oli Kretestä täysin ok ja rrilua Kimiä kohtaan? Oonan ykkösvalinta oli muutenkin alusta asti Muhku, päätyivät Kimin kanssa yhteen vain siksi, ettei kummallakaan ollut muita pariehdokkaita. Kimin tunteet Oonaan laimeni, kun Oona halusi tunnustella Muhkun tunteita ja palasi Kimin luo silloin kun Muhku sanoi, ettei tunteita ole. Kyllä Kimi sen aisti, että oli Oonalla 2. vaihtoehto. Nyt kun Kimillä on joku, jolle hän on 1., eikö hän saisi tutustua tähän naiseen?

Kimi on rentoutunut: tietää olevansa Rosan ykkönen - ja syy tulla taloon!

Vierailija
5757/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jonkun tytöistä haluaa joutuvan tuon yhden erittäin narsistisesti käyttäytyvän uhriksi niin juurikin parinsa. Mikäli siis on totta, että kyseinen tyttö tykkää rikkoa parisuhteita yms niin ehkä hän vasta tämän kautta ymmärtää toimintansa moraalittomuuden ja mitä pahimmillaan voi aiheuttaa sille petetylle osapuolelle kun tulee nyt tuolla saarella rikkomaan itsensä pahasti tän muhkun parina. Vasta tollasen jälkeen voi reflektoida omaa käytöstään menneisyydessä ja tehdä muutoksen luonteessaan kun joutuu tekemisiin parinsa tyylisen tyypin kanssa. Eli loppujen lopuksi muhku voikin olla Ninan kohdalla jopa pelastava prinssi.

Mitä tulee tohon Oonaan, niin sain Oonasta heti erittäin kieron ja epäluotettavan kuvan. Tämä muhkuswaippi vaan vahvisti mielipidettäni hänestä. Miten voitte Kimiä syyttää kiinnostuksesta Rosaa kohtaan kun eiköhän se Oonan kiinnostus muhkuun avannut myös Kimin silmät, että Oona ei hänestä niin välitä, kunhan vaan hengaa ettei joudu pois saarelta. Päiväkirjahuoneessakin surkutteli kohtalonsa olevan se, että on Kimin pari. Ihmettelen toisinaan ihmisten ihmistuntemusta ja sitä että täälläkin niin moni hehkuttaa ihmistä, joka oli koko villan kieroin naisista Ninan kanssa. Teiltäkö tosissaan jäi näkemättä ettei Oonaa kiinnostanut Kimi yhtään? Myös Nina puhuu vaan pelosta joutua pois saarelta. Ei siitä että haluaisi jatkaa, jotta pääsee tutustumaan Muhkuun paremmin.

Mä kannatan tätä M&N paria ja haluan heidän olevan tuolla pitkään, jotta Nina ehkä saisi jonkinnäköisen opetuksen siitä, miten ihmisiä ei tule kohdella. Siksi en ole niin pahoillaan Muhkun käytöksestä häntä kohtaan, joka monilta osin oikeasti näyttäytyy ruudun toiselle puolelle narsistisen ihmisen toiminnalta. Siitä olin positiivisesti yllättynyt, että joku fiksu tämän Muhkun käytöksen osasi nimetä täällä palstalla.

Pidin Eeliäkin hieman yksinkertaisena tyyppinä mutta myös hän on muhkun kohdalla haistanut palaneen käryä parinsa Sallin kanssa. Joten pisteet nousseet heidän kohdalla vaikkakin en usko Sallin olevan niin mukana koko jutussa.

Aidoin henkilö koko villalla on Tatu. Vielä kovin nuori ja lapsellinen. Pareista parhain Kimi ja Rosa F ja toivon että heillä lähtee synkkaamaan oikein kunnolla ja lopulta vievät voiton jopa kotiin. Oonan tunteista Kimin turha välittää kerta Oona ei välittänyt Kimin tunteista ollenkaan.

Onpa pahantahtoinen kirjoitus.

Haluat Niinan saavan opetuksen ja ymmärtävän toimintansa moraalittomuuden, mutta perustat saarnasi juoruihin.

Kirjoitat itsekin, että "mikäli siis on totta että"

... ja aloitat tuomitsemisen.

Vierailija
5758/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä Salli ja Eeli ovat keskustelleet??? Ei meille kaikkia keskusteluja näytetä. Emilia ja Tatu ovat muutenkin saaneet vähän ruutuaikaa toisin kuin Eeli ja Salli. Luulen et heillä on vielä vähemmän puhuttavaa kuin Tatulla ja Emilialla.

Emilia ja Tatu saivat eilen ihan tarpeeksi ruutuaikaa.

Nähtiin pussailua aamulla ja puhe siitä, ettei pussailla päivällä ja pussailua taas illalla.

Teinipari kilpailee tylsyydestä bodareiden kanssa.

Vierailija
5759/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syvällinen Muhamed uppoaa moneen suomalaisnaiseen.

Vierailija
5760/12627 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä lailla Niinakin pelaa ja esittää.

Ja kuka syöttää Kretelle päivästä päivään sitruunoita?

Ketju on lukittu.