Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Huhheijaa mitä käärmeilyä Niinalta ja Oonalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli opiskelee kauppatieteitä. Onko ihan yliopistossa asti? Pilaa maineensa. Love Island ei ole mikään meriitti cv:ssä, kun on aika hakea kunnollista, koulutusta vastaavaa työtä.
Ei pilaa. Ei vaikuta mitenkään. Veera on maisteri ja hyvin pärjää. Oli myös saarella kun opiskeli.
Googletin Veeran ja työskentelee sosiaalisen median parissa, ei koulutustaan vastaavissa tehtävissä. Love Island pätevöittää kyllä turhaksi julkkikseksi, mutta ei mihinkään maisterin tehtäviin.
Ensinnäkin et ilmeisesti seuraa Veeraa. On vasta saanut tehtyä gradun ja sillä on työpaikka kiikarissa mitä odottaa että voi hakea kyseistä paikkaa. Kyse Venäjän k…. työpaikasta.
Muutenkin erittäin älykäs tyttö.
Ei v mikä muhku show tästä on tullut. Nyt sitten taas syyttää Niinaa, vaikka Niinalla on täysoikeus tuntea että lähtee huomenna. Mikä paine muhkulla on. Katsojien suosikki vaikka en tiedä millä helv etil ku vaa pelaa tuolla.
Kimi on myös väärässä. Jos aikoo olla pari Oonan kanssa, niin hyvin voi nukkua sen kanssa. Jos taad haluaa katsoa uuden Rosan, niin sitten sanoo että katsoo. Samoin Muhku. Nyt tuntuu että miehet pelaa muijia, haluavat vanhan parinsa jos uusi tyttö ei onnistu. Niina ei ole kertaakaan halunnut toista tuolla.
Onpas tällä uudella harvinaisen huonosti istuva mekko.
Vierailija kirjoitti:
Huhheijaa mitä käärmeilyä Niinalta ja Oonalta
Tuossa tilanteessa pitäisin puoleni. Menisin taatusti sohvalle nukkumaan parini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei v mikä muhku show tästä on tullut. Nyt sitten taas syyttää Niinaa, vaikka Niinalla on täysoikeus tuntea että lähtee huomenna. Mikä paine muhkulla on. Katsojien suosikki vaikka en tiedä millä helv etil ku vaa pelaa tuolla.
Kimi on myös väärässä. Jos aikoo olla pari Oonan kanssa, niin hyvin voi nukkua sen kanssa. Jos taad haluaa katsoa uuden Rosan, niin sitten sanoo että katsoo. Samoin Muhku. Nyt tuntuu että miehet pelaa muijia, haluavat vanhan parinsa jos uusi tyttö ei onnistu. Niina ei ole kertaakaan halunnut toista tuolla.
Muhkura on susi lammasten vaatteissa. Niina kotiin tuon kahelin kynsistä.
Teistä oo puuma kukaa nähnytkään. Minä olen.
Krete ja Nico jeee <3 antaispa Krete vaan mennä!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä taas oli hänelle täydellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eeli opiskelee kauppatieteitä. Onko ihan yliopistossa asti? Pilaa maineensa. Love Island ei ole mikään meriitti cv:ssä, kun on aika hakea kunnollista, koulutusta vastaavaa työtä.
Ei pilaa. Ei vaikuta mitenkään. Veera on maisteri ja hyvin pärjää. Oli myös saarella kun opiskeli.
Googletin Veeran ja työskentelee sosiaalisen median parissa, ei koulutustaan vastaavissa tehtävissä. Love Island pätevöittää kyllä turhaksi julkkikseksi, mutta ei mihinkään maisterin tehtäviin.
Ei siinä mitään automatiikkaa ole, että pilaisi, riippuu täysin osallistujan käytöksestä.
Rosa voisi valita Nicon. En haluaisi Niinaa enkä Oonaa pois.
Lähteekö muka kaksi naista pois talosta vai pelastaako tuotanto taas yhden.
Varma lähtijä on Milla.
Mä en voi uskoa, että Muhku saa aina äänet. Miten ihmeessä. Muhku haluaa kaikki naiset eihän sillä ole lopussa edes paria. Onko sillä hukassa ohjelman tarkoitus. Näillä näkymin Tatu ja Emilia ovat voittajapari, heidän ei tarvitse jahkata ja kokeilla jokaista kun heillä synkkaa niin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma muija. Piruuttani kurkkasin.
Vierailija kirjoitti:
Roikkuu ikävästi rintamuksen kohdalta.7
Aika muikeat ilmeet Kimillä, kun tsekkasi uuden typykän 😋
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi uskoa, että Muhku saa aina äänet. Miten ihmeessä. Muhku haluaa kaikki naiset eihän sillä ole lopussa edes paria. Onko sillä hukassa ohjelman tarkoitus. Näillä näkymin Tatu ja Emilia ovat voittajapari, heidän ei tarvitse jahkata ja kokeilla jokaista kun heillä synkkaa niin hyvin.
Max. 15 vee tyttöset äänestää Muhamedia. 😏
Vierailija kirjoitti:
Tilanteet muuttuu ja jos on pärjännyt äänestyksessä niin ei tarkoita että aina pärjää.
Itse äänestin Muhkua mutta äänestän sen hetkisen tilanteen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Max. 15 vee tyttöset äänestää Muhamedia. 😏
No mun kohdalla ei pidä paikkansa. Aika moni voi äänestää jatkossa eri tyyppiä.
En nyt kyllä yhtään tykkää Oonasta tässä jaksossa. Vois vähä kattoo peiliin et miten on ite toiminut Kimin suhteen. En edelleenkään usko että Oona on tosissaan Kimin suhteen.