Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli nähtävissä ettei Oonaa tosissaan kiinnosta.
Kerro toki meille muillekkin mistä sen on nähnyt?
Katseet, eleet, kehonkieli.
Vau aika pro touhua. Et oo rakkaustohtorin viittaa ajatellu ottaa?
Onks pakko....
Nuoret ei osaa enää lukea kehonkieltä, kun kaikki tutustuminen on nykyään somessa, virtuaalista ja muokattua.
Onko kehonkielen osaaminen joku kansalaisvelvollisuus?
On siitä etua, jos oikeasti rakkaussuhteen haluaa.
Kuvittelenko vaan vai onko tänä vuonna ollut jotenkin todella vähän äänestyksiä? Eikö edeltävinä kausina oo lähes joka jakson yhteydessä ollut äänestys jostain asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Oona hakeutuu aina sängyssä aika tiiviisti Kimin kainaloon. On kyllä päivisin usein jossain juttelemassa Muhkun kanssa, mutta voi johtua myös siitä, että Muhku hakeutuu sen seuraan? Vai onko ollut nähtävissä, että Oona hakeutuu kaiken aikaa Muhkun lähelle?
Mun mielestä kyse ei ole sen kummemmasta kuin siitä, että ei vaan ole tullut sellasta vahvaa ihastumisen fiilistä, et wau! Eikä se tarkoita että välttämättä suoraan Kimiä kohtaan puuttuu se wau -tunne, vaan että sellasta ihastumisen tunnetta ei oo vaikka haluais.
Kimi taas mun mielestä on selkeästi ihastuneempi Oonaan, sen nyt näkee miehen katseesta ja eleistä. Oonassa ei tällaista ole havaittavissa, alun innostuksen jälkeen.
Markus otti Niinan ja Muhku Oonan.
Viimeinkin tapahtuu edes jotain kiinnostavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta. Oona hakeutuu aina sängyssä aika tiiviisti Kimin kainaloon. On kyllä päivisin usein jossain juttelemassa Muhkun kanssa, mutta voi johtua myös siitä, että Muhku hakeutuu sen seuraan? Vai onko ollut nähtävissä, että Oona hakeutuu kaiken aikaa Muhkun lähelle?
Mun mielestä kyse ei ole sen kummemmasta kuin siitä, että ei vaan ole tullut sellasta vahvaa ihastumisen fiilistä, et wau! Eikä se tarkoita että välttämättä suoraan Kimiä kohtaan puuttuu se wau -tunne, vaan että sellasta ihastumisen tunnetta ei oo vaikka haluais.
Kimi taas mun mielestä on selkeästi ihastuneempi Oonaan, sen nyt näkee miehen katseesta ja eleistä. Oonassa ei tällaista ole havaittavissa, alun innostuksen jälkeen.
Siksi varmaan Kimi sanoikin yhdessä jaksossa, että toivoisi villalle tulevan naisen, joka olisi hänestä kiinnostunut... Varmaan aistinut ettei Oona ole samalla tavalla inessä kuin itse on.
Vierailija kirjoitti:
Pakkaa sekaisin! Elämme jännittäviä aikoja...
tulis nyt jotain draamaa. Vaikka muhku ja oona ihastus ja niina mustis
Vierailija kirjoitti:
Eli Markus & Niina tullee tippumaan seuraavaksi... Eipä haitanne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi taas mun mielestä on selkeästi ihastuneempi Oonaan, sen nyt näkee miehen katseesta ja eleistä. Oonassa ei tällaista ole havaittavissa, alun innostuksen jälkeen.Siksi varmaan Kimi sanoikin yhdessä jaksossa, että toivoisi villalle tulevan naisen, joka olisi hänestä kiinnostunut... Varmaan aistinut ettei Oona ole samalla tavalla inessä kuin itse on.
Jep, ja ehkä Kimiki toivois että olis joku toinen vaihtoehto, jolloin ehkä myös huomaisi et mitwn vahvoja ne tunteet Oonaa kohtaan on olleet jos ei olekaan kokoajan yhdessä, ja on joku toinenkin kiinnosta/kiinostunut.
Vierailija kirjoitti:
tulis nyt jotain draamaa. Vaikka muhku ja oona ihastus ja niina mustis
Kyllä - draaman kaari viehättää. Nyt on ollut jo niin kauan tasaisen tappavaa, että tarvitaan jotakin sykettä nostattavaa toimintaa!
emilian lempipuuhaa näyttää olevan puhua siitä miten häneen on millon kukakin ihastunut :D
Kiva kun spoilaatte! Ei kaikki kato etukäteen!
Vierailija kirjoitti:
emilian lempipuuhaa näyttää olevan puhua siitä miten häneen on millon kukakin ihastunut :D
Perus oinas, jonka mielestä maapallo pyörii hänen akselinsa ympäri 😂 minäminäminä & minun tunteet...
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko siitä itelle jotenkin parempi mieli kun saa arvosteltua toisen ulkonäköä? Kyllä on halvat huvit. Miltä tuntuu olla niin tyhmä, että aivoissa ei liiku yhtikäs mitään? Käy vähän sääliksi teitä
Mitä muuta annettavaa näillä on? Olisi toki mielenkiintoista kuulla heidän mielipide CDU:sta, long covidin jälkihoidosta, uusimmasta tieliikenne säädöksestä, Dua Lipan poliittisista näkemyksistä, cpu:sta, hallintotieteiden maisterien opinto-ohjelmasta, Kreikan viemärijärjestelmän uusimisesta, Lufthansan talousvaikeuksista, Milanon muotiviikoista ja Huawein uusimmasta kännykästä mutta niitä odotellessa. Mitä jää jäljelle?
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun spoilaatte! Ei kaikki kato etukäteen!
Kannattaakin liittyä ketjuun vasta kymmenen jälkeen, jos haluaa säästyä spoilauksilta... Täällä kun mennään sen mukaan, ketkä sattuvat katselemaan jaksot ensimmäisenä.
Tuleeko nämä poistuneet ihmiset takaisin jossa vaiheessa vai onko tiputus lopullinen? Miten mä muistan että joku alussa poistettu voi päästä finaaliin.
Nyt on vaarassa että joku hyvä tyyppi joutuu pois. Äänestin sellaista paria minkä haluaisin pelastaa pudotukselta.
Okei..iam so sorry.