Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Tosi kauniita ihmisiä taas löytynyt tähän sarjaan. Kakkoskautta en ole katsonut, mutta veikkaan, ettei sekään jää yhtään jalkoihin. Ehkä se tosiaan vaikuttaa, ettei tässä ohjelmassa ryypätä koko aikaa. Katsoin jotain Ruotsin Paratiisihotellin uusintaa tällä viikolla Herolta ja nää meidän pojat menee heittämällä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää Kreten negatiivinen ja tyly olemus. Ei todellakaan tarvitse olla sellainen hyperpositiivinen hihhuli, mutta tuntuu aina naama olevan rullalla. Eikä sovi Nicon kanssa kuvatun materiaalin perusteella ollenkaan yhteen (vaikka hän ilmeisesti syttyykin tämmöisistä vähän nyrpän oloisista tylleröistä) Pidän Nicosta enkä haluaisi tämän lähtevän, mutta Krete saisi minun puolesta joutaa jo kotiinsa. Onhan Kretellä tietysti ollut omat hyvät hetkensä mutta en näe hänellä tulevaisuutta villalla.
Saa nähdä, miten äänestyksessä käy. Toivottavasti Markus ja Niina tippuuKrete ei ehkä hallitse ilmeitään, saattaa joskus näyttää kiukkuiselta, mutta sitten yhtäkkiä heittää jotain läppää tai nauraa jonkun jutuille. Saattaa myös olla, että hänen perusilmeensä on vähän kiukkuinen, ilman että hän olisi mitenkään vihainen, eli voi olla että Krete joutuisi feikkaamaan iloista ilmettä, jolloin vaikuttaisi tekopirteältä. Että ei nyt ehkä ihan niin negatiivinen ole, kuin mitä täällä luullaan.
Rbf resting bitch face
Juu niin on, välillä ehkä tahallaan välillä tahatonta.
Vierailija kirjoitti:
Juuri kun aloin pitää Tatusta, niin sen pisteet laski kun piti rehvastella Muhkulle. Tatu muuten puinut ihan hyvin tilanteita ja ihmisiä tuolla. Nyt vaan ällöttää. Puhui Emiliasta halpaan sävyyn. Muuten kyllä ihana pari.
Rehvastella? Minusta vain kertoili et oli hiplannut Emiliaa. Mitä rehvastelevaa siinä on?
Jos en minä, konservatiiviuskis ymmärrä et mitä pahaa, ni miten kukaan muukaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin oli kommenttia mikä Markuksen kasvoissa "tökkii". Kroppa oikein bueno, pituus täydellinen, hiukset ok ja kuten jo mainittu; lippis ja aurinkolasit päässä on komea. Sitten kun arskat otetaan silmiltä, joku ei vaan toimikaan enää. Täytyy olla, että silmät ovat jotenkin liian pienet (vaikkakin ruskeat) ja varsinkin päiväkirjahuoneessa kuvakulma sellainen, että M:n nenänsieraimet näyttävät isommilta kuin silmät. Uskon, että se näyttää jotenkin pahalta.
Mainittava myös, että vilauksittain Markus näyttää ihan kuin Arto Tuunela olisi käynyt parturissa ja lähtenyt tositeeveehommiin. Se isoisän lierihattu tukee tätä mielikuvaa.
Ja vielä, varastomiehen hommassa ei mitään vikaa. Tähänastisella elämänkokemuksella sanoisin vaan, että on tyypillinen antisosiaalisten ihmisten (joihin itsekin lukeudun) "toiveammatti". Eli yleensä varastohommiin hakeutuvat ihmiset, jotka eivät jaksa turhia sosialisoida. Saa painaa vaan trukilla tavaraa hyllyyn fleecetakki niskassa eikä tarvitse lätistä hevonpaskaa asiakkaille eikä tälläytyä.
Hahahaah siis ai saakeli kui tarkasti jengi kattelee toistensa pärstiä ja mitä juttuja sitä jengi kelaaki päässään ” sieraimet isommat ku silmät ”. Katsotko ja mittailetkoa omiakin piirteitäsi peilin edessä? :’D
Tästä täytyykin mennä tarkastelemaan markuksen sieraimia tarkemmin.
Ei tarvi edes erityisesti tarkastella, koska ne ovat päiväkirjapätkissä (ja joskus muutenkin, esim. M:n aurinkotuoleilla makoillessa) väkisin tarjolla keskellä ruutua.
Muhkulla on soutuveneen pituiset sieraimet.
Sulla on varmaan mielipide myös Sari Havaksen ja Erja Häkkisen sieraimista, miten kuvailisit niitä?
Eivät ole mukana Love Island Suomi - ohjelmassa. Eri.
Myöhemmässä vaiheessa joku astelee varmasti takaisin villaan, ketä veikkaisitte? :-)
Niistä vähäisistä jotka ovat tippuneet, niin vahva tunne että Tobias tulee takaisin... ja ehkä (toivottavasti!!!) aiheuttaisi pientä draamaa tatun ja emilian välille.
Vierailija kirjoitti:
Myöhemmässä vaiheessa joku astelee varmasti takaisin villaan, ketä veikkaisitte? :-)
Niistä vähäisistä jotka ovat tippuneet, niin vahva tunne että Tobias tulee takaisin... ja ehkä (toivottavasti!!!) aiheuttaisi pientä draamaa tatun ja emilian välille.
Yes please, Tobbe takaisin!!! <3
Vierailija kirjoitti:
Tobbe vois palata ja "pariutua" Millan kanssa. Sais pulloposki-Emilia ihmeteltävää.
Itse laittaisin "kauhukolmikon" (Krete, Emilia, Niina) kotiin, en jotenkin pidä heistä ollenkaan. Heistä jokaisesta saa niin itsekeskeisen kuvan, ja ovat niin hankalan oloisia ihmisiä. Emilia toki saattaa olla loppuun asti Tatun kanssa, mutta ei tuokaan pari jaksa oikein kiinnostaa. Enkä usko että jatkavat ulkopuolella muuta kuin kavereina.
Muhamedista oon pitänyt alusta alkaen, mutta menee kyllä maku häneenkin jos ei rehellisesti katso "Oona-korttia" vaan roikkuu tuossa Niinassa ja samalla valittaa kun ei minkäänlaista yhteyttä löydy. Itse en ole päässyt ollenkaan kärryille mikä sitä paria edes pitää yhdessä.. yöllä on kivaa olla lähekkäin? Niinan uskon pelaavan.
Eeli ja Salli on suosikkipari tällä hetkellä ja uskon että näillä juttu kehittyykin tuosta. Mahdollinen voittajapari? Oona ja Kimi oli myös hyvä pari, mutta jos Oonalle on tullut se olo että haluaa kokeilla jotain muuta eikä ole samanlaista kiinnostusta Kimiin kuin Kimillä häneen niin mun mielestä pelkästään hyvä juttu ettei ala teeskentelemään. Jos näin on niin Oona ja Muhku oikeaksi pariksi ja Kimille joku hyvä uusi nainen saarelle. En usko yhtään että Kimi tässä äänestyksessä tippuu kun hänestä katsojat pitävät, tuolla on niin paljon henkilöitä joilla ei parinsa kanssa ole mitään eikä heistä liiemmin tunnuta pitävän.
Rosa ja Mikko jäänyt vähän sivuun, mutta ovat mukavan oloisia. Heidät ehkä pitäisin vielä ainakin hetken saarella jos vaikka saavatkin tuosta jotain aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä vähäisistä jotka ovat tippuneet, niin vahva tunne että Tobias tulee takaisin... ja ehkä (toivottavasti!!!) aiheuttaisi pientä draamaa tatun ja emilian välille.Yes please, Tobbe takaisin!!! <3
Mikä ettei,mutta kannattaako enää alkaa taisteluun Emiliasta. Se juna meni jo..
Markus ulos. Muulla ei väliä. Menkööt Niina mukana, jos on mennäkseen. Siinähän sitten voi Muhku rauhassa ottaa selvää Oona-kortista.
Kuka haluaa Tobiaksen takasin? Lapsellinen ja dominoiva tyyppi.
Virtsasen Janne laskenut taas jokaisen oluen, että asukkailla ja katsojilla olisi mahdollisimman tylsää?
Vierailija kirjoitti:
Tosi kauniita ihmisiä taas löytynyt tähän sarjaan. Kakkoskautta en ole katsonut, mutta veikkaan, ettei sekään jää yhtään jalkoihin. Ehkä se tosiaan vaikuttaa, ettei tässä ohjelmassa ryypätä koko aikaa. Katsoin jotain Ruotsin Paratiisihotellin uusintaa tällä viikolla Herolta ja nää meidän pojat menee heittämällä ohi.
Love island ja Paratiisihotelli TÄYSIN eri ohjelma.
EI verrattavissa mitenkään.
Miten joillekin vieläkin tulee yllätyksenä, että tuotanto leikkaa 24/7 pätkästä 45 minsan koosteeseen haluamat stoorit jotka herättää keskustelua. Pätee myös alussa nähtyyn Emilia-showhon. Jostain syystä Muhkun valittaminen koko ajan ettei Niinan kanssa lähde ärsytä vastaavasti. Mutta siis jos jakso on pelkkää Emiliaa ja Muhkua niin ei se heidän vika ole vaan tuotannon. Ehkä muuta jännittävää ei ole ollut.
Niina hassuttelee muiden kanssa, vaikka me ei sitä nähdä ja tästä Muhku oli mustis. Niina taitaa jännittää Muhkua ja on virallisempi hänen kanssaan ja koittaa näyttää parhaita puoliaan kun taas Muhku haluis et Niina olisi rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Kimistä ja Oonasta ois koskaan tullut mitään, jos olisivat jatkaneet parina.
Mä taas luulen, että palaavat yhteen. Johan ne kiehnäs ja pussaili eilen illalla valinnan jälkeen keskenään. Ettekö nähnyt? Tästä voi tulla se "suuri rakkaustarina" love islandilla, kun toinen tekee harha-askeleen, ja hetken päästä tajuaakin rakastavansa sitä toista:). Wait and see. En väitä, että Kimi ja Oona juonittelisi, mutta tuotanto huomasi Oonan orastavan kiinnostuksen Muhkuun ja järjesti tämän parinvalinnan, johon Muhku meni heti mukaan. Oona ei välttämättä tajua olevansa tuotannon pelinappula, ja meni hommaan mukaan tyhmyyttään.
No mun silmään tuo kiehnääminen näytti just siltä, et Kimi haluais että kaikki ois niinku ennenkin mutta Oona on mukana vain pitääkseen Kimin kiinnostuksen hengissä, jotta voi tarvittaessa turvautua Kimiin. Oonan kehonkielestä huomaa, että ei ole niin mukana tuossa kiehnäämisessä kuin Kimi.
Jep, aiemmin kiinnitin huomiota että kun Kimi jotain Oonalle hassutteli niin Oona teki semmosia ärsyyntyneitä mikroilmeitä. Kertoohan sekin jotain. Pitää Kimistä, mutta ei tarpeeksi.
Tollaset "hassuttelut" ärsyttäis mua ainakin ihan sikana. Esim kun toinen on lähellä ja odottaa suukkoa, toinen nuolaisee huulia tai nenää 🤮 Juuri noin Kimi on tehnyt useasti Oonalle. Vaikka kuinka olisin kiinnostunut jostain ihmisestä ja toinen nuoleskelisi naamaa ja korvia, niin aika äkkiä tulisi no-no - fiilis
Olen ärsyyntynyt tuota kimin nuolasusta jo täällä tv:näärellä. Tekis mieli vetää korville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni ärsyttää Kreten negatiivinen ja tyly olemus. Ei todellakaan tarvitse olla sellainen hyperpositiivinen hihhuli, mutta tuntuu aina naama olevan rullalla. Eikä sovi Nicon kanssa kuvatun materiaalin perusteella ollenkaan yhteen (vaikka hän ilmeisesti syttyykin tämmöisistä vähän nyrpän oloisista tylleröistä) Pidän Nicosta enkä haluaisi tämän lähtevän, mutta Krete saisi minun puolesta joutaa jo kotiinsa. Onhan Kretellä tietysti ollut omat hyvät hetkensä mutta en näe hänellä tulevaisuutta villalla.
Saa nähdä, miten äänestyksessä käy. Toivottavasti Markus ja Niina tippuuKrete ei ehkä hallitse ilmeitään, saattaa joskus näyttää kiukkuiselta, mutta sitten yhtäkkiä heittää jotain läppää tai nauraa jonkun jutuille. Saattaa myös olla, että hänen perusilmeensä on vähän kiukkuinen, ilman että hän olisi mitenkään vihainen, eli voi olla että Krete joutuisi feikkaamaan iloista ilmettä, jolloin vaikuttaisi tekopirteältä. Että ei nyt ehkä ihan niin negatiivinen ole, kuin mitä täällä luullaan.
No kyllä hänestä saa todella negatiivisen kuvan. Nirppanokka tulee lähinnä mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Kimistä ja Oonasta ois koskaan tullut mitään, jos olisivat jatkaneet parina.
Mä taas luulen, että palaavat yhteen. Johan ne kiehnäs ja pussaili eilen illalla valinnan jälkeen keskenään. Ettekö nähnyt? Tästä voi tulla se "suuri rakkaustarina" love islandilla, kun toinen tekee harha-askeleen, ja hetken päästä tajuaakin rakastavansa sitä toista:). Wait and see. En väitä, että Kimi ja Oona juonittelisi, mutta tuotanto huomasi Oonan orastavan kiinnostuksen Muhkuun ja järjesti tämän parinvalinnan, johon Muhku meni heti mukaan. Oona ei välttämättä tajua olevansa tuotannon pelinappula, ja meni hommaan mukaan tyhmyyttään.
No mun silmään tuo kiehnääminen näytti just siltä, et Kimi haluais että kaikki ois niinku ennenkin mutta Oona on mukana vain pitääkseen Kimin kiinnostuksen hengissä, jotta voi tarvittaessa turvautua Kimiin. Oonan kehonkielestä huomaa, että ei ole niin mukana tuossa kiehnäämisessä kuin Kimi.
Jep, aiemmin kiinnitin huomiota että kun Kimi jotain Oonalle hassutteli niin Oona teki semmosia ärsyyntyneitä mikroilmeitä. Kertoohan sekin jotain. Pitää Kimistä, mutta ei tarpeeksi.
Tollaset "hassuttelut" ärsyttäis mua ainakin ihan sikana. Esim kun toinen on lähellä ja odottaa suukkoa, toinen nuolaisee huulia tai nenää 🤮 Juuri noin Kimi on tehnyt useasti Oonalle. Vaikka kuinka olisin kiinnostunut jostain ihmisestä ja toinen nuoleskelisi naamaa ja korvia, niin aika äkkiä tulisi no-no - fiilis
Olen ärsyyntynyt tuota kimin nuolasusta jo täällä tv:näärellä. Tekis mieli vetää korville.
No sama!! Mun yks exä harrasti tota ja se siis niin ällötti ja suututti. Jotenkin tuli nolattu olo, kun odottaa kuumaa suudelmaa ja saakin nuolaisun naamaan.. Ja miks jotkut miehet luulee, että naisesta on ihanaa, kun työnnetään kieli korvaan?? Hyi hitto, limanen märkä kieli korvassa, siitä on seksikkyys kaukana. Kimi on kaveriainesta, ei siitä ensirakastajaa saa, mutta liikaa luulee muhkukin itsestään. Kotiin vaan molemmat sällit ja kunnon mies Oonalle!
Oona halus panna Kimiä, vaikka ei ollutkaan niin kiinnostunut tästä. Ja sit sviitin jälkeen päätti vaihtaa paria Muhkuun tai siis halus et Muhku valitsee hänet. Jotenkin outo sen strippaus esitys ja keikistely sviitissä vaikka kiinnostusta ei ollut. Ehkä tempparit olis sopinut paremmin sille.
Muhkun selitys Niinalle kyllä ontui, olis vaan rehellisesti sanonut että haluaa koittaa Oonaa eikä esittänyt niin että Oona halus hänet tai joku miehistä halus vaihtaa paria. Outoa jos Muhku venaa, että Niina ja Oona laittaa parastaan Muhkuun ja Muhku sitten valitsee parhaimman. Kimi ja Niina ansaitsee parempaa vaikka ei kyllä toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tobias voi hyvinkin tulla takaisin, mut enpä usko et on enää yhtään kiinnostunut Emiliasta.
Ku ei niitä tilanteita ole kuvattu koko kansalle,😂