Joudutko pitämään päivittäin pikkuhousunsuojaa?
Oon joutunu pitämään koko aikuisikäni jokapäivä pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon yms, kosteuden takia. (kotona ollessa en pidä) Kysyn koska niin paljon oon lukenu eri juttuja että ei saisi jatkuvasti käyttää kun hautoo ja voi tulla tulehduksia. Mulla ei oo koskaan ollu tulehduksia eikä suojat haudo kun vaihtaa uuden tarpeeksi usein. Vaihan yleensä aina uuden kun käyn vessassa vaikka aina ei tarvis vaihtaa.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Terve pillu ei haise eikä liikoja vuoda. Kiihottuminen on ihan eri asia kuin runsas valkovuoto. Hyi saatana mitä porukkaa täällä.
Sot sot, suuta pienemmälle, odotavaan kun ikää tulee alkaa paikat löystyä tarvitset sinäkin tenan pöksyhisi kun alkaa pissa karkailla, vai joku pojankoltiainenko olet.
Mulla jostain syystä vuotaa aina työpäivinä pillu niin, että pikkuhousunsuojaa pitää vaihtaa 2-4 kertaa työpäivän aikana. Kotona ei vuoda niin paljon, enkä pidä suojia. Töissä olen kokeillut olla ilman suojaa, kun epäilin että johtuisi niistä, mutta kun vuotoa tulee ilman suojiakin samalla tavalla.. Pitäisi olla ainakin kolmet pikkarit töissä mukana että voi vaihtaa. Ja ihan tavallista toimistotyötä teen taloushallintoalalla. Vaikka kyllä välillä ajatukset harhailee kun katselee toimistolla käyviä komeita miehiä hyvin istuvissa puvuissaan.
En ole koskaan käyttänyt pikkuhousunsuojaa muuten kuin tamponin kanssa menkkojen aikaan, koska valkovuoto pysynyt aina sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve pillu ei haise eikä liikoja vuoda. Kiihottuminen on ihan eri asia kuin runsas valkovuoto. Hyi saatana mitä porukkaa täällä.
Sot sot, suuta pienemmälle, odotavaan kun ikää tulee alkaa paikat löystyä tarvitset sinäkin tenan pöksyhisi kun alkaa pissa karkailla, vai joku pojankoltiainenko olet.
Olen 50 v nainen ja ei vuoda eikä lirahtele, muuta kuin menkat.
Ei myöskään haise. Reikäosastojen elimeni ovat kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään haise. Reikäosastojen elimeni ovat kunnossa.
No 50-v naiseksi sun kielenkäyttö on kamalaa. Että reikäosastot ehkä kunnossa, mutta ei näköjään mitä sieltä ulos tulee.
Pitkässä seurustelusuhteessa en juuri tarvinnut. Uuden miehen myötä tarvin useammin, koska valuu jo pelkästä hänen ajattelemisestaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Mulla jostain syystä vuotaa aina työpäivinä pillu niin, että pikkuhousunsuojaa pitää vaihtaa 2-4 kertaa työpäivän aikana. Kotona ei vuoda niin paljon, enkä pidä suojia. Töissä olen kokeillut olla ilman suojaa, kun epäilin että johtuisi niistä, mutta kun vuotoa tulee ilman suojiakin samalla tavalla.. Pitäisi olla ainakin kolmet pikkarit töissä mukana että voi vaihtaa. Ja ihan tavallista toimistotyötä teen taloushallintoalalla. Vaikka kyllä välillä ajatukset harhailee kun katselee toimistolla käyviä komeita miehiä hyvin istuvissa puvuissaan.
Mulla kans valuu aina päivällä eniten ja tuntuu että paikat on märät aina. Varmaan oon vaan niin kosteena koko ajan ;) ilman suojaa pikkarit on märkänä enkä kestä sitä tunnetta. Suojan kanssa ei tunnu märältä kun vaihtaa kuivan suojan tarpeeks usein.
Olen 55-vuotias, enkä ole kertaakaan elämässäni sellaista käyttänyt. Ajatuskin siitä, että hauduttaisi aina paikkojaan, ei kiitos. Vaihdan alusvaatteeni päivittäin, niin ei ole tarvetta.
Raskaana vuoto lisääntyi ja käytin päivittäin. Muuten en ole ikinä tarvinnut.
Hyi hitto mikä ketju. Kuka aikuinen nainen puhuu pikkareista?! Ne ovat ALUSHOUSUT tai KALSARIT, ei mitkään pikkarit. Voi oksennus.
Raskaana ollessa valkovuoto oli niin runsasta, että pidin suojia. Muuten en ole pitänyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto mikä ketju. Kuka aikuinen nainen puhuu pikkareista?! Ne ovat ALUSHOUSUT tai KALSARIT, ei mitkään pikkarit. Voi oksennus.
Mun miespuolinen pomo puhuu omista alushousuistaan pikkareina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei myöskään haise. Reikäosastojen elimeni ovat kunnossa.No 50-v naiseksi sun kielenkäyttö on kamalaa. Että reikäosastot ehkä kunnossa, mutta ei näköjään mitä sieltä ulos tulee.
Kyllä minä kirosana päästän, kun akat kertoilee tyhmiä. Livenä en kiroile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolinen pomo puhuu omista alushousuistaan pikkareina.
Miksi keskustelet pomosi kanssa alushousuista? 🙄
Vierailija kirjoitti:
No ei naiset käytä kalsareita.. Hyi hi*to!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt varmaan 30v jo, tosin nykyään en joka päivä. Jossain elämän vaiheessa valkovuotoa oli enemmän, ilman suojaa ei olisi pärjänny. Nykyisin ikä taitaa vaikuttaa tuohonkin.
Sama täällä. Nykyiset ph-suojat on sitä paitsi todella hyviä ja mikäli jokapäiväiseen käyttöön ostaa niin on olemassa puuvillaisia jotka eivät haudo.
Nuvaringin aikaan valkovuotohana oli auki non-stop. Pikkuhousut oli aina tahraiset ilman suojaa. Kun lopetin renkaan, loppui tuhruttelu. Pikkuhousut ovat putipuhtaat vielä kahdenkin päivän käytön jälkeen (ellen ole ajatellut jotain rivouksia).
Vierailija kirjoitti:
Nuvaringin aikaan valkovuotohana oli auki non-stop. Pikkuhousut oli aina tahraiset ilman suojaa. Kun lopetin renkaan, loppui tuhruttelu. Pikkuhousut ovat putipuhtaat vielä kahdenkin päivän käytön jälkeen (ellen ole ajatellut jotain rivouksia).
Kyllä pikkuhousut kuuluu vaihtaa päivittäin.
En oo pitänyt ikinä paitsi ekoja kertoja kun käytin tamponia sekä myöhemmin aluksi kun opettelin käyttään kuukuppia. Nukun alasti, semiusein saatan myös vaan olla käyttämättä alushousuja vaatteiden alla. Normaalisti ei juuri ikinä ole valkovuotoa pikkuhousuihin asti. Nyt kun olen raskaana vuodon määrä on huomattavasti isompi, mutta mieluummin sitten vaihdan useammin pikkareita kuin alan käyttää pikkuhousunsuojia. Inhoan suojien tuntua housuissa, siksi myös kuukuppi on loistava. Varmaan sit heti synnytyksen jälkeen joutuu hetken siihen tottumaan.
Ei naiset kirjoita tähän tyyliin🤔