Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3861/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta Markus on noista komein, mutta epävarma ja vittumainen luonne tekee sen, että ketään naisia ei kiinnosta.

Markus sanoo "läpällä" asioita, joita tarkoittaa mutta ei uskalla sanoa suoraan. Ei osaa keskustella kypsästi. Ei osaa reflektoida omaa tilannettaan tai käytöstään. Kohtelee törkeästi naisia, joista ei ole niin kiinnostunut (esim. Oona alussa, kun olivat pari).

Markus tarvitsee paljon työtä itsensä kanssa. Hänellä vaikuttaa olevan jatkuva paha olo itsensä kanssa.

Markus on minusta mielenkiintoisin hahmo. Hän vaikuttaa luonteeltaan sellaiselta normaalilta seurassa vähän hiljaisemmalta perusjampalta. En ole huomannut näitä tölväisyjä tai vtumaisuuksia, mutta niitä ei ole kai kuvattukaan keskusteluissa? Asiaa voi rivien välistä lukea kun naiset kuvailevat fiiliksiään Markuksesta, että "ei vaan lähde" ja "ei tulla juttuun" ja "vähiten kiinnostaa". 

Markusta ei näytetä oikeastaan lainkaan illan koosteissa, siksi hän pääsee unohtumaan katsojilta, ja todennäköisesti häntä ei äänestetä varsinaisesti jäämään taloon. Kun taas Kimiä tullaan äänestämään, jottei joudu Millan parina pois (koska ei nähdä potentiaalia tämän parin välillä).

Niinaa kyllä äänestetään jäämään taloon. Instassa moni kehuu Niinan ulkonäköä. Luulisin että äänestävät Niinaa.

Taitaa Krete ja Nico olla heikoilla.

No tää nyt ei oo mikään kauneuskilpailu.

Ei ole mutta Niinalla on omat kannattajansa ja kyllä siinä ulkonäkö vaikuttaa. Aihe vapaalla vaan pieni osa äänestäjistä.

Vierailija
3862/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Kimistä ja Oonasta ois koskaan tullut mitään, jos olisivat jatkaneet parina.

Mä taas luulen, että palaavat yhteen. Johan ne kiehnäs ja pussaili eilen illalla valinnan jälkeen keskenään. Ettekö nähnyt? Tästä voi tulla se "suuri rakkaustarina" love islandilla, kun toinen tekee harha-askeleen, ja hetken päästä tajuaakin rakastavansa sitä toista:). Wait and see. En väitä, että Kimi ja Oona juonittelisi, mutta tuotanto huomasi Oonan orastavan kiinnostuksen Muhkuun ja järjesti tämän parinvalinnan, johon Muhku meni heti mukaan. Oona ei välttämättä tajua olevansa tuotannon pelinappula, ja meni hommaan mukaan tyhmyyttään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menisi niin, että jäljelle jäisi kaksi vähiten ääniä saanutta paria ja muut joutuisivat valitsemaan, kuka mies ja kuka nainen lähtee.

Vierailija
3864/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että Kimistä ja Oonasta ois koskaan tullut mitään, jos olisivat jatkaneet parina.

Mä taas luulen, että palaavat yhteen. Johan ne kiehnäs ja pussaili eilen illalla valinnan jälkeen keskenään. Ettekö nähnyt? Tästä voi tulla se "suuri rakkaustarina" love islandilla, kun toinen tekee harha-askeleen, ja hetken päästä tajuaakin rakastavansa sitä toista:). Wait and see. En väitä, että Kimi ja Oona juonittelisi, mutta tuotanto huomasi Oonan orastavan kiinnostuksen Muhkuun ja järjesti tämän parinvalinnan, johon Muhku meni heti mukaan. Oona ei välttämättä tajua olevansa tuotannon pelinappula, ja meni hommaan mukaan tyhmyyttään.

No mun silmään tuo kiehnääminen näytti just siltä, et Kimi haluais että kaikki ois niinku ennenkin mutta Oona on mukana vain pitääkseen Kimin kiinnostuksen hengissä, jotta voi tarvittaessa turvautua Kimiin. Oonan kehonkielestä huomaa, että ei ole niin mukana tuossa kiehnäämisessä kuin Kimi.

Vierailija
3865/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mun silmään tuo kiehnääminen näytti just siltä, et Kimi haluais että kaikki ois niinku ennenkin mutta Oona on mukana vain pitääkseen Kimin kiinnostuksen hengissä, jotta voi tarvittaessa turvautua Kimiin. Oonan kehonkielestä huomaa, että ei ole niin mukana tuossa kiehnäämisessä kuin Kimi.

No joo, mistä sen Oonan ajatukset tietää, ehkä sitten vaan toivon tällaista lopputulemaa. Jos tuo mitä sanot, on totta, niin Kimin suosio jatkaa kasvamistaan, Oonan laskee.

Vierailija
3866/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markuksesta sanotaan että hän vitsailee aina eikä ole kovin fiksu. Itseäni häiritsee, kun en tiedä, onko Markus tosissaan vai ei jutuissaan. Sanoo kaikki asiat aina naama peruslukemilla ja samalla äänenpainolla. Jos kaikki on vaan ironiaa, se on varmasti ärsyttävää mutta ei välttämättä tee Markuksesta tyhmää. Jos taas hän on ihan tosissaan (edes välillä), vaikuttaa kieltämättä vähän hönöltä. Outo hän on joka tapauksessa.

Ei ole kovin fiksu? Missä niin on sanottu? Enemmänkin avautumisesta ja syvällisyydestä on puhuttu. Markus painottanu ainaki ite sitä että on sellainen mikä on, eli tykkää heittää läppää ja näkee asioissa ja tilanteissa sen hauskuuden tai jos ei niin mielellään tekee siitä hauskaa. Tottahan se on että kaikkiin tilanteisiin ei aina sovi se läpänheitto ja tää varmaan joitakin häiritsee/ärsyttää. Mut pakko sanoo et kyllä näillekin hauskoille miehille joku sopiva nainen löytyy, tuolla sellasta sopivas naista hänelle ei tällähetkellä ainakaan näytä olevan.

Esim tän kauden love island Ukssa niin toby oli hassuttelija ja lapsenomainen. Chloe ihastui juurikin näihin piirteisiin tobyssa ja miten kävikään heistä tuli yhdessä todella hauska pari keiden matkaa rakkauden saarella oli hauska seurata.

Vierailija
3867/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä puhuttiin Markuksen fiksuudesta (tai sen mahdollisesta puutteesta) muutama sivu sitten. Ohjelmassa ei ole taidettu puhua.

Vierailija
3868/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, mistä sen Oonan ajatukset tietää, ehkä sitten vaan toivon tällaista lopputulemaa. Jos tuo mitä sanot, on totta, niin Kimin suosio jatkaa kasvamistaan, Oonan laskee.

No en mäkään toivo et tilanne olis noin, mutta vähän sellaset vibat tuosta Oonan tilanteesta ainaki itelle tulee

Vierailija
3869/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muhku tarvis Niinan näköisen naisen Oonan luonteella. Selvästi Niinan kanssa on fyysistä vetovoimaa, kun taas Oonan kanssa toimii keskusteluyhteys. Oonasta kyllä huomaa, että on tosi kiinnostunut Muhkusta. Oona puhuu Muhkulle aivan eri äänensävyllä kuin muille. Siinä aamulla kun heräilivät niin Oona puhui tosi hempeällä ja lempeällä äänellä Muhkulle. Luulen et Muhku ei oo kiinnostunut Oonasta. Luulen et Oona ja Kimi päätyi pariksi, koska kummallekaan ei ollut muita ottajia. Huomaa, et kumpikaan ei oo missään vaiheessa ollut aidosti kiinnostunut toisesta. Luulen et Muhku haluis oikeesti Sallin, mut se juna meni jo. Niin kauan kun Niina on talossa, niin Muhku ei voi oikein yrittää tosissaan muiden kanssa. Vaikka taloon tulis joku Muhkulle sopiva nainen, niin Niina roikkuis Muhkussa kiinni niin, ettei voi valita ketään muuta.

Muuten näin, mutta uskon että Kimi on ollut oikeasti kiinnostunut Oonasta.

Vierailija
3870/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Niina väärässä paikkaa ? Onko nirso vai jahkailia.Outo nainen.

Vierailija
3871/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuvaili Niinaa tylsäksi. Kuinka sitten Muhku valitti Niinan pelleilevän aina toisten seurassa muttei hänen?

Vierailija
3872/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta toivon että tonne tulis Muhkulle joku kaunis ja fiksu nainen (Sallin kaltainen, mutta ei Sallia enää Muhkulle, koska se ja Eeli on niin ihania yhdessä <3). Hän saisi molemmat asiat, mitä naisesta kaipaa, eikä joutuisi tekemään kompromissia. Samalla viihdearvoa toisi se, kun Niina tulisi mustasukkaiseksi ja Oona tajuaisi, että olisi vaan kannattanut olla tyytyväinen siihen Kimiin. Mutta toisaalta en oo varma, onko Muhku itsekään enää niin tavoiteltava. Vähitellen on tullut esiin ärsyttäviä piirteitä, joten jos onkin oikeasti ärsyttävä, olkoon sitten Niinan kanssa.

Vierailija
3873/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhku tarvis Niinan näköisen naisen Oonan luonteella. Selvästi Niinan kanssa on fyysistä vetovoimaa, kun taas Oonan kanssa toimii keskusteluyhteys. Oonasta kyllä huomaa, että on tosi kiinnostunut Muhkusta. Oona puhuu Muhkulle aivan eri äänensävyllä kuin muille. Siinä aamulla kun heräilivät niin Oona puhui tosi hempeällä ja lempeällä äänellä Muhkulle. Luulen et Muhku ei oo kiinnostunut Oonasta. Luulen et Oona ja Kimi päätyi pariksi, koska kummallekaan ei ollut muita ottajia. Huomaa, et kumpikaan ei oo missään vaiheessa ollut aidosti kiinnostunut toisesta. Luulen et Muhku haluis oikeesti Sallin, mut se juna meni jo. Niin kauan kun Niina on talossa, niin Muhku ei voi oikein yrittää tosissaan muiden kanssa. Vaikka taloon tulis joku Muhkulle sopiva nainen, niin Niina roikkuis Muhkussa kiinni niin, ettei voi valita ketään muuta.

Muuten näin, mutta uskon että Kimi on ollut oikeasti kiinnostunut Oonasta.

Mäkin uskon että Kimi on ollut Oonasta oikeasti kiinnostunut, varsinkin seksuaalisesti. Miksei olisi? En jotenkin usko että Kimin aiemmat naiset ovat olleet mitään huippumalleja, joten mukava ja perusnätti nainen kelpaa varmasti.

Vierailija
3874/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, aiemmin kiinnitin huomiota että kun Kimi jotain Oonalle hassutteli niin Oona teki semmosia ärsyyntyneitä mikroilmeitä. Kertoohan sekin jotain. Pitää Kimistä, mutta ei tarpeeksi.

Vierailija
3875/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kuvaili Niinaa tylsäksi. Kuinka sitten Muhku valitti Niinan pelleilevän aina toisten seurassa muttei hänen?

En tiedä, mutta toi on vähän outoa, miten usein Muhku kommentoi Niinan käytöstä hieman negatiivissävytteisesti. Leikkaukset voi taas vaikuttaa, mutta itse en tollaista jaksaisi. Voi olla, että on mustasukkainen Niinan vitsailuista muiden miesten kanssa, mutta eikö aikuinen, kypsä ihminen voi sanoa sen suoraan? Vähän lapsellista arvostella toista sinänsä ihan positiivisesta asiasta, jos taustalla onkin vain oma epävarmuus.

Vierailija
3876/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina on takakireä nipottaja. Kaukana letkeästä ihmisestä

Vierailija
3877/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina vaikutti hetken ajan symppikseltä, kun kertoi jännittävänsä Muhkun seurassa. Mutta sitten noi vähän turhan suorapuheiset pakit Markukselle laski taas pisteitä.

Vierailija
3878/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin oli kommenttia mikä Markuksen kasvoissa "tökkii". Kroppa oikein bueno, pituus täydellinen, hiukset ok ja kuten jo mainittu; lippis ja aurinkolasit päässä on komea. Sitten kun arskat otetaan silmiltä, joku ei vaan toimikaan enää. Täytyy olla, että silmät ovat jotenkin liian pienet (vaikkakin ruskeat) ja varsinkin päiväkirjahuoneessa kuvakulma sellainen, että M:n nenänsieraimet näyttävät isommilta kuin silmät. Uskon, että se näyttää jotenkin pahalta.

Mainittava myös, että vilauksittain Markus näyttää ihan kuin Arto Tuunela olisi käynyt parturissa ja lähtenyt tositeeveehommiin. Se isoisän lierihattu tukee tätä mielikuvaa.

Ja vielä, varastomiehen hommassa ei mitään vikaa. Tähänastisella elämänkokemuksella sanoisin vaan, että on tyypillinen antisosiaalisten ihmisten (joihin itsekin lukeudun) "toiveammatti". Eli yleensä varastohommiin hakeutuvat ihmiset, jotka eivät jaksa turhia sosialisoida. Saa painaa vaan trukilla tavaraa hyllyyn fleecetakki niskassa eikä tarvitse lätistä hevonpaskaa asiakkaille eikä tälläytyä.

Vierailija
3879/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin oli kommenttia mikä Markuksen kasvoissa "tökkii". Kroppa oikein bueno, pituus täydellinen, hiukset ok ja kuten jo mainittu; lippis ja aurinkolasit päässä on komea. Sitten kun arskat otetaan silmiltä, joku ei vaan toimikaan enää. Täytyy olla, että silmät ovat jotenkin liian pienet (vaikkakin ruskeat) ja varsinkin päiväkirjahuoneessa kuvakulma sellainen, että M:n nenänsieraimet näyttävät isommilta kuin silmät. Uskon, että se näyttää jotenkin pahalta.

Mainittava myös, että vilauksittain Markus näyttää ihan kuin Arto Tuunela olisi käynyt parturissa ja lähtenyt tositeeveehommiin. Se isoisän lierihattu tukee tätä mielikuvaa.

Ja vielä, varastomiehen hommassa ei mitään vikaa. Tähänastisella elämänkokemuksella sanoisin vaan, että on tyypillinen antisosiaalisten ihmisten (joihin itsekin lukeudun) "toiveammatti". Eli yleensä varastohommiin hakeutuvat ihmiset, jotka eivät jaksa turhia sosialisoida. Saa painaa vaan trukilla tavaraa hyllyyn fleecetakki niskassa eikä tarvitse lätistä hevonpaskaa asiakkaille eikä tälläytyä.

Hahahaah siis ai saakeli kui tarkasti jengi kattelee toistensa pärstiä ja mitä juttuja sitä jengi kelaaki päässään ” sieraimet isommat ku silmät ”. Katsotko ja mittailetkoa omiakin piirteitäsi peilin edessä? :’D

Vierailija
3880/12627 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys on hyvästä kyllä, mutta olisi Niina voinut tuoda vähän hienotunteisemmin ilmi, ettei ole kiinnostunut Markuksesta. Nyt melkein huusi asian. Kyse on kuitenkin kohteliaisuudesta, jos itseä pidetään kiinnostavana.

Niinalla on varmaan kokemusta siitä ettei asian sanominen hienotunteisesti mene aina perille. Parempi ottaa heti tyly linja, ei ainakaan jää mitään epäselvyyttä.

Niinalla nimenomaan on kokemusta siitä, ettei Markus nätisti sanottuna ehkä ymmärrä. Niinahan ennen tätä parinvalintaa sanoi Markukselle, että et sit valitse ainakaan mua.

Todellakin ymmärrän turhautumisen. Nostan hattua, että pystyi kuitenkin mun silmiin ihan asiallisesti asian kiteyttämään. Itse olisin varmaan raivosta tärissyt jossain, enkä olis pystynyt menemään edes samaan huoneeseen koko äijän kanssa.

Ketju on lukittu.