Love Island Suomi 2021
Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.
Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!
Kommentit (12627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kimi on juntti. Lyhyesti sanottuna.
Olemus, puhetyyli ja kaikki.
Ei murre tee kenestäkääm junttia. Mikä olemuksessa on junttia? Minusta Kimillä on fiksun näköinen hiustyyli (enemmän "junttia" on esim. ananastukka) ja aina siisti vaatetus nuotiopaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Kimi kiroilee ihan hirveesti jutellessaan miesten kanssa. Kamalan kuuloista.
Kaikki miehetkän siellä kiroilee keskenään, jopa syvällinen Muhku. Ja jos pitäisi nimetä kuka kiroilee eniten, niin mielestäni titteli kuuluu ehdottomasti Tatulle.
Vierailija kirjoitti:
Klo 9:31
Käykää äänestämässä kuka sopisi Mikolle pariksi. Minusta Krete Mikon pariksi.
Klo 9:57
Ei mulla ainakaan näy sovelluksessa käynnissä olevas äänestystä.
Mä veikkaan villisti, että kauden lopussa finaaliparina onkin yllättäen Muhku ja Oona. Katsotaan pitääkö ennustus paikkansa.
Jyrki Järvilehto saapui villaan😁 aikamoiset selluliitit tällä fitnesspimu Rosalla. Sais lähtee mokoma seipään niellyt.
Miksi kaikkien treffit on jossain villan pihalla tai 100 m päässä naapurin puolella? Eikö aiemmilla kausilla ole käyty myös kylillä treffeillä? Koronan vuoksi eivät luultavasti pääse ravintoloihin yms sisälle, mutta kyllähän he voisivat silti käydä kävelyillä tai muissa ulkoaktiviteeteissa eri maisemissa välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole oo minun ihanne, luulin, että miehellä ikää lähemmäs 30, mutta onkin "vain" 25.. Miksi aina niin jännittyneen näköinen, puhuu aika oudosti, oudon kuuloisesti. Ei sovi nuorelle Sallille, vaikka Salli vaikuttaakin vanhemman näköiseltä / oloiselta kuin vain 20 vee.
Se, miten tämä Salli katseli Muhkua, kun jutteli miesten kanssa ennen parinvalintaa, näytti ihan siltä, että Salli on ihan lätkässä Muhkuun. Ulkonäöllisesti Salli sopisikin Muhkulle paremmin, Niina näyttää liian pieneltä Muhkulle, ja se makaaminen Muhkun päällä on vaivaannuttavaa katsottavaa. Luulen, että Salli nyt vähän filmaa, mutta voihan se olla, että ihastuikin yhtäkkiä Eelin. Eniten pelkään, että Muhku alkaa vikitellä Oonaa, ja rikkoo yhden lupaavimman parisuhteen tuolla.
Muhku on ihan kiva, mutta tietty liiallinen itsevarmuus alkaa paistaa läpi, mainostaa omaa syvällisyyttään, mutta onko hän sen syvällisempi kuin Niina lopulta? Muhku tietää tasan tarkkaan, että tytöt on siihen lätkässä, ihan kaikki. Se saattoi myös olla syy, miksi se Niinakin kiinnostui siitä uudestaan. Epäilen, että Muhku on yksi eniten voittorahojen perään tuolla. Tuo jankuttaminen syvällisyydestä alkaa vähän tökkiä.
Sallin ja Muhkun olisin toivonu pariks ja Muhku teki virheen, kun valitsi toisin. Teki kuitenkin suuren palveluksen kaverilleen ja tällä hetkellä Salli ja Eeli on ihan suosikkipari! Itsekin oon ihan ihastunu Eeliin mitä en ikinä alussa voinu kuvitellakaan 😘 S ja E kumpikin miellyttäviä, ei harrasta draamailua tai tuuliviireilyä. No, katotaan mitä tapahtuu.
Olen miettinyt, kun Eeli mielestäni näyttää jotenkin ei-suomalaiselta, että minkämaalaista hän oikeastaan muistuttaa. Kaksi lopputulemaa, eskimo on toinen ja toinen on japanilainen, kaukana toisistaan olevat silmät, ja silmäluomet eivät näy. Se jossain määrin vaikuttaa ehkä siihen, miksi hän joidenkin mielestä näyttää ikäistään vanhemmalta.
Minusta Eeli on ihan kiva, mutta mua nolottaa kun se puhuu jostain pusuista, aikuisen näköinen mies, ja puhuu kuin 15-vuotias teini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää äänestämässä kuka sopisi Mikolle pariksi. Minusta Krete Mikon pariksi.Klo 9:57
Ei mulla ainakaan näy sovelluksessa käynnissä olevas äänestystä.
oli siellä joku kysely.
Miehillä on housut jalassa, miksi naisilla pelkkä naru prsvaossa?
Onko Tatu muka Emiliaa nuorempi, kun Emppu oli kutsunut häntä pikkuveljekseen ennen kuin pariutuivat? Luulin, että Emilia on tuolla nuorin.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on housut jalassa, miksi naisilla pelkkä naru prsvaossa?
Formaatti velvoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan villisti, että kauden lopussa finaaliparina onkin yllättäen Muhku ja Oona. Katsotaan pitääkö ennustus paikkansa.
Joo, tätä pelkään. Muhku ja Oonahan on molemmat katsojasuosikkeja, joten käsikirjoituksen mukaan näin voisi kirjoittaa. Ja jos Muhku tavoittelee voittorahoja, hän osaa lukea peliä niin, että Oonan kanssa kannattaa pariutua. Olen huomaavinani, että Kimi on jo vähän varuillaan Muhkun suhteen. Se Muhkun toimiminen Oonan ämpärinä ja hänen toimimisensa Niinan ämpärinä vihjasi itselleni vähän tähän suuntaan. Vihjasiko vähän Muhkulle, että pitää Oonaa likaämpärinä, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykää äänestämässä kuka sopisi Mikolle pariksi. Minusta Krete Mikon pariksi.Klo 9:57
Ei mulla ainakaan näy sovelluksessa käynnissä olevas äänestystä.oli siellä joku kysely.
Kiitti, nyt löysin. Rosa on saanut 63% äänistä, Milla toiseksi eniten (18%).
Vierailija kirjoitti:
Joo, tätä pelkään. Muhku ja Oonahan on molemmat katsojasuosikkeja, joten käsikirjoituksen mukaan näin voisi kirjoittaa. Ja jos Muhku tavoittelee voittorahoja, hän osaa lukea peliä niin, että Oonan kanssa kannattaa pariutua. Olen huomaavinani, että Kimi on jo vähän varuillaan Muhkun suhteen. Se Muhkun toimiminen Oonan ämpärinä ja hänen toimimisensa Niinan ämpärinä vihjasi itselleni vähän tähän suuntaan. Vihjasiko vähän Muhkulle, että pitää Oonaa likaämpärinä, ehkä.
Muhku ei toimi Oonan ämpärinä vaan toisinpäin, Oona toimii Muhkun ämpärinä. Muhku ei voi jutella syvällisiä oman parinsa Niinan kanssa, joten hän purkaa tuntojaan Oonalle, jolle helpompi puhua.
Vierailija kirjoitti:
Niina nolasi itsensä totaalisti. Kertomalla ettei ole syvällinen ihminen! Kuka sanoo itsestään tuolla tavalla? Alentaa oman arvonsa. Arvostus ainakin täällä ei kovin korkealla tähänkään saakka ollut - nyt meni vielä enemmän miinukselle.
Kommenttisi on aivan pöyristyttävä! Jaksaako kukaan olla tekemisissä kanssasi? Istut käsi otsalla miettien syntyjä syviä päivät pitkät?
Reality sarjan osallistujan suoranainen inhoaminen ei ole kyllä ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Eeli on ihan kiva, mutta mua nolottaa kun se puhuu jostain pusuista, aikuisen näköinen mies, ja puhuu kuin 15-vuotias teini.
Miksei aikuinenkin voisi puhua pusuista ja pussaamisesta? Ihan normaalit sanat puhekielessä. Suudelma ja suuteleminen kuulostaa ehkä hieman virallisemmalta ja muodollisemmalta. Toki kaikki käy.
Vierailija kirjoitti:
Onko Tatu muka Emiliaa nuorempi, kun Emppu oli kutsunut häntä pikkuveljekseen ennen kuin pariutuivat? Luulin, että Emilia on tuolla nuorin.
E on 21, T 22. Läpällä sanonut Tatulle niin, huoh.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, kun Eeli mielestäni näyttää jotenkin ei-suomalaiselta, että minkämaalaista hän oikeastaan muistuttaa. Kaksi lopputulemaa, eskimo on toinen ja toinen on japanilainen, kaukana toisistaan olevat silmät, ja silmäluomet eivät näy. Se jossain määrin vaikuttaa ehkä siihen, miksi hän joidenkin mielestä näyttää ikäistään vanhemmalta.
Eelillä on kyllä hieman "aasialaishenkiset" silmäluomet. Mielestäni hän näyttää myös saksalaiselta, norjalaiselta tai ruotsalaiselta.
Tulispa Kretelle se pehmeä, karvainen mies, jota on toivonut.
Todellakin, hyvin ilmastoystävällistä. Olisiko kannattanut "lentää" Possen takia, joka oli eilen todella umpisurkea sen, mitä pystyi katsomaan :)