Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3961/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et pudotuksessa käy niin, että eniten ääniä saaneet parit äänestävät kahdesta vähiten ääniä saaneesta parista lähtijät. 

Omasta puolestani toivoisin et lähtijät olisi Markus ja Niina. Mut pahoin pelkään et kotiin joutuvat Krete & Nico tai Kimi & Milla. 

Vierailija
3962/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin asti Love Island kestää? Montako vkoo vielä jäljellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3963/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen et pudotuksessa käy niin, että eniten ääniä saaneet parit äänestävät kahdesta vähiten ääniä saaneesta parista lähtijät. 

Omasta puolestani toivoisin et lähtijät olisi Markus ja Niina. Mut pahoin pelkään et kotiin joutuvat Krete & Nico tai Kimi & Milla. 

Krete ja Tatu pois, ei jaksa tota pelleilyä enää.

Vierailija
3964/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet syö lippalakki päässä ruokapöydässä? Vanhemmilta jäänyt opettamatta käytöstapoja?

Vierailija
3965/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Veronica Verhoa mainostetaan ohjelman juontajana, kun hän loistaa poissaolollaan? Onkohan n. kaksi kertaa ollut jotain lässyttämässä?

Vierailija
3966/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veronica Verhoa mainostetaan ohjelman juontajana, kun hän loistaa poissaolollaan? Onkohan n. kaksi kertaa ollut jotain lässyttämässä?

Siinä on ollut tasan kaksi kertaa liikaa.

Vierailija
3967/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa lentää sinne joka kerta tuota noin varttitunnin pituista pätkää varten.

Vierailija
3968/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krete ja Tatu pois, ei jaksa tota pelleilyä enää.

Tatulla on pari niin ei ole lähdössä mihinkään. Varmaan finaalissa Emilian kanssa.

Vierailija
3969/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krete ja Nico tai Kimi ja Milla pois. Kimi on ahdistava, en pystyis mihinkään muuhun kuin kaveruuteen hänen kanssa. En ymmärrä miten Oonaa ei ahdista kun se tulee yhtäkkiä niin lähelle ja tuo nuolaisujuttu x(. Mutta eipä Oonaa se oikeasti kiinnostakaan.

Vierailija
3970/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanku jätkillä olis kilpailu kuka pääsee köyrii ekana.

Vierailija
3971/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa lentää sinne joka kerta tuota noin varttitunnin pituista pätkää varten.

Säästetään kuluissa?

Seuraava Love Island voidaankin toteuttaa sitten ilman juontajaa kun sujuu niin hyvin ilmankin?

Vierailija
3972/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän Niinaa. Hän on tottunut kauniina naisena siihen, että miehet kiinnostuvat hänestä AINA mutta eivät välttämättä aidosti. Ihastuvat voimakkaasti ja kuten hän itse sanoi, hän itse välttämättä ei. "Se on mun pahin painajainen, että toinen on tosi ihastunut". Tai toinen vaihtoehto on, että hän itse on kiinnostunut, mutta koska joko tuo miesten kiinnostus on niin pinnallista (halutaan vierelle kaikkien nähtäväksi kaunis tyttöystävä), ne jutut ei kestä tai sitten mies onkin pelimies, joka näyttelee kiinnostunutta, mutta jättää sitten rannalle, Niinasta on noiden kokemusten myötä tullut varautunut. Niin ymmärrän täysin, kun kertoi, että on hitaastilämpiävä ja se viileys Muhkua kohtaan, kun heidän välillään oikeastaan ei ole mitään luottamusta vaan enemmän seksuaalista kemiaa.

Niin että ymmärrän, ymmärrän, ymmärrän.

Vierailija
3973/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatulla ja Emilialla ei ole noita suhdekokemuksia takana niin paljon ja varsinkin Tatun jutuista sen huomaa. Kuitenkin kiva, että hän saa vertaistukea tuolla ja ovat Emilian kanssa yhdessä suloisia.

Vierailija
3974/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nico - hän on tuollainen pikkukaupungin "erikoinen tyyppi". Mietin, että jos asuisikin Helsingissä, hän varmaan olisi joku "taidelukiolaistyyppi", tai siis hän toisi eri tavalla esiin tuon halunsa erottautua joukosta.

Sitten mietin sitäkin, että 30 vuotta sitten hän varmaan olisi ollut punkkari..

Muuten niin lapsenkasvoinen että pidän aika lapsena.

Vierailija
3975/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma suosikki on tällä hetkellä Kimi. Ei sen vuoksi, että hän edustaisi minulle ihannemiestä tai sellaista miestyyppiä, joka kiinnostaa. Hän on jotenkin niin viihdyttävää katseltavaa. Ja vaikka toisaalta ei osaa sanoa, onko Oonan kanssa ollut kuvio sellainen, että siinä olisi ainekset vakavaan, heillä tuntui olevan kuitenkin joku kiva yhteys.

Vierailija
3976/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka pelkää hyönteisiä ei ole mies.

Vierailija
3977/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanku jätkillä olis kilpailu kuka pääsee köyrii ekana.

No tuo ei poikkea ulkomaailman touhuista yhtään. Naiset ovat loppujen lopuksi 99,9%:lle miehistä pelkkiä panoja. Ja jos ei pilderiä heru, niin naisen voi dumpata pois. Surullista, mutta totta.

Vierailija
3978/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa Tobiaksen takasin? Lapsellinen ja dominoiva tyyppi.

Ja pillittäjä.

Vierailija
3979/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa Tobiaksen takasin? Lapsellinen ja dominoiva tyyppi.

Ja pillittäjä.

Siinäpä tosiaan oli suomalainen nykymies. Oli jotain viikon (vai peräti kaksi?) asustellut itselleen tuntemattomien ihmisten kanssa. Ja sieltä kun tuli lähtö, niin johan kyynelkanavat aukeaa. Ei tästä nyt kovinkaan kauaa ole, kun joka miehelle iskettiin torrakko käteen ja piti lähteä ryssiä vastaan, halusit tai et. 

Tähän on tultu.

Vierailija
3980/12627 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uus sana neliödraama😂

Ketju on lukittu.