kerro hyvä asia miehestäsi!
tässä hetken taas palstaa lukeneena näin hirveän määrän ketjuja, joissa miehiä haukutaan. Joten kertokaahan välillä joku hyvä asia miehestäsi? Joku syyhän sillä parisuhteen ja perheen perustamisella on ollut.
Omani juuri ohimennen halasi ja kertoi rakastavansa. Vaikka katsonkin bb 24/7 jota hän inhoaa. Nyt katsotaan yhdessä ja tiedän, että miestä ärsyttää mutta samalla naurattaa hänen arvostelunsa asukkaista :)
Ja siis ei tarvitse olla kun joku ihan pieni arkea piristävä asia!
Kommentit (8)
Minun mieheni on rehellinen, huumorintajuinen ja luoettava, tekee mitä pitää tehdä, juuri veti kissan peräreijästä törröttävän pitkän ruohonkorren pois. Kissa tuli hiekkalaatikolta kuin piru olisi kintereillä, huomasin että putosi pökäle lattialle ja olin näkevinäni että jotain kissan takapuolesta roikkuu. Sanoin miehelle että siivoa nuo ja auta sitä kissaa kun olin juuri menossa pesemään lasten hampaita. Mies siivosi kakkajäljet, ja sitten alkoi ihmetellä että onko sillä kissalla oikeasti jotain siellä kun aina välillä nuolee sitä. No mies laittoi muovihanskat käteen, ja meni kissan kanssa tuulikaappiin että se ei karkaa kesken kaiken. Mies nosti kissan syliinsä, ja sieltä näkyi ongelma. Mies sanoi että tuletko pitämään kissaa sylissä niin hän ottaa sen, no minä menin sinne koppiin ja pidin kissaa sylissä, kissa ei oikein tykännyt, mutta asia tuli hoidettua.
Ällöttävää, mutta kyllä meitä kaikkia nauratti. Olen joskus itsekin joutunut joltain kissalta vetämään kun on joku lanka ollut, mutta pakkohan se on auttaa kun toinen on pinteessä :D Tälläistä tämä meidän arki on, ei suuria draamoja eikä suurta romantiikkaa, mutta tylsää ei ole koskaan.
Mun mies on ihana, rauhallinen, ystävällinen, treenattu, komea ja älykäs mies. Se on kaikki, mitä toivoa. Wau, olen todella onnekas, tajuan sen oikeastaan vasta nyt, kun luen näitä juttuja täältä.
selvästikään miehet ei tee hyviä asioita naisilleen :(
Mun mies aina silloin tällöin sanoo vaan että tuu käymään ja rutistaa mua pitkään ja kunnolla.<3 ei muuten oo mikään hali-pusi tyyppi. Usein myös unissaan saattaa mut kaapata kainaloonsa ja rutistaa niin lujaa että itse pitää itsensä irrottaa sen otteesta. Tulee aina niin rakastettu ja tärkeä olo <3
Hullu silleen hyvällä tavalla. Tekee asiat kunnolla ja ajattelee laatikon ulkopuolella. Mahtava mielikuvitus ja kunnollinen empatiakyky. On kiinnostunut kaikesta ja omaa laajan sisäisen maailman. Ja onhan tuo komea. Noniin, taidankin sänkyyn tästä...
Mies on hyväpalkkainen työnarkomaani. Minulla on paljon omaa aikaa ja taloudellisesti kaikki hyvin. Erittäin positiivinen asia.
[quote author="Vierailija" time="06.09.2014 klo 02:44"]
Mies on hyväpalkkainen työnarkomaani. Minulla on paljon omaa aikaa ja taloudellisesti kaikki hyvin. Erittäin positiivinen asia.
[/quote]
Sekö sua yöllä lämmittää?
On hauskin mies mitä tunnen.