Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joudutko pitämään päivittäin pikkuhousunsuojaa?

Vierailija
15.08.2021 |

Oon joutunu pitämään koko aikuisikäni jokapäivä pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon yms, kosteuden takia. (kotona ollessa en pidä) Kysyn koska niin paljon oon lukenu eri juttuja että ei saisi jatkuvasti käyttää kun hautoo ja voi tulla tulehduksia. Mulla ei oo koskaan ollu tulehduksia eikä suojat haudo kun vaihtaa uuden tarpeeksi usein. Vaihan yleensä aina uuden kun käyn vessassa vaikka aina ei tarvis vaihtaa.

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pikkuhousunsuojaa pidän ovulaation aikaan silloin olen kolmepäivää läpimärkänä ja suojaa joutuu vaihtaa usein. Myös silloin kun menen salille pikkuhousunsuoja on tarpeen koska silloin erittyy limoja enemmän.

Vierailija
42/128 |
15.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut "vanhemmiten" eli neljänkympin korvilla olemaan tarve lähes päivittäin (useammallekkin) pikkuhousunsuojalle kun sitä luonnollista kosteutta alkaa olla sen verran paljon varsinkin jos seura on miellyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin mahdollisimman paljon välttämään pikkuhousunsuojien käyttämistä kun ne kuitenkin hiottaa ja hautoo vaikka vaihtaskin usein. Laitan suojan vaan jos olen pitempään pois kotoa. Mutta kuitenkin lähes päivittäin tarvitsen kun työpäivinä on pakko pitää sen verran pimppa vuotaa päivän aikana.

Vierailija
44/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmannen lapsen jälkeen olen pitänyt paksua sidettä joka päivä. Yskiminen, aivastaminen yms aiheuttaa lirahtamisen + valkovuoto on mulla runsasta. Mulle ihan sama mitä te muut ajattelette asiasta. Tilanne ei muuksi muutu.

No ei varmasti muutu jos et tee asialle mitään. Sä vaan sitä paitsi pahennat asiaa tolla siteellä.

Vierailija
45/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin hyvä ihminen! Pikkuhousunsuojaa jatkuvasti käyttämällä sä vaan vaikeutat oirettasi. Jos nyt jotain on sit ”pakko” (psyyken vuoksi) käyttää, niin käytä kuukuppia.

Vierailija
46/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaan valkovuodon takia joudun päivittäin käyttämään pikkuhousunsuojia, enkä pärjää edes koko työpäivää yhdellä suojalla vaan joudun vaihtamaan kuivan suojan parikin kertaa. Olisin kyllä ilman jos pystyisin.

No et olisi selvästi.

Vierailija
47/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme töhnäpimppejä koko palsta täys.

Vierailija
48/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tungen vessapaperia pöksyyn joskus varulta ja joskus heti kun tunnen alapääni taas vaihteeksi ulostavan kaikki limansa pöksyyn..

Vierailija
49/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovulaation aikaan on pakko koska sillon kastuu päällihousutkin ilman suojaa, muuten en yleensä tarvii.

Vierailija
50/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päivittäin pidän pikkuhousunsuojaa, mutten kokopäiväisesti vaan max.10h/päivä eli yleensä työpäivän ajan, näin on mukavampaa. Tämä ei ole ainakaan itselläni aiheuttanut mitään aristusta tai lisääntynyttä valkovuodon eritystä. Tämä on ainakin gynen mukaan paras tapa toimia, jos bakteeritasapaino on kunnossa ja haluaa pitää pöksyt kuivina.

Vierailija
51/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tulee käytettyä täällä töissä päivittäin pikkuhousunsuojaa lähinnä sen takia kun käyn melko kuumana työkaveriin, sen pelkkä ajattelu saa mut valumaan  mahlaa pöksyihin saati sitten kun ollaan samassa tilassa ja juttelen sen kanssa.

Vierailija
52/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo vaan on varmempi niin eikä tarvitse vaihtaa pikkareita kun aina aamuisin. Mulla alapää ei ole koskaan tästä mitenkään ärtynyt, kunhan kyseessä on hajusteeton pikkuhousunsuoja. Niistä hajustetuista tulee heti oireita, iho alkaa kutista ja punoittaa jne..

Vierailija
53/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käytän pikkarisuojaa, muuten kastuu pöksyt liikaa.

Vierailija
54/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tuttua, päivittäin on pikkuhousunsuoja muuten menee ihan päälihousuihin asti. Tämä ei tietenkään tee hyvää alapäälle kun koko ajan sitä suojalla hautoo mutta minkäs sille mahtaa, ei niitä alushousujakaan voi tunnin välein olla töissä vaihtamassa.

Vierailija
55/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Onko tämä oikeasti näin yleistä käyttää joka päivä? Itse käytän vain kuukautisten aikaan pikkuvuotoon. Valkovuoto ja lima jää yleensä vessapaperiin asioidessa, harvoin kastelen alushousuja.

Vierailija
56/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksahtaako muilla alapää housunjen läpi? Mä melkein joka päivä haistan housujeni läpi alapääni ja oon miettinyt että haistaakohan sen muutkin. Ei ole mitään tulehdusta. Märkyyttä vaan riittää ja siks tuoksahtaa. Pikkuhousunsuojia ei suositella mutta pakko laittaa jos koko päivän liikenteessä. Jos pääsee pesulle ja vaihtamaan puhtaat alkkarit päivällä niin sitten menee ilman pikkuhousunsuojaa. Mutta usein kyllä on pikkuhousunsuoja työpäivän ajan koska koen sen helpommaksi vaihtaa kun pikkuhousut. Melko rasittava ongelma tämä. Nukun aina yöt ilman pikkareita jos ilmakylvyt auttais.

Vierailija
57/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän satunnaisesti kun koen tarvetta esim. ovulaation aikaan ja menkkoja odotellessa mutta en jatkuvasti. Ei voi olla terveellistä alapäälle jos jatkuvasti hauduttaa suojilla.

Vierailija
58/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuotaa ainakin valkovuotoa joka päivä, vain muutama täysin kuiva päivä mahtuu kiertoon. Käytän pikkuhousunsuojia joka päivä, koska en tykkää tunteesta kun pikkuhousut kostuu. Vaihdan sitä suojaa joka päivä sen mukaan, kuinka paljon vuodan. En koe tunnetta millään tavalla hautovaksi, ehkä olen niin tottunut siihen.

Vierailija
59/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuoksahtaako muilla alapää housunjen läpi? Mä melkein joka päivä haistan housujeni läpi alapääni ja oon miettinyt että haistaakohan sen muutkin. Ei ole mitään tulehdusta. Märkyyttä vaan riittää ja siks tuoksahtaa. Pikkuhousunsuojia ei suositella mutta pakko laittaa jos koko päivän liikenteessä. Jos pääsee pesulle ja vaihtamaan puhtaat alkkarit päivällä niin sitten menee ilman pikkuhousunsuojaa. Mutta usein kyllä on pikkuhousunsuoja työpäivän ajan koska koen sen helpommaksi vaihtaa kun pikkuhousut. Melko rasittava ongelma tämä. Nukun aina yöt ilman pikkareita jos ilmakylvyt auttais.

Minä ainakin naisvaltaisessa työpaikassa tunnistin hieman imelän pimpsan tuoksun aika useinkin.

Vierailija
60/128 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sama joskus teininä ja aikuisenakin vielä. En jaksanut ärsyyntyä asiasta. Ei minua se märkyys häirinnyt vaan enemmänkin se tuoksu. Siihen ei aina suojatkaan, edes hajustetut, auttaneet. Sittemmin olen miettinyt, että siksikö ympärilläni on pörrännyt hirveästi miehiä. Olen myös ajatellut, että samaisesta syystä olisin välttynyt hiivatulehdukselta, sillä se taitaa olla tosi yleinen vaiva.

"Ongelma" loppui tultuani ensimmäistä kertaa raskaaksi. Tai tuosta on vasta nelisen vuotta kulunut, etten tiedä varmaksi onko muutos pysyvä. Voi johtua iästäkin, olen kuitenkin jo lähes kolmevitonen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme