Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä teette näille kaikille omenoille?

Vierailija
06.09.2014 |

Niihin hukkuu kohta. Kokoajan tulee lisää ja lisää. Meillä on pihakompostori, sen oon tunkenut jo ihan täyteen. Sitten oon vaan tunkenut niitä mustiin roskasäkkeihin. Niitäkin rupeaa jo olemaan... Ystäville ei niitä oikein kehtaa antaa, koska suurin osa niistä on ihan rupisia ja matoisia. :-/ Itselle just ollaan syöntiomenat saatu. Mitä sinä teet näille kaikille ylimääräsille omenoille? Kerro mullekin...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me viedään mehupuristamolle ja he tekevät omenamehua ja pullottavat ;)

Vierailija
22/27 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenahilloa ja mehumaijalla mehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitän hilloa marmeladisokerilla.

Vierailija
24/27 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:59"]

Me viedään mehupuristamolle ja he tekevät omenamehua ja pullottavat ;)

[/quote]

Mitä maksaa? :)

Vierailija
25/27 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehua voi tehdä kotona Viinihapolla

Vierailija
26/27 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina vienyt mutta muistaakseni n. 4e pullo.. :) [quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 21:59"]

Me viedään mehupuristamolle ja he tekevät omenamehua ja pullottavat ;)

[/quote]

Mitä maksaa? :)
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/27 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoremehuasemalle, teette talven mehut. Meillä tulee talven aikana juotua n. 150kg edestä omenia :O

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan