Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa tapahtuu? Muhku ja Niinako?
Niin taisi olla. Muut parit olivat huoneessa. Salli&Eeli illallisella. Ja Mikko&Muskelirosa tietysti treenamassa.
Kiva nähdä, että RosaF on päässyt alkujännityksestä ja sujahtanut luontevasti mukaan porukkaan👍
Vierailija kirjoitti:
Rosa F ei ole kovin kaunis verrattuna muihin.
Rosa F on melkein 10v vanhempi kuin muut, täyttää puolen vuoden päästä 30v. Siihen nähden näyttää mun mielestä tosi hyvältä. Ei sitä tiiä, miltä nuo muut näyttää kolmekymppisinä.. Jos Rosa F ois 20v niin saattais olla jopa porukan kaunein!
Kretellä on muuten aika paha yläpurenta. Tekee suusta jotenkin rotan.
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistais, jos olisin kolme viikkoa tapailemassa henkilöä, ja kattoisin sit telkkarista seuraavana päivänä miten se halailee uutta
Ahdistaisko sua itse hipsutella ja lusikoida toisen miehen kanssa samassa makuuhuoneessa sen kanssa, jota olisit tapaillut kolme viikkoa?
Olipas Niina kaunis kun oli hiukset auki, näytti ihmeen paksulta tukalta...
Vierailija kirjoitti:
Nimim. Terveisiä Keravalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosa F on melkein 10v vanhempi kuin muut, täyttää puolen vuoden päästä 30v. Siihen nähden näyttää mun mielestä tosi hyvältä. Ei sitä tiiä, miltä nuo muut näyttää kolmekymppisinä.. Jos Rosa F ois 20v niin saattais olla jopa porukan kaunein!
Ihan yhtä kaunis ainakin itse olin 30v kuin 20v.
Vierailija kirjoitti:
Ai, minä taas ihailin hänen luonnollista kauneuttaan. Pesee monet ihan meikittä.
Keravan kimma vaan ei pissis ;)
Vierailija kirjoitti:
Olipas Niina kaunis kun oli hiukset auki, näytti ihmeen paksulta tukalta...
Kyllä! Katsoin ihan samaa, tuo nainenhan on todella kaunis :)
Onko Kimin tukka ja ripset värjätty tummemmiksi, ainakin näyttää siltä?
Mahtaa tuolla villassa olla tylsää. Pelkkää auringonottoa ja sängyssä lojumista.
Ymmärrän hyvin, että Salli halusi järjestää edes jotain ohjelmaa.
Poikien piiloleikki oli hauska, ja varsinkin Nicon naamioituminen viherkasviksi oli nerokas veto.
Vierailija kirjoitti:
Kretellä on muuten aika paha yläpurenta. Tekee suusta jotenkin rotan.
Tätä Kreten purenta-asiaa olen täällä aiemmin sanonut. Jos olis Virossa parempi hammashoito niin tuo olis hoidettu jo lapsena. Täällä puututaan pienimpiinkin purentavikoihin, nim.merk. kahdella lapsellani hoidettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olin kauniimpi 30v kuin 20v ;) Oma tyyli oli löytynyt ja lapsenpyöreys karissut.
Vierailija kirjoitti:
Oona sanoi päiväkirjahuoneessa (kun Muhku ei häntä huolinutkaan) että 'nyt täytyy vaan keskittyä Kimiin. Kait se sitten on mun kohtalo'.
Melko tylysti todettu ilman hymyn häivää.
Keravaa.
Muhku on siirtynyt love bombing - vaiheeseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, no ei kaikki oo. Ite oon lihonu 25 kg. Olin tosi hoikka ja kaunis 20v, nyt 30v ihan rupsahtanut olo..
Vierailija kirjoitti:
Jokseenkin epäreilua että illalliselle pääsee Salli ja Eeli. Salli oli pisin naisista, joten etulyöntiasema muihin naisiin. Nyt tuli jotenkin taas jakso täyteen Sallia ja Eeliä. Ensin kisa ja sitten illalluspalinto. Viimeksi heidän treffit ja sviittiyö. Emilia ja Tatu eivät ole päässeet sviittiin vaikka ovat olleet kauiten tuolla. Täytyy sanoa että Eeli ja Salli osaa pelata tätä peliä, ihan kuin koko ajan kerrottaisiin heidän rakkaustarinaa tähtiin. Muut jätetään huomiotta tai näytetään draamaa.
Tuo seksistinen mutakylpy on ollut mukana joka kaudella.
Olisiko nyt siis pitänyt jättää pois liian iso Salli ja liian pieni Emppu? Ei kuulosta kovinkaan reilulta.
Olin etukäteen aika varma, että mörssäri Rosa voittaa, mutta veikkasin väärin.