Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työvoimapoliittisen koulutuksen hakematta jättäminen

Vierailija
06.09.2014 |

Kysyisin hieman neuvoa/kokemusta. Eli mulla oli työkkärissä aluksi toinen virkailija jonka kanssa olin yhteydessä heinäkuussa ja sovittiin että otan yhteyttä työkkäriin äitiysloman jälkeen(joka siis alkaa 23.10), ja kertoi siis että työvoimapoliittinen lausunto on siihen asti voimassa. Nyt kuitenkin sain uudelta virkailijailta selvityspyynnön 1.9 että olenko hakenut syksyn yhteishakuun (olen alle 25) ja että selvitys pitää antaa 15.9 myös jos en ole hakenut,jolloin määräytyy mahdollinen karenssi. Vastasin uudelle virkailijalle äitiysloman alkavan tuolloin 23.10 ja liitin sähköpostiin myös keskustelut aiemman virkailijan kanssa, kysyisinkin nyt että kuinka todennäköisesti tulee karenssi äippälomaan asti vai onko sillä merkitystä mitä aikaisempi virkailija kanssani sopi? Sori epäselvä teksti

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennys vielä, eli aikaisemman virkailijan sähköposteista selviää myös mahdolliseen koulutukseen hakeutuminen,johon hän oli sitä mieltä että en voi hakea,koska äitiysloma alkaa näin pian ja hän kirjoitti silloin lausunnon pamiin jo tohon 22.10 asti voimaan olevaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla