Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kohta 15 vuotta työkkärikorvauksella, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
05.09.2014 |

Itse yrittäjänä painan ns. pitkää päivää, ja joskus ottaa päähän.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Miten on mahdollista?

Vierailija
2/20 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä kattelis tollasta pummia kotonani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se käy töissä?!!

Vierailija
4/20 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin kohta...

Vierailija
5/20 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä??

Vierailija
6/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykö vaimosi tällä palstalla usein? Onko hän pitkäaikaissairas ja nyt syöpä? lapsenne joku 5-6-v poika? tulosi pienet vaikka painat pitkää päivää? (we know your story already...)

En osaa kysyä muuta, mutta tsemppiä elämään, tehkää v-loppuna jotain kivaa koko perhe yhdessä!

Vierailija
7/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä en. Jos ei ole 15vuoteen ollut töitä, niin eikö vieläkään ole tullut mieleen vaikka uudelleenkouluttautuminen? Jos kyseessä jokin sairaudesta johtuva työkyvyttömyys, niin miten olisi jo työkyvyttömyyseläkkeen hakeminen?

Vierailija
8/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaimo käy tällä palstalla koskaan, ihmettelee miksi minä käyn. 

Ei sitä hirveästi kiinnosta työnteko, pienipalkkaisella alalla kun oli aiemmin töissä. Onhan noita lapsia kolme syntynyt, ja hyvähän se on ettei tarvinnut päivähoitoon niidenkään mennä kuin joskus 4 vuotiaana. Työkkärikorvaukset oli ihan hyvät suhteessa palkkaan, kunnes putosi ansiosidonnaiselta pois, mutta eihän tässä ole sinänsä rahasta kysymys, ollaan hyvin toimeentulevia, voisi sanoa jopa pikkuvarakkaita. Ehkä tässä ottaa pattiin nämä: 

-minä käytännössä elätän koko perheen, kun muija istuu kahviloissa kavereita tapaamassa, ja tietenkin Facebookissa menee n. 4-5 tuntia päivässä

-usein saan tehdä illallisen itse, tai perhe on syönyt jo aikaisemmin, joskus jotain jäähtyneitä jämiä jäljellä minulle

-saan kuulla valituksia siitäkin, kuinka myöhään olen töissä (5 pvää viikossa n. 9 tunnin päiviä), kuinka jätän laittamatta lautasen tiskikoneeseen, kuinka paljon poltan tupakkia (puoli askia päivässä), kuinka paljon vietän aikaa iPadillä, kuinka veemäisiä sukulaiseni ovat, puhumattakaan kavereistani. 

-ei enää seksielämää, tosin vaimolla sen verran tullut vatsamakkaroita ettei kovin kiinnostakaan enää

Mutta meillä on ihanat lapset, joten ei kai pitäisi valittaa. Ehkä tässä eniten veetuttaa se, että vaimo pääsee niin helpolla, ja silti kehtaa urputtaa. 

Onko kohtalotovereita?

Vierailija
9/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vaimosi kanssa? Koska on ihanat lapset? Näin omat vanhemmat ajatteli ja se oli virhe. Turhaan kituuttivat vain lasten takia.

Vierailija
10/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oletko sanonut vaimollesi asiasta??

Vierailija
11/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sinä palkkaa vaimoasi kun kerran yrittäjä ja oman itsesi herra olet?

Vierailija
12/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10: no ei tässä iässä (kohta 50) helpolla uutta enää löydä

11: olen joskus ottanut puheeksi, mutta kuulemma pääsen töissä helpommalla kuin hän kotona. Helposti menee riitelyn puolelle. 

12: olen palkannutkin kerran, mutta eipä rouva viitsinyt edes käydä firmassa, vaikka maksoin monen kuukauden palkan

Pitäiskö vaan odotella kun lapset muuttaa omilleen ja muuttaa itse Thaimaahan, muija saisi feisbuukkailla täällä niin paljon kuin haluaa. Ottaisin sieltä jonkun nuoren thaikkupimun tyttöystäväksi (joku kolmevitonen ainakin saisi olla, ettei ihan pervoiluksi mene). 

ap

Vierailija
13/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ansiosidonnainen jo loppunut.

Vierailija
14/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi on käytännössä mahdollista, kun vasta muutama vuosi sitten miehen tulot vaikutti vaimon työmarkkinatukeen niin eihän vaimosi olisi mitään saanut?

Vierailija
15/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollihan tämä on. Jos sä olet hänet kerran palkannut, niin työkkäriin ei ole rouvalla mitään asiaa. Rahahanat menevät kiinni.

Vierailija
16/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärikorvauksia ei saa 15 vuotta putkeen.

Vierailija
17/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva hoitaa kotityöt ja lapset. Ihanaa lapsille kun äiti on kotona. Ja kunnon mies elättää perheensä.

Vierailija
18/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
19/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän kohta 16v, mutta olen yhä 15v, enkä kyllä voisi kuvitella olevani 15-vuotta pois työelämästä. Opiskelen vasta ensimmäistä vuotta :/

Vierailija
20/20 |
06.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää enää lisääntykö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme