Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
5261/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuolla kuuluu nukkua oman parin kanssa samassa sängyssä. Ei saisi olla edes mahdolliduutta mennä sohville nukkumaan yksin tai jonkun toisen kanssa. Se on epäkunnioittavaa sitä omaa paria kohtaan. Tuotanto voisi kieltää sohvalla nukkumiset.

Vierailija
5262/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos Muhku lähtee pyörittämään naisia siviiliin. Ei Muhku syvällistä etsi. Hän etsii kaikista naisista vikoja, jotta saa manipuloitua heitä kunhan on ensin lirkutellut. Milloin ulkonäössä vikaa, milloin luonteessa.

Kyllähän Muhkusta heti aluksi kävi selväksi että on naisia vaihtanut kuin sukkaa ja kaverikin saanut kiinni suihkusta muijan kanssa. Muhku on tottunut, että saa aladdinmaisella ja hunajaisilla "haluan olla sun kaa" tytön kuin tytön. Ninan ei alussa kävi luonteen päälle ja nyt kostaa Niinalle. Lapsellinen eikä valmis suhteeseen kenenkään kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5263/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Oona ja Niina tippuu ihan siks, että saadaan jokin järjestys ja rauha tonne. Muhkulle taitaa sopia nainen, joka on todella järkevä, aikuinen ja kypsä ja oikeasti pistää Muhkulle hanttiin. Niina on turhan helposti vietävissä ja siihen Muhku on kyllästynyt. Eri asia sitten kiinnostuuko järkevä aikuinen nainen Muhkusta, kun kuka haluaa olla se henkilö, joka joutuu pistämään aikuiselle miehelle hanttiin? Eli Muhkun pitäisi kasvaa aikuiseksi itse, että voisi saada sellaisen naisen, jota hän tuntuu havittelevan.

Kyllä tuollainen manipuloiva, valehteleva paskanjauhaja jätkä ulos. Toiset villan miehet herrasmiehiä. Käsittämätöntä, että on naisia katsojissa jotka palvovat tätä Muhamedia.

Vierailija
5264/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nico on tavallaan aika hottis. Olisi vaan jättänyt edes kaulan ja pään alueen tatskaamatta....

Ihana hymy (enkä nyt tarkoita hampaita), jossa silmätkin mukana ja ääni samettia. Vielä kymmenisen vuotta ikää lisää ja pikkuisen tuota "teinipojan pyöreyttä" pois kasvoista ja vartalosta, niin kyllä lähtee!

Ehdottomasti komein villan miehistä tähän asti.

Tobben jälkeen kyllä ;o). Tobiaksen silmät ovat ihan omaa luokkaansa...

Tobbe näytti kalkkunalta. Nicolla on nätti nenä, suu ja piirteet.

Vierailija
5265/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Oona ja Niina tippuu ihan siks, että saadaan jokin järjestys ja rauha tonne. Muhkulle taitaa sopia nainen, joka on todella järkevä, aikuinen ja kypsä ja oikeasti pistää Muhkulle hanttiin. Niina on turhan helposti vietävissä ja siihen Muhku on kyllästynyt. Eri asia sitten kiinnostuuko järkevä aikuinen nainen Muhkusta, kun kuka haluaa olla se henkilö, joka joutuu pistämään aikuiselle miehelle hanttiin? Eli Muhkun pitäisi kasvaa aikuiseksi itse, että voisi saada sellaisen naisen, jota hän tuntuu havittelevan.

Jä...jä...jär...kev...kevä....muaaahhhhaahaaahhaaaahaaa to...to...tolle...hooohhhhohhhoooooo

Vierailija
5266/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuollainen manipuloiva, valehteleva paskanjauhaja jätkä ulos. Toiset villan miehet herrasmiehiä. Käsittämätöntä, että on naisia katsojissa jotka palvovat tätä Muhamedia.

Mä en ainakaan palvo. Nyt ei tiputeta miehiä vaan naisia niin siksi toivon, että Oona ja Niina lähtee. Ei voi Muhkua tiputtaa nyt valitettavasti.

Vierailija
5267/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan palvo. Nyt ei tiputeta miehiä vaan naisia niin siksi toivon, että Oona ja Niina lähtee. Ei voi Muhkua tiputtaa nyt valitettavasti.

Toinen voi lähteä mutta ei kummatkin.

Milla on yksi lähtijä ja sitten joku muu.

Vierailija
5268/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan vaan lähtee ennen finaalia.

Vierailija
5269/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoo Muhku Niinalle puhuu, että ne pariutuu ja tulee oleen taas samassa sängyssä. Tässä asiassa ymmärrän Niinaa (muutoin saaren ärsyttävin 🙊), että pelkää jäävänsä jälleen viimeseks parinvalinnassa. Kyllä on vaikeeta näillä kahdella, päivästä toiseen sitä samaa "keskustelua" mikä ei johda mihinkään.

En usko että Rosa valitsee Muhkua ja Muhku taitaa arvata asian. Kyllä se Rosa ottaa Kimin tai Nicon jos ei uskalla Kimiä ottaa.

Kyyyllä mä uskon, että uskaltaa ottaa Muhkun. Taisi tuotanto käskeä olemaan kiinnostunut Kimistä, nehän osaa johdatella. Mutta kun pääsi saarelle, niin haluaa sen Muhkun, kuten muutkin.

Hiukan alkanut, tulla sellainen fiilis, että tuo porukka näyttelee käsketysti. Niinan kommentit on välillä niin ulkoasanellun oloisia, etten ihmettelisi jos paljastuisi käsikirjoitukseksi. Voin olla väärässä, mutta sellainen fiilis on tullut. Sanoo muka 'tuskastuneena', kun Rosa pyysi Muhkun treffeille "tää on aina tätä", mutta sanoo sen samalla tunnelatauksella kuin, että "juonpa nyt kahvia". Kimin täytyi sanoa siellä kopissa, että mahtuu hänen naiskategoriaansa, nätti nainen sanoo, mutten usko sen olevan yhtään ihastunut tähän Rosaan.

Vierailija
5270/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä katottavaa siellä on, jos jäljelle jää Sanni (ei jaksa katsella sitä siirappia), ensimmäinen Rosa - tylsä tapaus, Milla -tylsä, uusi Rosa - vähän toi särmää, kun pokas Muhkua sanoessaan, että hän niin nauttii syvällisistä keskusteluista, Emilia ja Krete sellaisia ok - tyyppejä, vaikka Emilia jo vähän liian lapsen oloinen.

Milla ja Rosa 1 ulos.

Vierailija
5271/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudella Rosalla aikamoinen kaksari jo. Muija 29 ja alkaa levitä pärstästä.

Vierailija
5272/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoo Muhku Niinalle puhuu, että ne pariutuu ja tulee oleen taas samassa sängyssä. Tässä asiassa ymmärrän Niinaa (muutoin saaren ärsyttävin 🙊), että pelkää jäävänsä jälleen viimeseks parinvalinnassa. Kyllä on vaikeeta näillä kahdella, päivästä toiseen sitä samaa "keskustelua" mikä ei johda mihinkään.

En usko että Rosa valitsee Muhkua ja Muhku taitaa arvata asian. Kyllä se Rosa ottaa Kimin tai Nicon jos ei uskalla Kimiä ottaa.

Kyyyllä mä uskon, että uskaltaa ottaa Muhkun. Taisi tuotanto käskeä olemaan kiinnostunut Kimistä, nehän osaa johdatella. Mutta kun pääsi saarelle, niin haluaa sen Muhkun, kuten muutkin.

Hiukan alkanut, tulla sellainen fiilis, että tuo porukka näyttelee käsketysti. Niinan kommentit on välillä niin ulkoasanellun oloisia, etten ihmettelisi jos paljastuisi käsikirjoitukseksi. Voin olla väärässä, mutta sellainen fiilis on tullut. Sanoo muka 'tuskastuneena', kun Rosa pyysi Muhkun treffeille "tää on aina tätä", mutta sanoo sen samalla tunnelatauksella kuin, että "juonpa nyt kahvia". Kimin täytyi sanoa siellä kopissa, että mahtuu hänen naiskategoriaansa, nätti nainen sanoo, mutten usko sen olevan yhtään ihastunut tähän Rosaan.

Puhelimiinko vuorosanat tulee vai kuinka ne osaa käsikirjoitusta noudattaa?

Vierailija
5273/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt oikeesti! Muhamed meni Oonalle avautuu kuinka paskaa oli keskustelu Niinan kanssa ja Niina itki. Lässytti vielä Oonalle sä oot niin fiksu. Seuraavassa klipissi Niina ja Muhamed makaa kaulailemassa😂

Vierailija
5274/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt oikeesti! Muhamed meni Oonalle avautuu kuinka paskaa oli keskustelu Niinan kanssa ja Niina itki. Lässytti vielä Oonalle sä oot niin fiksu. Seuraavassa klipissi Niina ja Muhamed makaa kaulailemassa😂

Sano että toi oli ihan paskaa. Ei tainnut tarkoittaa heidän keskustelua vaan sitä kun tytöt tuli puhumaan Muhkua sohvalle.

Vierailija
5275/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhkulla on kyllä taitoa syyllistää toinen omista tunteistaan. Ei ota vastuuta omista päätöksistä, vaan taitavasti kääntää toisen viaksi. Hui, todella pelottava kumppani. Mutta kyllä talon naisetkin ihmetyttää. Mitähän niiden pään sisällä liikkuu muuta kuin tälläytyminen, treenaus ja haaveet unelmamiehestä :D

Vierailija
5276/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele uudelleen ja kunnolla.

Vierailija
5277/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano että toi oli ihan paskaa. Ei tainnut tarkoittaa heidän keskustelua vaan sitä kun tytöt tuli puhumaan Muhkua sohvalle.

Höpöhöpö, klippi se missä Muhku vakuutteli Niinalle ettei tämä lähde talossa ja jotain muuta pauhas siinä saaden Niinan itkee. Sitten neiti Muhku kipitti Oonan luo. Kunnon ämmä tää Muhku.

Vierailija
5278/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän illan jakson esittelyteksti kertoo, että kaksi naista lähtee. Kertoo myös, että NinaF jatkaa tutustumista villan miehiin, joten ei Emilia ja Sallikaan ole välttämättä turvassa. Liekö niin, että NinaF on saanut tuotannon puolesta ohjeet sotkea oikein kunnolla pelimerkkejä, jotta saadaan draamaa aikaan.

Vierailija
5279/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö, klippi se missä Muhku vakuutteli Niinalle ettei tämä lähde talossa ja jotain muuta pauhas siinä saaden Niinan itkee. Sitten neiti Muhku kipitti Oonan luo. Kunnon ämmä tää Muhku.

Niin, siis Muhkulla paloi käämit, kun tytöt tuli painostamaan siinä kesken iltapalan. Teki sitten molemmille tytöille selväksi, että se painostaminen ei ollut ok, ensin Niinalle, sitten Oonalle. Molemmat tytöt alkoi itkemään. Mutta oon samaa mieltä Muhkunkanssa, se painostamimen ei ollut ok.

Vierailija
5280/12627 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa F valkkaa ekana, sitten miesten vuoro valita. Kimiä tuskin haluaa.

Ketju on lukittu.