Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainut jonka mielestä uusi Rosa on vähän ärsyttävä?
Et ole. En tykkää ja mielummin olisi katsonut Oonaa Kimin parina.
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ainakin on katsonut tarkkaan tapahtumia ennen Villaan tuloaan, osaa sanoa juuri oikeat sanat miehille: Muhkulle kuinka tykkää syvällisistä keskusteluista (olis hauska kuulla niitä 😉) Kimille kuinka tykkää olla luonnollinen ja tekoripset ym eivät ole hänen juttunsa. Jotenkin hänestä tulee feikki fiilis, ylipirteä naapurin tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ainakin on katsonut tarkkaan tapahtumia ennen Villaan tuloaan, osaa sanoa juuri oikeat sanat miehille: Muhkulle kuinka tykkää syvällisistä keskusteluista (olis hauska kuulla niitä 😉) Kimille kuinka tykkää olla luonnollinen ja tekoripset ym eivät ole hänen juttunsa. Jotenkin hänestä tulee feikki fiilis, ylipirteä naapurin tyttö.
Siis just tää mua alkoi ärsyttämään tosi paljon!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne pojatkin huolestuu kun uusi mies tulee taloon.
Eipähän paljonkaan draamaa aiheuttanut Mikon tulo villaan.
Niinan ja Muhkun säätöä on nähty tarpeeksi ja nyt se jatkuu vielä ens vkolla 🤮 Ei tuo pari pysty olemaan tasapainoisessa suhteessa vaan koko ajan on joku säätö menossa kun kemiat ei vaan natsaa. Draamaa tulee olemaan ja varmaan Muhku rupee kiikaroimaan uutta Rosaa, kun ei Niina enää kiinnosta eikä lämpene muille naisille. Niina jää yksin ellei saarelle tule joku mies joka kiinnostaa ja ottaa pariksi. Muhku pelaa koko ajan omaan pussiin ja vaihtaa naista tilanteen mukaan. Ihmettelen miten Niina ei näe M läpi ja on noin lääpällään.
Olen yllättynyt näistä "Muhku on narsku" -kommenteista. Koin itse, että Kimi ja Muhku olivat tässä ne kypsimmät ihmiset, kun he ärähtivät, että sohvalle ei mennä yöksi. He osasivat asettua Rosa F:n asemaan. Eli että Rosa F:lle olisi tässä rakennettu epämukava tilanne viestittämällä, että parijaot on jo kuule hei tehty (lue: manipuloitu ja päsmäröity a la Niina ja Oona) ennen seuraavan päivän virallista parinjakoa. Kyky asettua toisen ihmisen asemaan on just niin anti-narskua kuin olla ja voi! Lisäksi olen kokenut, että Niina on paljon enemmän manipuloinut ja gaslightannut Muhkua kuin toisinpäin. Sitä tosin ihmettelen, että Muhku viitsii vielä yrittää Niinan kanssa. Itse en jaksaisi.
Olipa muutamalla naisella järkyttävän rumat kengät pariseremoniassa, korotkin kuin jotkut rajapyykit tontin reunalla, kokonaisuudessaan hirveät klompsot, toki muutamilla oli ihan sirot ja tyylikkäät.
M35
Kimi kiinnostui Rosasta heti, kun tämä tuli taloon. Hän myönsi kiinnostuksensa kaikille - myös Oonalle. Miehen silmät tuikkivat, kun hän jutteli Rosan kanssa tuntikausia.
Turha tässä on Rosasta alkaa leipoa pahista. Hän tuli villaan ja valitsi miehen, jonka halusi.
Se on vähän niin kuin tämän ohjelman idea.
Kukaan noista ei ulkomaailmassa kauaksi aikaa pariudu jos nyt ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nicon ylähampaat ja permanentti on järkytys. Miten mies voi olla näin turhamainen?
Turhamaisuus on yleistynyt miestenkin keskuudessa, ei sinänsä paha, että haluaa näyttää huolitellulta, kunhan se ei mene överiksi. Nyppihän siellä joku Muhkun kulmakarvatkin, mutta esim. nuo Nicon hammaskuoret ovat minusta liian valkoiset, suorastaan häikäisevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosin Tobias pillahti itkuun, kun ei tullut valituksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesivät jo etukäteen että Tobias ja Rafael lähtee. Emilia sanoi sen ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Olen yllättynyt näistä "Muhku on narsku" -kommenteista. Koin itse, että Kimi ja Muhku olivat tässä ne kypsimmät ihmiset, kun he ärähtivät, että sohvalle ei mennä yöksi. He osasivat asettua Rosa F:n asemaan. Eli että Rosa F:lle olisi tässä rakennettu epämukava tilanne viestittämällä, että parijaot on jo kuule hei tehty (lue: manipuloitu ja päsmäröity a la Niina ja Oona) ennen seuraavan päivän virallista parinjakoa. Kyky asettua toisen ihmisen asemaan on just niin anti-narskua kuin olla ja voi! Lisäksi olen kokenut, että Niina on paljon enemmän manipuloinut ja gaslightannut Muhkua kuin toisinpäin. Sitä tosin ihmettelen, että Muhku viitsii vielä yrittää Niinan kanssa. Itse en jaksaisi.
Taidst olla se joka ei tiedä mitä manipulointi ja gashlughtaus tarkoittaa koska Muhku harrastaa sitä, ei muut. Taidat myös unohtaa että uuden tytön valitseman miehen pari lentää ulos. Jos Muhku on enemmän kiinnostunut Niinasta, niin tietty kannattaa tehdä Rosalle selväksi. Ei tässä mitään väärää ole :D
Uudet tulijat ovat viettelijöitä ja he tietävät pelin hengen. Ei heitä tarvitse päätä silitellä että ota vaa mut ei haittaa et pilaat mun suhteen ja mahiksen kisan palkintoon :D
Tuo on muuten hyvä huomio, että Rosa F tosiaan on miettinyt tarkkaan mitä sanoo kenellekin miehelle ohjelmassa aiemmin ilmitulleiden asioiden valossa. Hänen saapumisensa tuli myös hyvään väliin parin saannin kannalta kun Oonan ja Kimin välit oli juuri kokeneet kolhun Muhkukokeilun jäljiltä. Toki tähän ei välttämättä itse ole pystynyt vaikuttamaan. Hänestä saattaa vielä paljastua muukin puoli kun vain viaton naapurintyttö. Itse kylläkin pidän tätä vaan ja ainoastaan hyvänä asiana, jospa hänen kohdallaan olisi edes joku mahdollisuus ettei vain siirtyisi villalle sivuun, osaksi tapettia. Tuonne on kesken kauden niin hankala tulla uutena, että täytyy olla joko todella kuuma tai todella iso persoona jotta saa minkäänlaista jalansijaa porukassa.
Ei sillä, kyllä osalla noista originaaleistakin tuntuu olevan hankala löytää paikkaansa villalla. En esim ymmärrä miksi fitness-Rosa tuolla haluaa olla, hän ei yhdenkään miehen kanssa tunnu haluavan yrittää kunnolla, eikä muutenkaan anna itsestään mitään. Pelkkä paikallaan seisominenkin on hänen kohdallaan jotenkin niin jäykän ja vaikean oloista. Joo, ne on niitä fitnessposeerauksia, mutta miksi ihmeessä niissä täytyy olla jossain tavallisessa parinvalinnassa? Ei nuo kuitenkaan mitään karjamarkkinoita ole että parhaimmassa lihassa oleva valitaan.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se vähän, mutta toisaalta kukapa ei olisi?
Vierailija kirjoitti:
Olipa muutamalla naisella järkyttävän rumat kengät pariseremoniassa, korotkin kuin jotkut rajapyykit tontin reunalla, kokonaisuudessaan hirveät klompsot, toki muutamilla oli ihan sirot ja tyylikkäät.
M35
Tolppakorot ovat olleet vissiin muotia taas jossain vaiheessa ja nuorethan tunnetusti ostavat laumana sitä mikä on muodissa ajattelematta mitään muuta sen enempää.
Jossain vaiheessa äänestetään paria pois ja uskon että se pari on Rosa ja Mikko.
Miksei tuolla ole houstaajaa eli juontajaa? Toi kännykkävieti systeemi on ihan hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesivät jo etukäteen että Tobias ja Rafael lähtee. Emilia sanoi sen ääneen.
Miksi Tobias itki, jos tiesi etukäteen? Ja nythän puhutaan sählingeistä kauan ennen parinvalintaa, esim naisten sohvasählingit olivat jo liki vuorokautta ennen jakoa.
Aikovat kuitenkin nähdä toisensa. Näin Oona kertoi.