Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
En tykkää tästä kaudesta lainkaan. Henkilöistä lähtien... Tuotannon touhu myös ei mieleen. Tekemällä tehty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI HEMMETTI SEURAAVASSA JAKSOSSA -OSIO! NIINA TAAS PUSUTTELEMASSA MUHKUA! Kuinka epätoivoinen voi ihminen olla?!
Tämä just! Todistaa kyllä Niinan laskelmoivan ihan täysin..
Mut, mut,
Jos seuraava pudotus perustuu äänestäjien suosikkeihin ,,
Niin luulen, ettei Niina ja Markus ole saaneet juurikaan ääniä.
Pahimmillaan/ parhaimillaan molemmat lähtee saarelta tai ainakin toinen.
Oona vaikuttaa siltä, että on takinkääntäjä. Ja niinhän hän jo tekikin... Niina aito ja tykkään nyt kyllä hänestä. Lojaali ja rehellinen ihminen.
Oonan tyyli on halpa - ja sittemmin myös käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI HEMMETTI SEURAAVASSA JAKSOSSA -OSIO! NIINA TAAS PUSUTTELEMASSA MUHKUA! Kuinka epätoivoinen voi ihminen olla?!
Mut, mut,
Niin sehän olisikin hauska, kun Niina lähtisi. Muhku ei enää kelpaisi suuteluidensa jälkeen Oonallekaan...
Vierailija kirjoitti:
Rantabileissä näkyi kuinka Oona ja Kimi viettivät aikaa yhdessä. Veikkaan, että tämä sysäsi Muhamedin heittämään hanskat tiskiin Oonan suhteen.
Eiköhän mahku jo ensin antoi ymmärtää oonalle, ettei tästä tule mitäön, kun makailivat pihalla..
Vierailija kirjoitti:
Viime parivavalinassa oli huulipunat epäsiististi yli rajojen. Sitä ennen purkki highlighttia kasvoilla. Sutturavaikutelma tullut.
Vierailija kirjoitti:
Meikki, kynnet, tukka jne jotenkin eriparia itse ihmisen kanssa; sellanen wannabe rakennelma.
Vierailija kirjoitti:
Muhku kohtelee Niinaa tosi huonosti. Se niiden keskustelu oli aivan kamalaa kuultavaa. :(
Jep. Mä luulen, että se on edelleen loukkaantunut siitä Niinan alkupakeista ja ahdistuksesta ja purkaa sen Niinaan ehkä tiedostamattaankin. En tiedä onko enää oikeasti kiinnostunut Niinasta parisuhdemielessä ja nyt roikottaa Niinaa, koska Niina sanoi silloin, että he eivät sovi yhteen ja heistä ei tule ulkomaailmassa paria. Jäänyt takaraivoon kummittelemaan. Niinan motiiveja me ei voida tietää, koska oli ihan täys tuuliviiri silloin. Muhkulta kuitenkin väärin heitellä Niinaa noin, vaikka Niina olisikin häntä aluksi loukannut. Voisi olla rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime parivavalinassa oli huulipunat epäsiististi yli rajojen. Sitä ennen purkki highlighttia kasvoilla. Sutturavaikutelma tullut.
Siihen nähden, että Oona on kosmetologi ja on oma alan firma niin se sutturaisuus ihmetyttää.
Oona kortti poikien kanssa sovittu juttu. Tosin tyhmä veto voiton kannalta.
Krete tympeilemään kotiinsa!
Nyt en ihan ymmärrä tätä naisten tyypillistä käytöstä: mies sikailee ja se on naisen syy? Muhkuhan valitsi Oonan, ei Oona Muhkua. Antoi ymmärtää, että muutakin kuin ystävyyttä voisi olla luvassa, tehdäkseen Niinan mustasukkaiseksi, jossa onnistuikin paremmin kuin hyvin. Oona sanoi, että haluaa nähdä, tuleeko jutusta mitään, mutta Muhku säätää molempien kanssa ja raukka ei tajua, että kamera tallentaa molempien kanssa keskustelut. Oonahan sanoi, kun makasivat Muhkun kanssa pihalla, että ei jaksa enää. Tarkoitti varmaan sitä, että Muhkun tuuliviireily alkaa riittää. Toivon, että Kimin kanssa vielä palaavat yhteen ja Kimi osaa myös parantaa tapansa ja lopettaa Oonan halventamisen naaman nuoleskeluillaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhku kohtelee Niinaa tosi huonosti. Se niiden keskustelu oli aivan kamalaa kuultavaa. :(
Jep. Mä luulen, että se on edelleen loukkaantunut siitä Niinan alkupakeista ja ahdistuksesta ja purkaa sen Niinaan ehkä tiedostamattaankin. En tiedä onko enää oikeasti kiinnostunut Niinasta parisuhdemielessä ja nyt roikottaa Niinaa, koska Niina sanoi silloin, että he eivät sovi yhteen ja heistä ei tule ulkomaailmassa paria. Jäänyt takaraivoon kummittelemaan. Niinan motiiveja me ei voida tietää, koska oli ihan täys tuuliviiri silloin. Muhkulta kuitenkin väärin heitellä Niinaa noin, vaikka Niina olisikin häntä aluksi loukannut. Voisi olla rehellinen.
Muhku kostaa Niinalle alkupakkeja. Ikävä piirre.
Todella halventava tapa Kimillä nuolaista vastenmielisesti naista. Ihme ja kumma on ei ole tuohon ikään jo tullut selväksi lopettaa. Samaan sarjaan menee se pila, kun sanotaan katso mikä tuossa, ja sitten läpätään alhaalta nenään. Sappi kiehuu jo ajatuksesta!!
Mitä väärää Muhku on tehnyt, mikä ei kuuluisi formaattiin? On se Niinakin hiplaillut mm Tobiasta. Niina ei selvästikään tiedä, minne on mennyt. Tuollaisen epävarmuuden luulisi jo karisseen tuohon ikään mennessä, ihme teinidraamaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut, mut,
Jos menee niinkuin aiemmin, niin kaksi vähiten ääniä saanutta paria joutuvat muiden parien tekemään putoamisäänestykseen. Niina&Markus voivat olla noiden kahden joukossa, mutta pudottavatko muut parit heidät?
Todennäköisesti suosituin pari julkistetaan ja palkitaan sviittiyöllä, ilman muuta Salli&Eelis.
Äänestyksessä on voinut käydä jopa niin, että ne parit, joiden luullaan olevan turvassa, ovatkin saaneet vähän ääniä. Toivottavasti ei, jos siellä on kaksi paria ja villan porukka saa päättää kuka mies/naissinkku lähtee, niin voisi tulla edes pikkasen jännitystä.. Esim. Krete/Niina olisi hyvä vaihtoehto. Sen sijaan esim. Rosa/Milla, koituisi Millan häviöksi, sama kävisi Mikolle, jos vastassa Markus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärrä tätä naisten tyypillistä käytöstä: mies sikailee ja se on naisen syy? Muhkuhan valitsi Oonan, ei Oona Muhkua. Antoi ymmärtää, että muutakin kuin ystävyyttä voisi olla luvassa, tehdäkseen Niinan mustasukkaiseksi, jossa onnistuikin paremmin kuin hyvin. Oona sanoi, että haluaa nähdä, tuleeko jutusta mitään, mutta Muhku säätää molempien kanssa ja raukka ei tajua, että kamera tallentaa molempien kanssa keskustelut. Oonahan sanoi, kun makasivat Muhkun kanssa pihalla, että ei jaksa enää. Tarkoitti varmaan sitä, että Muhkun tuuliviireily alkaa riittää. Toivon, että Kimin kanssa vielä palaavat yhteen ja Kimi osaa myös parantaa tapansa ja lopettaa Oonan halventamisen naaman nuoleskeluillaan jne.
Kerrankin järjen ääntä tällä palstalla, jeees! Taidetaan olla ainoat ihmiset, jotka katsovat ohjelmaa ilman omia intressejä (lue: sukulainen tai ystävä mukana 'saarella') Paljon enemmän näkee tästäkin ohjelmasta, kun ei ole mitään raivokasta mielipidettä kenestäkään, vaan pitää korvat ja silmät auki. Välillä tuntuu, että katsotaanko tässä edes samaa ohjelmaa.
Huomenna kiinnostava jakso, toivottavasti nina ja mahku saa vielä mahdollisuuden ja käärme oona putoaa.