Missä maissa olette nähneet kokolattiamattoa KYLPPÄRISSÄ?
Kommentit (21)
Asun Englannissa, 90-luvulla vielä näki, mutta harvinaista moderneissa kodeissa.
En muualla kuin Englannissa. Amme oli siinä päällä.
Suomessa. Minulla oli aikaisemmin muovinen matto kylppärin lattialla. Se vaihdettiin remontin yhteydessä laattoihin.
Englannissa, mutta siitä on jo aikaa.
Mä asuin 2003 Belfastin lähellä eli pohjois-irlannissa niin siinä asunnossa oli suihkuhuoneessa kokolattiamatto.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa. Minulla oli aikaisemmin muovinen matto kylppärin lattialla. Se vaihdettiin remontin yhteydessä laattoihin.
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että muovimatto olisi sama asia kuin kokolattiamatto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa sinut kuvittelemaan, että muovimatto olisi sama asia kuin kokolattiamatto?
No onhan se. Se peittää koko lattian == kokolattiamatto
Olen Yhdysvalloissa nähnyt monessa paikassa. Se on toimiva ratkaisu kun on käytössä kunnollinen suihkukaappi tai -amme jossa on seinät jotka liukuvat kiinno
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se. Se peittää koko lattian == kokolattiamatto
Googlaapa asia ensin, ennen kuin nolaat itseäsi enempää. Voithan tietysti mennä rautakauppaan kyselemään ja katsoa myyjien ilmettä, pysyykö se kurissa vai nauravatko he sinut ulos.
Ruotsissa olen nähnyt kokolattiamaton omakotitalon saunassa.
Oli kuulemma lämmin jalan alla kun isäntä istui lauteella lukemassa Aftonbladetia.
Joka puolella Yhdistyneitä Kuningaskuntia pl. Wales, koska en ole käynyt.
Belgiassa, vanhassa kerrostalossa, joskus ysärin loppupuolella.
Briteissä ja Irlannissa asuessani siellä vuosina 1996-2000. Briteissä kokolattiamatto tuli vastaan jopa synnytyssalissa.
Onpa yllätys, että on kehitysmaan juttuja.
Britannia, tarkemmin Skotlanti.