Joudutko pitämään päivittäin pikkuhousunsuojaa?
Oon joutunu pitämään koko aikuisikäni jokapäivä pikkuhousunsuojia runsaan valkovuodon yms, kosteuden takia. (kotona ollessa en pidä) Kysyn koska niin paljon oon lukenu eri juttuja että ei saisi jatkuvasti käyttää kun hautoo ja voi tulla tulehduksia. Mulla ei oo koskaan ollu tulehduksia eikä suojat haudo kun vaihtaa uuden tarpeeksi usein. Vaihan yleensä aina uuden kun käyn vessassa vaikka aina ei tarvis vaihtaa.
Kommentit (128)
En ole ikinä käyttänyt.
Osaan pestä pimpin saippualla.
En oo ikinä onneks tarvinnu mutta kaverillani on aina pikkareissa suoja.
En käytä, koska ne hautovat liikaa. Tamponit käytössä joka päivä runsaan valkovuodon takia, kiihotun myös hyvin herkästi missä sitten olenkin.
Mä en käytä, musta ne on ihan turhia, ja miksi pitäis käyttää? Jos pikkarit välillä kastuu voihan ne vaihtaa ja hätätilanteessa laittaa vaikka paperia pöksyihin.
Nyt tuli pissa housuun ihan kirjaimellisesti. Tenaa menee monta pakettia kuukaudessa.
Hirveää saastuttamista moinen. Noille siteille pitäisi laittaa kunnon haittavero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saa alapäätäsi kuntoon? Noloa käyttää jotain suojia, ja ukot luulevat, että käyttö on jotenkin normaalia.
Kyllä me ukotkin tiedetään että jokainen nainen on erilainen ja jokaisella on omat vaivansa.
Mitä ihmeellistä siinä on jos joku käyttää pikkuhousun suojaa, tai suojaa virtsan karkailuun.
Joudun valitettavasti..
On nii runsasta ihankuin olisi kuukautiset koko ajan ja yölläkin lakanat on ihan valkovuodossa kun menee läpi. Lakanakin pitää vaihtaa joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Hirveää saastuttamista moinen. Noille siteille pitäisi laittaa kunnon haittavero.
Ituhippi hakee metsästä sammalia pöksyhinsä, niin teki isoisoäitimmekin.
Mulla on sama "ongelma",kun aloittajalla mutta ei mielestäni oikeasti ongelma. Joillakin meistä vaan mahlaa valuu enemmän kun toisilla. Yksilöllinen juttu, ja vielä kun on vilkas mielikuvitus niin pikkuhousunsuojaa joutuu myös päivän mittaan vaihtamaan välillä useinkin.
Käytän sidettä joka päivä. Viimeisin raskaus ja synnytys toi sen tason virtsankarkailuongelman, että nyt on pakko tehdä näin. Olen jumpannut lantionpohjalihaksia, kiitos kysymästä, mutta ei ole auttanut. Tai sen verran on kyllä auttanut, että kakkosesta ei enää tule vauhtiraitoja pöksyyn toisin kuin pari kuukautta synnytyksen jälkeen vielä tuli pyyhkimisen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
En. Ei ole mitään valkovuotoa.
Miten ei ole?
Välillä oli pitkä aika, kun piti käyttää pikkuhousunsuojaa joka päivä. Tällä hetkellä laitan yhden vessapaperipalan, jos tuntuu kostealta. Sekin riittää useimmiten. On ärsyttävää, jos pikkarit ja tiukat housut alkaa parin tunnin käytön jälkeen haista alapäältä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en käytä, musta ne on ihan turhia, ja miksi pitäis käyttää? Jos pikkarit välillä kastuu voihan ne vaihtaa ja hätätilanteessa laittaa vaikka paperia pöksyihin.
Sinäkö vaihdat alkkarit monta kertaa päivässä, etenkin töissä?
Plus paperi ei pysy paikallaan. Rullautuu pois heti kun kävelet muutaman askeleen.
Mulla on aina ollu kosteet paikat luonnostaan. Jos laitan pelkät pikkuhousut ovat ne jo n. tunnissa märät :( Tunnen oloni epämiellyttäväksi ilman pikkuhousunsuojaa. En halua olla haisuli ja minulta tulee sen verran valkovuotoa, että pikkarit alkavat kyllä kostuttuaan haiskahtaa ellen käytä pikkuhousunsuojaa. Olen käyttänyt jo yli 20v päivittäin, eikä ole tullut iho-tms. ongelmia.
Työpäivinä (silloin kun olen työpaikalla) ja urheillessa käytän eli käytännössä päivittäin, mutta näin on mukavampaa ei tule pöksyt märäks kun valuu siihen suojaan.
En pidä, vaikka on runsas valkovuoto ja pikkarit märät välillä. 60 asteessa pesen jämät pois.
Kestosuojia käytän välillä, mutta niitä muovisia kertsejä inhoan.
Vaihdakkos kondoomin joka käytön jälkeen?