Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Hävetkää te, jotka tuomitsette Markuksen hänen tekemänsä työn perusteella! Eihän Markus tämän penaalin terävin kynä ole, mutta silti. Kirjasivistys ja sydämensivistys eivät todellakaan kulje käsi kädessä.
Olen sen verran elämää nähnyt että voin tämän allekirjoittaa. Akateemisesti koulutetuissa, esim. lääkäreissä löytyy ääliöitä paljon. Ja duunareissa paljon heitä, joiden kanssa on ilo olla ystävä.
En usko, että Muhku näkee kummassakaan, Niinassa tai Oonassa, ainesta pidempään suhteeseen. Siksi se on vähän molempien kanssa. Jos Sallin ja Eelin juttu ei onnistu, luulen että Muhku koittaa olla mieluiten Sallin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Kimistä ja Oonasta ois koskaan tullut mitään, jos olisivat jatkaneet parina.
Miksi?
Tatub nuuskahammas vaihtanut jo väriä.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisyys on hyvästä kyllä, mutta olisi Niina voinut tuoda vähän hienotunteisemmin ilmi, ettei ole kiinnostunut Markuksesta. Nyt melkein huusi asian. Kyse on kuitenkin kohteliaisuudesta, jos itseä pidetään kiinnostavana.
Niinalla on varmaan kokemusta siitä ettei asian sanominen hienotunteisesti mene aina perille. Parempi ottaa heti tyly linja, ei ainakaan jää mitään epäselvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että Muhku näkee kummassakaan, Niinassa tai Oonassa, ainesta pidempään suhteeseen. Siksi se on vähän molempien kanssa. Jos Sallin ja Eelin juttu ei onnistu, luulen että Muhku koittaa olla mieluiten Sallin kanssa.
Syvällinen Muhku on eniten kiinnostunut ihmisten hampaista :D
Niina on toivottavasti avannut Muhkulle enemmänkin parisuhde- ja seksihistoriaansa, kun Muhku on sanonut, että fyysinen puoli on Niinalle luontevaa. Aika ahdistavaa, jos tekisi vain tällaisen oletuksen itse Niinan olemuksesta.
Oona on aina vatsallaan, pelikaanipussi tullut jo leuan alle.
Oona ja Kimi ovat mielestäni aika samantasoisia. Jos se ei Oonalle kelpaa ja yrittää kovasti saada miehen tasoaan ylempää, voi olla, ettei lopulta jää mitään käteen...
Sanoiko Muhku tosiaan, että hän on "Niinan kanssa investoitunut tähän"?
Näin instan kuvasarja väittää.
Hölynpölyä kuuntelevan Kreten ilme on Kummeli-materiaalia.
Markuksesta sanotaan että hän vitsailee aina eikä ole kovin fiksu. Itseäni häiritsee, kun en tiedä, onko Markus tosissaan vai ei jutuissaan. Sanoo kaikki asiat aina naama peruslukemilla ja samalla äänenpainolla. Jos kaikki on vaan ironiaa, se on varmasti ärsyttävää mutta ei välttämättä tee Markuksesta tyhmää. Jos taas hän on ihan tosissaan (edes välillä), vaikuttaa kieltämättä vähän hönöltä. Outo hän on joka tapauksessa.
Toivottavasti Muhku on itse häikäisevän kauniin ja supersyvällisen naisen arvoinen 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat draamanainekset liittyy oona-muhku-niina kuvioon ja ihmiset haluaa niinan ulos? joo jätetään vaan joku mikko ja rosa taloon, tuovat kauheasti ohjelmaan sisältöä. Meinaatteko heitä katella seuraavat viikot?
Niina ja Markus saavat mielestäni lähteä, koska molemmat ovat tylsiä tyhjiä ihmisiä. Kyllä uusillakin tyypeillä saadaan draamaa aikaiseksi. Mitäs jos sinne tulee joku Eelin tai Tatun unelmanainen? Siinä jää Salli tai Emilia tai molemmat kuin nallit kalliolle ja itkudraama Emilian puolelta on taattu. Muhku-Oona kuvio luo potentiaalisesti draamaa. Kyllä si draamaa saadaan muutenkin kuin pitämällä kaksi tylsintä tyyppiä siellä.
Eiköhän Salli oo jo Eelin unelmanainen :)
Mutta onko Eeli Sallin unelmamies. Minusta Eeli ihastui vähän turhan nopeasti Salliin ja tuo sitä liikaa esiin. Pelimies sekin on. Tatu naiviudessaan ja hölmöillä jutuillaan jollain tapaa yksi kaikkein aidoimpia. Sitä en tiedä, onko oikeasti ihastunut Emiliaan vai esittääkö vaan ihastunutta. Tekee sen kuitenkin enemmän leikin kannalta kuin rahojen takia. Enkä tarkoita, etteikö hänellekin se raha kelpaisi.
Kun Salli tuli taloon niin kiinnostuksen kohteina oli Tatu ja Eeli. On myös sanonut, että ulkomaailmassa kiinnostuu Eelin tyylisistä (vaaleat ja urheilulliset). Tän hetken pareista Eeli ja Salli näyttää tosi hyviltä yhdessä 👌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta Markus on noista komein, mutta epävarma ja vittumainen luonne tekee sen, että ketään naisia ei kiinnosta.
Markus sanoo "läpällä" asioita, joita tarkoittaa mutta ei uskalla sanoa suoraan. Ei osaa keskustella kypsästi. Ei osaa reflektoida omaa tilannettaan tai käytöstään. Kohtelee törkeästi naisia, joista ei ole niin kiinnostunut (esim. Oona alussa, kun olivat pari).
Markus tarvitsee paljon työtä itsensä kanssa. Hänellä vaikuttaa olevan jatkuva paha olo itsensä kanssa.
Markus on minusta mielenkiintoisin hahmo. Hän vaikuttaa luonteeltaan sellaiselta normaalilta seurassa vähän hiljaisemmalta perusjampalta. En ole huomannut näitä tölväisyjä tai vtumaisuuksia, mutta niitä ei ole kai kuvattukaan keskusteluissa? Asiaa voi rivien välistä lukea kun naiset kuvailevat fiiliksiään Markuksesta, että "ei vaan lähde" ja "ei tulla juttuun" ja "vähiten kiinnostaa".
Markusta ei näytetä oikeastaan lainkaan illan koosteissa, siksi hän pääsee unohtumaan katsojilta, ja todennäköisesti häntä ei äänestetä varsinaisesti jäämään taloon. Kun taas Kimiä tullaan äänestämään, jottei joudu Millan parina pois (koska ei nähdä potentiaalia tämän parin välillä).
Niinaa kyllä äänestetään jäämään taloon. Instassa moni kehuu Niinan ulkonäköä. Luulisin että äänestävät Niinaa.
Taitaa Krete ja Nico olla heikoilla.
No tää nyt ei oo mikään kauneuskilpailu.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Muhku on itse häikäisevän kauniin ja supersyvällisen naisen arvoinen 🤔
Nojep. Tulee semmonen viba, että on noussut vähän hattuun saarella kun kaikki tytöt ovat periaatteessa hänestä kiinnostuneita. No vanhempana sitten järkevöityy. Nyt kyllä huomaa, että on vielä nuori ja kehittymätön.
Vierailija kirjoitti:
Markuksesta sanotaan että hän vitsailee aina eikä ole kovin fiksu. Itseäni häiritsee, kun en tiedä, onko Markus tosissaan vai ei jutuissaan. Sanoo kaikki asiat aina naama peruslukemilla ja samalla äänenpainolla. Jos kaikki on vaan ironiaa, se on varmasti ärsyttävää mutta ei välttämättä tee Markuksesta tyhmää. Jos taas hän on ihan tosissaan (edes välillä), vaikuttaa kieltämättä vähän hönöltä. Outo hän on joka tapauksessa.
Minä en ole koko ohjelman aikana saanut hänen puheestaan mitään selvää, joten vaikea arvioida millainen persoona on kyseessä. Tarvisi tekstitykset.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut että joku sanoisi ettei ole fiksu.
Muhku tarvis Niinan näköisen naisen Oonan luonteella. Selvästi Niinan kanssa on fyysistä vetovoimaa, kun taas Oonan kanssa toimii keskusteluyhteys. Oonasta kyllä huomaa, että on tosi kiinnostunut Muhkusta. Oona puhuu Muhkulle aivan eri äänensävyllä kuin muille. Siinä aamulla kun heräilivät niin Oona puhui tosi hempeällä ja lempeällä äänellä Muhkulle. Luulen et Muhku ei oo kiinnostunut Oonasta. Luulen et Oona ja Kimi päätyi pariksi, koska kummallekaan ei ollut muita ottajia. Huomaa, et kumpikaan ei oo missään vaiheessa ollut aidosti kiinnostunut toisesta. Luulen et Muhku haluis oikeesti Sallin, mut se juna meni jo. Niin kauan kun Niina on talossa, niin Muhku ei voi oikein yrittää tosissaan muiden kanssa. Vaikka taloon tulis joku Muhkulle sopiva nainen, niin Niina roikkuis Muhkussa kiinni niin, ettei voi valita ketään muuta.
Rehellisyys on hyvästä kyllä, mutta olisi Niina voinut tuoda vähän hienotunteisemmin ilmi, ettei ole kiinnostunut Markuksesta. Nyt melkein huusi asian. Kyse on kuitenkin kohteliaisuudesta, jos itseä pidetään kiinnostavana.