Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Ai miten noloja Oona ja Niina. Takertuvia, en yhtään ihmettele ettei niiden lähellä meinaa voida hengittää ja alkaa ahdistaan. Oon täysin Muhkun puolella ja ymmärrän sitä täysin.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan myös!
Meinaatteko kattoa jo kahdeksalta mtvltä vai ysiltä telkkarista? Ite olisin ehkä tykänny enemmän jos tulis samaan aikaan nettiin mitä telkkariin. Pysyisi paremmin täälläkin "live-keskustelu" käynnissä.
Ei muuten ole vielä kertaakaan ollut nähtävissä MTV-palvelussa 20.00 niinkuin luvataan, eilen taisi avautua noin vartin myöhässä, kerran aikaisemmin oli 20 minuuttia myöhässä, joten olen päätynyt siihen, että otan sen boxiin, koska haluan katsoa BB:n 21.00.
Ilmoitin asiasta MTV-palveluun ja siellä ei ollut mitään tietoa, ettei olisi katsottavissa 20.00, mutta lupasivat tutkia asian ja yrittää korjata.
Oona kotiin ja Kimille mahdollisuus Rosan kanssa!
Huomaa, että Rosa F on vähän vanhempi kuin muut villan naiset. Vähän on sellua bebassa. Mutta niinhän meillä kaikilla, näkisitte mun pyrstön! Tai onneks ette nää..
Jösses, Kimin silmät oikein loisti, kun Rosa tuli🤩
Ymmärrän Oonaa ja Niinaa. Kumpikin tietää että lähtö voi tulla.
Miksei Muhku ja Kimi aio tehdä asian suhteen mitään. Saako sanoa että älä valitse minua.
Muhku ei halunnut nukkua Niinan kanssa sohvalla. Ihmeellinen loukkaantuja
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän Oonaa ja Niinaa. Kumpikin tietää että lähtö voi tulla.
Miksei Muhku ja Kimi aio tehdä asian suhteen mitään. Saako sanoa että älä valitse minua.
No saa kai ne sanoa mut onhan tuo aika p*skarppina tilanne itse kullekin. Muhkusta en tiiä, ku on itse se jahkailija. Mutta kyllä Kimillä on syytäkin epäillä Oonan motiiveja, ei Kimi nyt ihan tyhmä ole ja varmasti osaa lukea että ei Oona ihan yhtä tosissaan ole kuin hän itse vois olla. Ei se muuten olis lähtenyt edes Muhkua miettimään. Jos Kimi näkee Rosassa oikeasti mahdollisuuksia, nii tottakai sen kannattais lähteä valitseen Rosaa.
Ahhahhaa, "mä tykkään ihan sikana syvällisistä keskusteluista" , sanoi Rosa F Muhkulle 😂
Juu, tytöt yrittää nyt hätäpäissään pelata niin, että Rosa ei valitse heidän kumppaneitaan. Tod näk Niina hermoo nyt ihan turhaan, koska Rosa valitsee Kimin. Tartteeko sen Muhkun sit sen takia taas sitä Niinaa itkettää?
Kimi: Ei täs oo kyl mittää järkee.
Niina: Jäkä jäkä, valivali, niinku, miksei se tajuu.
Oona: Kattellaan.
Muhku: Ahdistaa.
Emilia: Iik!
Tatu: Ole hiljaa.
Grete: *haukotus*
Nico: Voi vi**u
Manipula - Oona heräs, kun joutu maistamaan omaa lääkettään😅
Vierailija kirjoitti:
Muhku ei halunnut nukkua Niinan kanssa sohvalla. Ihmeellinen loukkaantuja
Mikä se syy on?
Se vai että viestittävät Rosalle että heitä ei saa valita.
Vierailija kirjoitti:
Juu, tytöt yrittää nyt hätäpäissään pelata niin, että Rosa ei valitse heidän kumppaneitaan. Tod näk Niina hermoo nyt ihan turhaan, koska Rosa valitsee Kimin. Tartteeko sen Muhkun sit sen takia taas sitä Niinaa itkettää?
Muhkulle tuli stressi, kun se haluais taas pitää ja syödä uudenkin kakun..
Muhku sanoi että ovat Niinan kanssa pari huomenna.
Onko Muhku siis varma että Rosa valitsee Kimin.
Vierailija kirjoitti:
Onko Muhku siis varma että Rosa valitsee Kimin.
Se sano puhuvansa Rosalle "siihen malliin" - tosin Muhkun malli on hyvin häilyvä ja epämääränen...
Voisiko saarelle tulla yksi uusi mies huomenna niin että vain yksi nainen lähtisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Muhku siis varma että Rosa valitsee Kimin.Se sano puhuvansa Rosalle "siihen malliin" - tosin Muhkun malli on hyvin häilyvä ja epämääränen...
Kiitos!
Mulla meni ohi toi ja niistä Muhkun puheista tiedä.
No sillä oli kaikkien kausien paras perä.