Milloin söit viimeksi pitsan
Kommentit (32)
Kebabia sata vuotta sitten, hampparia samoten. Pizzaa ihan näinä päivinä. Oli sellainen superhimo joka on nyt laantunut, kun söin niin vitusti pizzaa lyhyen ajan sisällä.
Joku 2 viikkoa sitten tehtiin tytön kanssa itse, varmaan viime vuonna, 2-3kk sitten.
Pizza keskiviikkona, kebabia tänään, hampurilainen vajaa 2 viikkoa sitten maanantaina.
En ole koskaan maistanut mitään edellä mainittuja. Mutta tänään viimeksi Mäkkärillä söin ranskalaiset. Ja ikää vasta 36v ;)
Pizzaa syön juuri nyt, hampparin söin viime viikolla. Kebabia on ole syönyt vuosikausiin koska syön vegaanisti, vegekebabbia tosin söin tuossa parisen kuukautta sitten.
Pizzaa kaksi viikkoa sitten. Kebabia olen maistanut kerran joskus 10 vuotta sitten enkä tykännyt. Ravintolan hampurilaisen olen syönyt joskus viime vuoden puolella, itse tehtyjä pari kuukautta sitten.
On tästä melkein kuukausi.
Oli uutuus, paljon pippuria (ihan pippuria, ei chiliä tai jalapenoa), ei maistunut minulle, liian tujakkaa.
Eilen, kun kotipizzalta tuli tarjouskuponkeja joilla sai pizzan 5,90 eurolla. Taisi vaan leipuri leipoa normaalia pienemmän lätyn kun oli tarjoushinta.
Tänään tein pitsaa ja söin myös. Kebabia en syö ollenkaan, hampuri,aisen söin, kun Burger King aukaistiin tänne joskus kesällä.
Pizzan arviolta 3 vk sitten. Ristoranten pakastepizza.
Hampurilaisen eilen. Ostin Hesestä hampurilaisaterian.
Pitakebabin söin heinäkuun alussa. Huvipuistossa.
Tänään, en koskaan, oisko 2 kk sitten.
Pitsaa v.2011 muuton yhteydessä.
Hampurilaisen v.2012 festareilla.
Kebabia en ole syönyt oikeasti koskaan :D
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:45"]Kebabia sata vuotta sitten, hampparia samoten. Pizzaa ihan näinä päivinä. Oli sellainen superhimo joka on nyt laantunut, kun söin niin vitusti pizzaa lyhyen ajan sisällä.
[/quote]Sä oletkin aika iäkäs, hatunnosto sinulle!
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:42"]
Kebabin? Hampurilaisen?
[/quote]Viime viikonloppuna, 6 v. sitten, 6 v. sitten.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 18:46"]
En ole koskaan maistanut mitään edellä mainittuja. Mutta tänään viimeksi Mäkkärillä söin ranskalaiset. Ja ikää vasta 36v ;)
[/quote]
Mikset ole maistanutkaan?
Pitsaa tänään, Kebabia en ole syönyt koskaan, Hampurilaisen keväällä.
Juuri tänään söin Kotipizzan parmianon. Hävettää myöntää, mutta olen tilannut sieltä tuon saman pizzan kolme kertaa tällä viikolla. Puolustuksekseni olen ollut kipeänä, enkä ole jaksanut käydä kaupassa, eikä ruoanlaittokaan ole houkutellut. Paljon muuta en sitten noina päivinä syönytkään.
40min sitten, en koskaan, oisko pari kuukautta sit?