Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Love Island Suomi 2021

Vierailija
16.08.2021 |

Tänään alkaa!
Oon todella oottanut että tämä Suomen versio alkaa, jotenki kiva seurata tapahtumia ns. oikeaan aikaan.
Uudet kilpailijat on jo julkaistu, mitä mielipiteitä?
Mun mielestä vaikutti ihan ok kattaukselta, ei mitään sykähdyttävää puoleen eikä toiseen. Tosi paljon vaan nuoria n.20 vuotiaita. Itsestä on kivempi seurata edes vähän vanhempaa porukkaa +25v.

Mä tykkäsin suomi-version ekasta kaudesta toai paljon, mut toinen kausi jäi jotenki vähä valjuksi. En oikein edes tiedä syytä, ei vaan jotenki lähtenyt. Toivottavasti tämä kolman kausi olisi hyvä!

Kommentit (12627)

Vierailija
3441/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten toi Krete on aina naama norsun.. täysi kusipääkö sille kelpaa tai miksi jo nyt miettiä,että toimisiko homma ulkomaailmassa. Tarttuis hetkeen ja nauttisi reissusta. Toi ahdistusmood tarttuu taas ja kohta kaikki on tyytymättömiä pariinsa..

Olin jo unohtanut, että Krete oli hämmentämässä sitä ensimmäisten jaksojen ahdistuskeitosta.

Samaa fiilistä ei enää kaivata yhtään.

Vierailija
3442/12627 |
03.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli kaunis, mutta hiuksensa luonnottomat! Lisäksi meikkaa niin, että meikkivoidetta tai jotain oranssia töheröä oli hiuksissakin... 😬

Eelillä kyllä huikea kroppa & parantanut muutenkin menoaan kuin sika juoksua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3444/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina nolasi itsensä totaalisti.  Kertomalla ettei ole syvällinen ihminen!  Kuka sanoo itsestään tuolla tavalla?   Alentaa oman arvonsa.   Arvostus ainakin täällä ei kovin korkealla tähänkään saakka ollut - nyt meni vielä enemmän miinukselle.

Vierailija
3445/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja Mikko käyneet samalla garnierpurkilla.

Vierailija
3446/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi on juntti.   Lyhyesti sanottuna.

Vierailija
3447/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niina tajusi, että Muhiksen peesissä on mahdollisuus välttää putoaminen. Siitä tuo äkillinen suunnanvaihto ja liehittely.

Vierailija
3448/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten toi Krete on aina naama norsun.. täysi kusipääkö sille kelpaa tai miksi jo nyt miettiä,että toimisiko homma ulkomaailmassa. Tarttuis hetkeen ja nauttisi reissusta. Toi ahdistusmood tarttuu taas ja kohta kaikki on tyytymättömiä pariinsa..

Olin jo unohtanut, että Krete oli hämmentämässä sitä ensimmäisten jaksojen ahdistuskeitosta.

Samaa fiilistä ei enää kaivata yhtään.

Toi porukka tuolla talossa kyllä selvästi tykkää Kretestä, hän halaa paljon muita ja häntä halataan, joten en ymmärrä, miksi hänet täällä nähdään niin negatiivisesti. Hän ja Nico sanoivat, etteivät halua olla mitään yltiöpositiviisia, eivät esitä olevansa ihastuneita, kun eivät ole, ja hyvä niin. Olisi talo paljon tylsempi ilman Kreteä. Hän ei kuitenkaan hauku ja parjaa muita, jolloin ymmärtäisin tämän häneen kohdistuneen negan.

Vierailija
3449/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuunatulla bassoautolla kylillä kurvaillut saletisti.

Vierailija
3450/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemus, puhetyyli ja kaikki.

Vierailija
3451/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimi kiroilee ihan hirveesti jutellessaan miesten kanssa. Kamalan kuuloista.

Vierailija
3452/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Eeli minun ihanne, luulin, että miehellä ikää lähemmäs 30, mutta onkin "vain" 25.. Miksi aina niin jännittyneen näköinen, puhuu aika oudosti, oudon kuuloisesti. Ei sovi nuorelle Sallille, vaikka Salli vaikuttaakin vanhemman näköiseltä / oloiselta kuin vain 20 vee.

Se, miten tämä Salli katseli Muhkua, kun jutteli miesten kanssa ennen parinvalintaa, näytti ihan siltä, että Salli on ihan lätkässä Muhkuun. Ulkonäöllisesti Salli sopisikin Muhkulle paremmin, Niina näyttää liian pieneltä Muhkulle, ja se makaaminen Muhkun päällä on vaivaannuttavaa katsottavaa. Luulen, että Salli nyt vähän filmaa, mutta voihan se olla, että ihastuikin yhtäkkiä Eelin. Eniten pelkään, että Muhku alkaa vikitellä Oonaa, ja rikkoo yhden lupaavimman parisuhteen tuolla.

Muhku on ihan kiva, mutta tietty liiallinen itsevarmuus alkaa paistaa läpi, mainostaa omaa syvällisyyttään, mutta onko hän sen syvällisempi kuin Niina lopulta? Muhku tietää tasan tarkkaan, että tytöt on siihen lätkässä, ihan kaikki. Se saattoi myös olla syy, miksi se Niinakin kiinnostui siitä uudestaan. Epäilen, että Muhku on yksi eniten voittorahojen perään tuolla. Tuo jankuttaminen syvällisyydestä alkaa vähän tökkiä.

Vierailija
3453/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä nää Kimistä mitään junttia. Hämääkö Oulun murre nyt?

Vierailija
3454/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimillä on elämänviisautta ja psykologista otetta elämään, mitä pidän tosi viehättävänä piirteenä miehessä. Kimi on se syvällisin mies tuolla. Kun nyt lopettaisi kiroilun... se harmittaa. Ei jotenkin sovi hänelle yhtään.

Vierailija
3455/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona on naisista kiinnostavin, hienosti noussut alun nobodystä ehdottomasti villan ykkösladyksi. On kaunis, puhuu fiksusti, mutta silti osaa olla hauska. Juttelee kaikkien kanssa ja osaa hienosti olla Kimin pari. Kimikin on ihan ok, jotkut pienet asiat ärsyttää, kuten ne lätkävertaukset, jotka onneksi jo aika lailla jääneet pois, tai sitten niitä ei näytetä.

Vierailija
3456/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Eeli minun ihanne, luulin, että miehellä ikää lähemmäs 30, mutta onkin "vain" 25.. Miksi aina niin jännittyneen näköinen, puhuu aika oudosti, oudon kuuloisesti. Ei sovi nuorelle Sallille, vaikka Salli vaikuttaakin vanhemman näköiseltä / oloiselta kuin vain 20 vee.

Se, miten tämä Salli katseli Muhkua, kun jutteli miesten kanssa ennen parinvalintaa, näytti ihan siltä, että Salli on ihan lätkässä Muhkuun. Ulkonäöllisesti Salli sopisikin Muhkulle paremmin, Niina näyttää liian pieneltä Muhkulle, ja se makaaminen Muhkun päällä on vaivaannuttavaa katsottavaa. Luulen, että Salli nyt vähän filmaa, mutta voihan se olla, että ihastuikin yhtäkkiä Eelin. Eniten pelkään, että Muhku alkaa vikitellä Oonaa, ja rikkoo yhden lupaavimman parisuhteen tuolla.

Muhku on ihan kiva, mutta tietty liiallinen itsevarmuus alkaa paistaa läpi, mainostaa omaa syvällisyyttään, mutta onko hän sen syvällisempi kuin Niina lopulta? Muhku tietää tasan tarkkaan, että tytöt on siihen lätkässä, ihan kaikki. Se saattoi myös olla syy, miksi se Niinakin kiinnostui siitä uudestaan. Epäilen, että Muhku on yksi eniten voittorahojen perään tuolla. Tuo jankuttaminen syvällisyydestä alkaa vähän tökkiä.

En kyllä usko tuohon että kaikki tytöt lätkässä Muhkuun.

Vierailija
3457/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oo minun ihanne, luulin, että miehellä ikää lähemmäs 30, mutta onkin "vain" 25.. Miksi aina niin jännittyneen näköinen, puhuu aika oudosti, oudon kuuloisesti. Ei sovi nuorelle Sallille, vaikka Salli vaikuttaakin vanhemman näköiseltä / oloiselta kuin vain 20 vee.

Sallin ja Muhkun olisin toivonu pariks ja Muhku teki virheen, kun valitsi toisin. Teki kuitenkin suuren palveluksen kaverilleen ja tällä hetkellä Salli ja Eeli on ihan suosikkipari! Itsekin oon ihan ihastunu Eeliin mitä en ikinä alussa voinu kuvitellakaan 😘 S ja E kumpikin miellyttäviä, ei harrasta draamailua tai tuuliviireilyä. No, katotaan mitä tapahtuu.

Vierailija
3458/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää äänestämässä kuka sopisi Mikolle pariksi. Minusta Krete Mikon pariksi.

Vierailija
3459/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatu alkanut vaikuttaa eniten järkevälle tuolla.

Vierailija
3460/12627 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin Emilia kiteyttäny mun ajatukset,että Tatu on kuin veli (ainakin alussa). Tuo pari ei todellakaan pysy kimpassa talon ulkopuolella,Tatu nostaa kytkintä heti tilaisuuden tullessa.

Ketju on lukittu.