Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Mulle ihan ok että Niina jäi taloon mutta ikinä ennen ei ole ollut tuollaista ratkaisua.
Vaikuttaa vähän että nyt toimittu väärin tuotannon puolelta.
Kusetusta koko homma. Miksi pitää valehdella että pari muka tippuu, kun ei sitten tipukaan, jos äänestystulos ei miellytä tuotantoa
Pikkasen mennyt Oonan huulipuna yli nuotiolla
Vierailija kirjoitti:
Markuksesta ei osaa sanoa yhtään mitään. Ei jättänyt minkäänlaista jälkeä.
Pitkä mies ja matala ääni. Siinäpä se.
Markus lähti kuin mies. Ei pillitellen.
Toivotaan,että tuonne tulisi sinkkumies,joka veisi Millan treffeille. Hän tuntee varmaan itsensä tällä hetkellä ulkopuoliseksi..
Ja toinen huomio,tuo Tatun ja Emilian homma hajoaa jo tuolla villalla. Ei tuu kyllä tästä vuosisadan rakkaustarinaa..
Vierailija kirjoitti:
Neliödraaman käsikirjoitus kulminoitui Niinan jäämisessä.
Jep. Tosin joutuivat käyttämään viimeisen oljenkorren, vain yksi putoaa.
Mikä paripudotus se sellainen on?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ihan ok että Niina jäi taloon mutta ikinä ennen ei ole ollut tuollaista ratkaisua.
Vaikuttaa vähän että nyt toimittu väärin tuotannon puolelta.
Taitaa kuulua nykyisin formaattiin. Brittien kaudella nähtiin samanlainen valinta. Sielläkin mies uhrautui, eikä naista olisi voinut vähempää kiinnostaa tämän lähtö.
Vierailija kirjoitti:
Jäi kuitenkin muille asukkaille jälki.
Vierailija kirjoitti:
Jeeeeeee Niina jäi!
Ei jumalauta. Pahin kitisijä jäi, ei pysty enää katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
No seuraavassa pudotuksessa lähtee toivottavasti taas 2 naista eli emilia ja niina.
Nää olis itselleni mieluisimmat lähtijät mutta valitettavasti myös aika epätodennäköiset 😬
Onko Veronica saanut potkut?
Milla ei sovi joukkoon. Ihan mukava ja nätti tyttö, mutta en ikinä uskois 25-vuotiaaksi.
Kuka on tämä Markus ja mikähän on hänen Instagram.. ? :) Jossain luki, että hänet bongattiin ohjelmaan Instagramista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti olla paripudotus, mutta tuotanto halusi pelastaa Niinan, joten ei ollutkaan.
Ens kerralla joutaa pudottaa pari naista. Niina ja joko krete tai emilia.
Fitnessmisu ja Aki Manninen jr. täysin turhia.
Meni vähän maku koko hommasta 🤬 Että semmonen parin tiputus.
Nyt tätä draamaa jaksaa taas seurata, muussa tapauksessa katsojia olisi häipynyt ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän Markuksesta on iloa ollut verrattuna Rosaan.
Millan viikset jäänyt ajamatta.
No jee. Seuraavissa pudotuksissa lähtee varmasti jossain järjestyksessä Milla, Rosa, Mikko ja Nico eli ne tyypit, jotka ei oo muutenkaan tuonu tonne mitään erityisempää draamaa ja joiden puuttumista ei edes kunnolla huomaa. Miksei tuotanto tahdo enempä draamaa, kun tietää sen vetoavan?