Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Nico on tavallaan aika hottis. Olisi vaan jättänyt edes kaulan ja pään alueen tatskaamatta....
Ihana hymy (enkä nyt tarkoita hampaita), jossa silmätkin mukana ja ääni samettia. Vielä kymmenisen vuotta ikää lisää ja pikkuisen tuota "teinipojan pyöreyttä" pois kasvoista ja vartalosta, niin kyllä lähtee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo Oona (rakenne)kynsin hampain pitää Kimistä nyt kiinni, ei taida jäädä Rosalle valittavaksi muuta kuin Nico. Tai Mikko?
Kotiin lähtee Krete ja Milla. Voi kun lähtijä olisi Oona tai Niina Kreten sijaan.Kyllä se on Kimi joka pitää kiinni Oonasta. Ihan on myrtsi kun puhuu Rosan kanssa.
Oonan iso bylberö ja räpsyripset tietty houkuttavat, mutta tämä kuvio ei kestä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinan takertuva käytös jatkuu, epätoivoinen itkupilli. Kotiin kasvamaan.
Vaikuttaa jo niin typerältä, että on ihan ansainnut tämän dissaavan kohtelun. Järkevä ihminen olisi haistattanut huilut mulkulle jo ajat sitten. Tämä airhead vaan roikotuttaa itseään.
Hammaskeiju poistettava epäasiallisen käytöksen takia! Kukaan ei ansaitse kiusatuksi tulemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tuo Oona (rakenne)kynsin hampain pitää Kimistä nyt kiinni, ei taida jäädä Rosalle valittavaksi muuta kuin Nico. Tai Mikko?
Kotiin lähtee Krete ja Milla. Voi kun lähtijä olisi Oona tai Niina Kreten sijaan.Kyllä se on Kimi joka pitää kiinni Oonasta. Ihan on myrtsi kun puhuu Rosan kanssa.
Nyt on kyllä sulla elekielen tulkinta vähä hukassa.
Eilisessä jaksossa kyllä oikein silmät loisti ku Rosa tuli ja jutteli Rosan kans. First lookissa oli mietteissänsä ja jopa surullinen hankalan tilanteen takia. Rosa kiinostaa ja haluaisi siihen tutustua, mutta ei haluais heittää Oonaakaan ns. bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Nico on tavallaan aika hottis. Olisi vaan jättänyt edes kaulan ja pään alueen tatskaamatta....
Ihana hymy (enkä nyt tarkoita hampaita), jossa silmätkin mukana ja ääni samettia. Vielä kymmenisen vuotta ikää lisää ja pikkuisen tuota "teinipojan pyöreyttä" pois kasvoista ja vartalosta, niin kyllä lähtee!
Ehdottomasti komein villan miehistä tähän asti.
Kimi ja Rosa sopisivat niin hyvin yhteen. Toivottavasti Kimi uskaltaa riskeerata.
Oona laskelmoi, haluaisi oikeasti Muhkun pariksi.
Itse toivoisin että Rosa valitsee Mikon mutta tuskin niin käy. Ei huomaisi edes jos Rosa lähtisi pois.
Nico on tosi upea kun sillä on hupparin huppu päässä. Ei näy ne tatskat jotka pilaa ulkonäköä kun näyttää ettei ole kaulaa ollenkaan.
Aika hyvin osaa olla tuittupää Kreten kanssa.
Voi itku ku tuo Nico on kuuma! 😩🔥
Vierailija kirjoitti:
Voi itku ku tuo Nico on kuuma! 😩🔥
Suomalainen mies parhaimmillaan.
Nico on kyllä kuuma ja ihana. Vanha Rosa voisi lähteä pois, kun ei hän edes puhu kameroille mitään eikä tuo viihdettä. Treenaa vaan tuolla.
Muhkun mielestä kaikki ne naiset ovat henkeviä ja syvällisiä, jotka jaksavat kuunnella Muhkun monologia Muhkun tunteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti komein villan miehistä tähän asti.
Tobben jälkeen kyllä ;o). Tobiaksen silmät ovat ihan omaa luokkaansa...
En osaa suhtautua vakavasti Emilian ja Tatun romanssiin, koska he näyttävät 16-vuotiailta ja suhde on jatkuvaa pussailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku nyt ei ymmärrä Love paIsland konseptia. Ei tarkoitus olekaan, että se pari vaihtuu koko ajan. Nico sanoi ettei uusi tyttö ole yhtään sen tyyppiä niin miksi sen pitäisi sen kanssa olla. Siksikö kun katsojat vaatii draamaa, ei hitto. Musta Nico ei just pelaa, kun haluaa vielä yrittää epävarman Kreten kanssa. Uusi tyttö tai poika on houkutus mutta jos oma pari on parempi niin miksi vaihtaisi. On tuolla noita sinkkujakin. Ja aina joskus se varattukin saattaa vaihtaa uuteen sinkkuun kuten Muhku tai Kimi nyt näyttää tekevän.
Mitä jos kaikki parit olis umpirakastuneita?
Täytyis varata oksennussanko kisakatsomoon. Oikeasti ei sitä jatkuvaa kiehnäämistä ja imuuttelua jaksa erkkikään katsoa. UK versiossakin loppupään jaksot ovat aina tylsimpiä, kun on pelkkää rakkaudentunnustusta ja kotileikkiä. Alkupään draamat ja tutustumiset ovat se, mikä katsojaa kiinnostaa.
Itse haluan että Oona ja Niina jää koska he herättävät keskustelua.
Mä toivon, että Oona ja Niina tippuu ihan siks, että saadaan jokin järjestys ja rauha tonne. Muhkulle taitaa sopia nainen, joka on todella järkevä, aikuinen ja kypsä ja oikeasti pistää Muhkulle hanttiin. Niina on turhan helposti vietävissä ja siihen Muhku on kyllästynyt. Eri asia sitten kiinnostuuko järkevä aikuinen nainen Muhkusta, kun kuka haluaa olla se henkilö, joka joutuu pistämään aikuiselle miehelle hanttiin? Eli Muhkun pitäisi kasvaa aikuiseksi itse, että voisi saada sellaisen naisen, jota hän tuntuu havittelevan.
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon, että Oona ja Niina tippuu ihan siks, että saadaan jokin järjestys ja rauha tonne. Muhkulle taitaa sopia nainen, joka on todella järkevä, aikuinen ja kypsä ja oikeasti pistää Muhkulle hanttiin. Niina on turhan helposti vietävissä ja siihen Muhku on kyllästynyt. Eri asia sitten kiinnostuuko järkevä aikuinen nainen Muhkusta, kun kuka haluaa olla se henkilö, joka joutuu pistämään aikuiselle miehelle hanttiin? Eli Muhkun pitäisi kasvaa aikuiseksi itse, että voisi saada sellaisen naisen, jota hän tuntuu havittelevan.
Eli ohjelmasta poistuisi draama ja olisi kyllä tylsää katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ohjelmasta poistuisi draama ja olisi kyllä tylsää katsottavaa.
Ei draama ole mikään itseisarvo tuossa ohjelmassa vaan kumppanin löytäminen. Puusilmäkin näkee, että Muhku ja Niina ei sovi yhteen eikä Oona ja Kimi, vaikkakin noista kahdesta parista sopivat parhaiten yhteen. Ulkomaailmassa heidän suhde ei kuitenkaan toimisi, koska aistin Oonassa pinnallisuutta ja Kimi on sen verran vanhempi, että katsoo asioita vähän eri tavalla jo.
Kyllä se on Kimi joka pitää kiinni Oonasta. Ihan on myrtsi kun puhuu Rosan kanssa.