Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä pitkäaikaistyötön ja köyhä, koetko elämäsi arvokkaaksi?

Vierailija
06.09.2014 |

Vai koetko eläväsi turhaan?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei ole työtä varten - orjilla teetetään työt, ja omistavat luokka kerää hedelmät -- vallankumous kakkonen tulossa

Vierailija
2/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen sen itselle arvokkaaksi, ja onko muulla sitten väliäkään? Onko sinulle väliä vain niillä elämillä, joista sinulle itsellesi on hyötyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko arvokas oikea sana mutta ainakin kiinnostavuutta on ollut ihan omiksi tarpeiksi. Ei siis niin että oma elämäni olisi huisin kiinnostavaa, vaan että minulla on kiinnostusta seurata mitä Suomessa ja maailmalla tapahtuu. Ihmiset on aika huvittavia kun niitä seuraa sivusta kaikessa rauhassa.

Vierailija
4/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta aikaa elämässäni. Kulutan vähän, syön terveellisesti. ulkoilen säännöllisesti ja saan nukkua 8-9h yöunia.

Voin seurailla rauhassa asioita, luontoa, käydä kirjastossa varaamassa uusimmat kirjat, lukea koko Suomen sekä muualla ilmestyvät lehdet. Käydä näyttelyissä ja leffoissa päivällä (ovat edullisimpia), osallistua työväenopiston kursseille pirteänä, mediotoida, kuunnella musiikkia omaan tahtiin.

Ei tarvitse aikatauluja busseihin, työmatkoihin enkä ylipäätänsä kelloakaan. Nettiyhteys on taloyhtiön puolesta ja yksinkertainen puhelin riittää. Aika ihanaa elämää köyhänä ja syrjäytyneenä!

Vierailija
5/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tämän kaiken maksaa?

Vierailija
6/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 11:58"]

Kukas tämän kaiken maksaa?

[/quote]Toivottavastu ne, jotka eivät minua huoli töihin.

Vierailija
7/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin maksanut 30 vuotisen työurani aikana nämä kustannukset ennakkoon itse. Nyt vain nostan niitä itseni elättämiseen.

Vierailija
8/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen

Vierailija
9/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön ei välttämättä ole köyhä. Enkä nyt vihjaa että täällä saaduilla tuilla rikastuisi. Jokainen elämä on arvokas, käy sitten töissä tai ei. Elämässä on paljon muitakin rikkauksia kuin työ.

Vierailija
10/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on yhtä arvokas kuin kenen tahansa. Minä käytän päiväni olemalla lasteni kanssa se on parasta ja tärkeintä kaikista ja minulla on siihen aikaa. Olen siitä kiitollinen, vaikka haluaisinkin töitä ja palkkaa.

Vierailija
11/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selvästi toivoisi myöntävää vastausta jotta voisi säälitellä norsunluutornistaan! Olet vastenmielinen ääliö ap!

Vierailija
12/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:27"]

Ap selvästi toivoisi myöntävää vastausta jotta voisi säälitellä norsunluutornistaan! Olet vastenmielinen ääliö ap!

[/quote]

Olen itse köyhä ja pitkäaikaistyötön ja koen elämäni turhaksi siksi ihmettelen niitä jotka eivät koe niin. ap

Vierailija
13/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskoo sen mantran, että vain työtä tekemällä olet arvokas ja että työ määrittää sinut, niin vaikea se on sitten selviytyä tilanteesta, jossa työttömäksi joutuu tai muuten ei voi tehdä työtä. Ja nykyään jokainen ihminen varmaan joskus joutuu kohtaamaan sen, että ei ole työssä.

Onko eläkeläiselläkään enää mitään virkaa? Kotiäidillä? Sairaalla? Lapsilla ja nuorilla? Lomalaisella? Elämässä on niin paljon vaiheita, joissa ei työtä voi tehdä.

Vierailija
14/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:30"]

[/quote]

Olen itse köyhä ja pitkäaikaistyötön ja koen elämäni turhaksi siksi ihmettelen niitä jotka eivät koe niin. ap

[/quote]

Mikset mene töihin, niin saisit jotain sisältöä elämääsi?

Vierailija
15/15 |
07.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:35"]

[quote author="Vierailija" time="07.09.2014 klo 12:30"]

[/quote]

[/quote]

Mikset mene töihin, niin saisit jotain sisältöä elämääsi?

[/quote]

Mikset itse mene töihin, niin saisit muutakin sisältöä kun vauvapalstalla provoilu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän