Mitä ihmettä teette näille kaikille omenoille?
Niihin hukkuu kohta. Kokoajan tulee lisää ja lisää. Meillä on pihakompostori, sen oon tunkenut jo ihan täyteen. Sitten oon vaan tunkenut niitä mustiin roskasäkkeihin. Niitäkin rupeaa jo olemaan... Ystäville ei niitä oikein kehtaa antaa, koska suurin osa niistä on ihan rupisia ja matoisia. :-/ Itselle just ollaan syöntiomenat saatu. Mitä sinä teet näille kaikille ylimääräsille omenoille? Kerro mullekin...
Kommentit (27)
Omenahilloa ja mehumaijalla mehua.
Keitän hilloa marmeladisokerilla.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:59"]
Me viedään mehupuristamolle ja he tekevät omenamehua ja pullottavat ;)
[/quote]
Mitä maksaa? :)
Mehua voi tehdä kotona Viinihapolla
Mies on aina vienyt mutta muistaakseni n. 4e pullo.. :) [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:59"]
Me viedään mehupuristamolle ja he tekevät omenamehua ja pullottavat ;)
[/quote]
Mitä maksaa? :)
[/quote]
Tuoremehuasemalle, teette talven mehut. Meillä tulee talven aikana juotua n. 150kg edestä omenia :O
Me viedään mehupuristamolle ja he tekevät omenamehua ja pullottavat ;)